seks en XTC

caatje

Badass junkie
Ellesdee zei:

LOL :grin:

nutsss

Wijs gebruiker
Laatst had ik speed gebruikt toevallig een keer en toen een pil en toen sex. Godsamme dat is me een partij prettig bij mekaar!

Om het even welke drugs, het voegt toch wat toe aan de sex-beleving. Althans voor de door mij geteste soorten: wiet, GHB, XTC, speed, cocaïne.

cadou

Belezen gebruiker
iedereen die echt van sex geniet met pillen op, heeft volgens mij crap gekocht! met goede pillen in me'n lijf hou ik van iedereen en vind ik iedereen verschrikkelijk lief, especially mijn vriend, maar 'k moet er niet aan denken om dan met ém naar bed te gaan, jakkes! heb wel wat beters te doen dan. op x schieten me altijd 20 gedachten in 10 seconden voorbij. In mijn hoofd dan geen plaats voor sex.

nutsss

Wijs gebruiker
Het kan voor jou anders zijn maar mijn ervaringen zijn enkel positief. Ook met hele goede pillen. Het is misschien niet prettig als je midden in de rush zit maar zo in de eindfase is het heel erg lekker.

Moon

Bewuste gebruiker
sex en xtc is hemels! afgelopen zaterdag nog samen een schijfje genomen en de hele nacht gesext echt ongelooflijk hoe heet je daarvan wordt! en mijn vriend kan ook nog eens veel langer doorgaan en vaker klaarkomen. het leuke is dat je de dag erna nog steeds zin hebt.. heb een leuk weekendje gehad ja! :wink:

cadou

Belezen gebruiker
begin bijna jaloers te worden op jullie ervaringen, maar helaas werkt het niet zo voor mij.

MissParanoid

Belezen gebruiker
maak u geen zorgen voor mij ook ni zo hoor ben er echt ni zot van, neuke op de pille
ik kan mijn concentratie der gewoon ni bijhoude door al da geflash :)

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Ik denk dat niemand er zijn mind bij kan houden op hoogtepunt van xtc. Sex en xtc is zalig maar dan wel als het aan het uitwerken is. Na nachtje feesten bijvoorbeeld.

Imke

Badass junkie
Je hoeft je toch niet te concentreren om seks te hebben, je laat je gewoon meeslepen door je emoties en die van je partner.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
concentreren niet zoals concetreren voor een stukje zware differentiaalberekening. Maar enige concentratie is wel nodig. Heb het eenmaal gedaan op die piek van x en ik lag meer te flashen dan te genieten.

sweetie

Newbie
Het leukste van sex en xtc vind ik nog het elkaar opgeilen. Ik had ooit een 'sexvriend' die ik altijd tegenkwam op technofeesten. Op het moment dat we elkaar zagen wisten we al hoe de avond zou verlopen, dat geeft zo'n heerlijk gevoel al, zeker met het besef dat de xtc nog moest inslaan. De hele avond geile blikken uitwisselen en dat zo een tijdje volhouden. Uiteindelijk stonden we ergens heerlijk te zoenen en vergaten de wereld om ons heen. Je gaat dan zo in elkaar op. Ik heb met xtc ontzettend veel zin in sex, maar dan moet ik er niet volop in zitten want dan heb ik er de concentratie niet voor. Maar aan het einde van de avond/nacht bij elkaar in bed belanden en dan in je laatste roes van je pilletje(s) heerlijke sex hebben...het duurt even voordat je allebei klaarkomt, maar dat geeft niet.Gewoon lekker in elkaar opgaan en dan lekker in slaap vallen. Is trouwens ook de beste remedie tegen die stemmingswisselingen aan het einde van de avond.

peach

Experimenterende gebruiker
sex en xtc gaan prima samen...............alles word veel gevoeliger vooral bij de vrouw.Mn vriendin kan al heftig klaarkomen en spuiten alleen al door het strelen over de venusheuvel waarbij je af en toe de klitspier aanraakt en zo kunnen we de hele nacht doorgaan :grin:

3970

Wijs gebruiker
Josimo zei:
sex en xtc gaan prima samen...............alles word veel gevoeliger vooral bij de vrouw.Mn vriendin kan al heftig klaarkomen en spuiten alleen al door het strelen over de venusheuvel waarbij je af en toe de klitspier aanraakt en zo kunnen we de hele nacht doorgaan :grin:

Klitspier??? :openmouth:

KingG

Newbie
maar hebben jullie ook niet het gevoel alsde vriendin ook wat gepakt heeft dat ze droog staat... :confused:

Mike

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Twee woorden, twee oplossingen:

Kamagra en Glijmiddel.... :rolleyes:

Dat dus.... Die kamagra heb ik trouwens niet nodig, alles werkt prima daar. Ik heb alleen elke keer het gevoel als ik mezelf aanraak, dat het de mijne niet is.... Heel apart.

sex onder invloed van xtc vind ik persoonlijk leuk maar niet altijd het enige nadeel is dat het soms wel heel lang duurt maarja dat heb je ook als jongens zat zijn hahah

0penmindeD

Belezen gebruiker
XTC is bij uitstek de dope waarop je sex kan hebben, niet dat ik een voorstander van xtc ben. In tegendeel zelfs, maar weet wel uit mijn vroegere ervaringen dat het dikke pret was :sunglasses:

Angelic

Newbie
Ik heb altijd wel zin met X op, maar kan nooit 100% ontspannen, dus klaarkomen zit er dan niet in..

De sex is dan wel heel lekker en heeel intens!

Bovenaan