seks en XTC

JohnAlmere

Experimenterende gebruiker
Ik vind het ook een aanrader!!!!!! :grin:

De mensen met slechte ervaringen hebben hoogstwaarschijnlijk te veel genomen.
Dan gaan je ogen wegdraaien, is je concentratie wat minder en dan wordt ie slap.

Ik heb aan 50 a 60 mg genoeg om een super geil nachtje te hebben
(terwijl ik op feesten meer dan het dubbele neem..)

Judas

Wijs gebruiker
iNkz zei:
yeti zei:
Ik begin er nu wel benieuwd naar te worden iNkz. Bevredig mijn nieuwsgierigheid :P

ok ik doe mn best : meer huid rond je piemel dan piemel zelf ? hahaha :mrgreen:

Dank voor de uitleg. Daar was ik nooit opgekomen aangezien dit mij nog nooit overkomen is.
Het wel eens te kampen met de omgekeerde variant: meer piemel dan huid :openmouth:

Kheb wle 1 x geprobeerd seks te hebben met XTC op, was me 1e keer XTC. zonder succes.. hij werd wel groot maar hij bleef slap helaas:(

Aalpoepert

Badass junkie
Sex op xtc vind ik héérlijk! Alleen jammer dat het klaarkomen dus niet lukt. Na een tijdje wordt ie dan ook weer slap.

spacekeesje

Experimenterende gebruiker
ik krijg hem niet eens omhoog als ik MDMA op heb (A) naja omhoog wil na veel moeite nog wel lukken maar klaarkome homaar.. mischien dat dit aan mij ligt, maar heb ook niet echt behoefte aan sex als ik MDMA op heb :P

Gorrila

Newbie
Voor ons de beste combi die er is. Kaarsjes aan, goeie muziek op, matrasjes in de kamer en een avond/nacht lang van elkaar genieten. Eindeloze sex. Als man kan ik idd niet klaarkomen, maar dat maakt me niets uit. Klaarkomen op zich is een sensatie van enkele minuten (als dat het al is)....de sex duurt de hele nacht...!!! Mijn vrouw daarentegen, die weet van geen ophouden. Echt heerlijk zo'n avond. Soms met vrienden erbij en soms lekker met zijn 2tjes. Het zijn toch altijd hele bijzondere avonden. Je hebt helemaal de tijd voor elkaar. Even bestaat de wereld alleen maar uit ons tweetjes en niets anders.

Extisi

Wijs gebruiker
Als ik strak sta heb ik niet eens zín om een potje te seksen. Het komt niet eens in me op. Ik denk er niet aan. Ik ben druk met andere dingetjes. :xtc:

Mike

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
Als ik strak sta heb ik niet eens zín om een potje te seksen. Het komt niet eens in me op. Ik denk er niet aan. Ik ben druk met andere dingetjes. :xtc:

Dat heb ik dus ook, ik word veel te veel afgeleid door andere dingen... Als het al eens aan de orde komt zitten we binnen twee minuten alweer wat anders te doen en vergeten we dat we daarmee bezig waren...

Hoe dan ook, met kerst mogen we weer!!! :hearteyes:

trippelh

Bewuste gebruiker
Gorrila zei:
Voor ons de beste combi die er is. Kaarsjes aan, goeie muziek op, matrasjes in de kamer en een avond/nacht lang van elkaar genieten. Eindeloze sex. Als man kan ik idd niet klaarkomen, maar dat maakt me niets uit. Klaarkomen op zich is een sensatie van enkele minuten (als dat het al is)....de sex duurt de hele nacht...!!! Mijn vrouw daarentegen, die weet van geen ophouden. Echt heerlijk zo'n avond. Soms met vrienden erbij en soms lekker met zijn 2tjes. Het zijn toch altijd hele bijzondere avonden. Je hebt helemaal de tijd voor elkaar. Even bestaat de wereld alleen maar uit ons tweetjes en niets anders.

Dat hebben wij nou ook alleen dan met zijn 2 en :)
En ik kan wel klaarkomen en zelfs meer dan 1 keer , maar heb ik net te veel dan merk je dat ook aan je stijfheid :(
Goed doseren dus

sarcasm

Bewuste gebruiker
Ik heb absoluut geen problemen met sex tijdens de xtc, het is de kerel die er meer moeite mee heeft. Het is heerlijk om weg te zweven terwijl je gepenetreerd word. Er moet alleen wel duidelijk iemand helder genoeg zijn om de leiding te nemen en alles de goede banen op te sturen, als je te diep in de roes zit ben je inderdaad te snel afgeleid.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
sarcasm zei:
Ik heb absoluut geen problemen met sex tijdens de xtc, het is de kerel die er meer moeite mee heeft. Het is heerlijk om weg te zweven terwijl je gepenetreerd word. Er moet alleen wel duidelijk iemand helder genoeg zijn om de leiding te nemen en alles de goede banen op te sturen, als je te diep in de roes zit ben je inderdaad te snel afgeleid.

neem er een sitter bij dan,kan hij of zij alles een beetje in goede banen lijden :P :P

Drientje

DF-koning
Dr Gonzo zei:
sarcasm zei:

neem er een sitter bij dan,kan hij of zij alles een beetje in goede banen lijden :P :P
Dat is wel een goed idee.

Als je dan toch bezig bent kan iemand extra heus wel erbij.

Drientje

DF-koning
sarcasm zei:
Drientje zei:
sarcasm zei:
Ik kan met jou wel praten.

Misschien niet zo'n goed idee hier, komt er straks ineens nog een ban uit de lucht vallen...
Freedom of speech is helaas niet van toepassing op dit forum...
Hahaha, nou daar ben ik niet zo bang voor hoor. Ik draai hier al een poosje mee en ik ben van mening dat de bans die worden uitgedeeld over het algemeen wel van toepassing zijn. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regels bevestigen.
Mensen die hier zichzelf willen zijn moeten ook rekening houden met onze geldende normen en waarden. Niet meteen gaan schelden als mensen je iets vragen en blijf in eerste instantie gewoon op de oppervlakte als je nieuw bent. Het wordt hier niet zo gewaardeerd als je net hier bent en meteen alle registers opentrekt, dat is nergens gewaardeerd, IRL ook niet.

SperSIZEboon

Badass junkie
sarcasm zei:
dat is toch ook best lekker, van die afwazige sex :grin:

Bovenaan