Seks lievelingsstandje + Drug

Plucky Duck

Wijs gebruiker
Ik zal beginnen.

Weet de officiële benaming niet maar IK noem het leeuwtje.

Als iemand ze officiële benaming heeft, let me know!

Mocht je deze niet kennen (lijkt me sterk)
Dame ligt op de buik, bips klein beetje omhoog en stoten maar. Jij gaat eroverheen hangen als een leeuw dus. Zorg dat je oogcontact maakt en af en toe zoent, dan is dit voor mij het intiemste wat er is.

Ohja en de drug dan nog. Doe dan maar een flinke berg cocaïne, 2cb of uiteraard 3mmc. Werkt 100en malen beter en klaarkomen is echt buitenaards.

Persoonlijk nooit last van een non-functionerende pik dus dat scheelt.

Laatst bewerkt:

MeerdereOrgasmesFan

Experimenterende gebruiker
Ik hou van dat de vrouw op haar rug ligt en gewoon benen wijd en ik haar mag beffen, altijd klaarlikken nogal vrouwgericht. Daarna zal ze als ze meerdere keren kan komen makkelijker komen tijdens de sex en het is lekker nat. En vanaf daar kan je verschillende wegen in

Mdma als je intense liefdevolle aanrakende kussende sex wilt, ik noem het zweefsex

Speed kan je als je hem omhoog krijgt aan een sex marathon meedoen

Cocaïne versterkt het libido bij mijn erg en kan afhankelijk van hoeveel snuifcoke hoe lang ik door kan gaan.

Basecoke liever niet te verslavend dus doe dat eigenlijk nooit en als ik het deed wilde ik niet socializen dus raadt ik dit sowieso af

3mmc kan je langer door ook is ook lekkerder

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Snuifcoke maar niet teveel anders hangt die er maar doelloos bij te bengelen. Het beste is geen drugs of zo weinig mogelijk zodat drugsvrije seks ook nog leuk en spannend blijft. Wiet maakt het eigenlijk ook wel lekker en daar hebben je volgens mij toch de minste bijwerkingen van zoals niet kunnen klaar komen of minder harde erectie.

Plat op haar rug met de benen in de nek of op haar knieën "doggy" en de vrouw die ook zelf es meestoot op je stijve leuter.

Laatst bewerkt:

Delgado

Bewuste gebruiker
met een rijpe vrouw missionaris en elkaar met lange diepe halen en leuke dingen in de oren fluisteren en ernstig gepassioneerd bezig zijn liefst beide wappie

Delgado

Bewuste gebruiker
met een rijpe vrouw missionaris en elkaar met lange diepe halen en leuke dingen in de oren fluisteren en ernstig gepassioneerd bezig zijn liefst beide wappie
T Met slappe pep pimmel werk missionaris met partner zeer goed zeker als de dame nicht schroomt zeer Dirty te praten en je daarmee net dat beetje extra geeft om haar goed te pakken.. speedtollies hebben geen goodie two shoes nodig maar vrouwen die niet schromen schlampen te zijn in het frivole treffen

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Vrouw op haar buik, haar linkerbeen languit, haar rechterknie opgetrokken en dan soort van kruislings met elkaar zodat je zo diep mogelijk kunt, helemaal verbonden. :yum::blush:

Weet de naam er niet van, als die er al is.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Lekker he.

En dan zo hard pompen dat zelfs Kim Holland nog zou zeggen' hey hey hey doe eens rustig!
Pfff Kim Holland...

Zoek Siswet maar eens op, als je die nog niet kent. Dat is een mooie Hollandse meid.

Wat ze doet is mij wel veel te extreem allemaal.

Kordie

DF-koning
Vrouw op haar buik, haar linkerbeen languit, haar rechterknie opgetrokken en dan soort van kruislings met elkaar zodat je zo diep mogelijk kunt, helemaal verbonden. :yum::blush:

Weet de naam er niet van, als die er al is.

Klinkt niet verkeerd :wink:
De vrouw ligt dan als het ware met haar billen diagonaal, of wat bedoel je met kruislings?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Klinkt niet verkeerd :wink:
De vrouw ligt dan als het ware met haar billen diagonaal, of wat bedoel je met kruislings?
Ze ligt dan wat half op de buik/linkerzij met de rechter knie helemaal opgetrokken. Dan ga jij over haar linkerbeen heen zitten met je kont en kun je heerlijk diep met jullie kruizen helemaal in elkaar gedrukt. Sorry dat dit even niet romantisch klinkt, maar het kan ook nog lieflijk zijn met ondertussen kusjes geven.

Kruislings is misschien verkeerd gezegd, maar het is wel een beetje zoals scissoren, maar dan met man en vrouw.

Kordie

DF-koning
Ze ligt dan wat half op de buik/linkerzij met de rechter knie helemaal opgetrokken. Dan ga jij over haar linkerbeen heen zitten met je kont en kun je heerlijk diep met jullie kruizen helemaal in elkaar gedrukt. Sorry dat dit even niet romantisch klinkt, maar het kan ook nog lieflijk zijn met ondertussen kusjes geven.

Kruislings is misschien verkeerd gezegd, maar het is wel een beetje zoals scissoren, maar dan met man en vrouw.

Top.
Zal hem onthouden voor het moederdagcadeau :wink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Top.
Zal hem onthouden voor het moederdagcadeau :wink:
Jullie zullen ervan genieten.

En tja, als er dan echt geen naam voor is, moet 'ie maar de Mindless Thrust heten. Ik weet het anders ook niet. Anders moet je steeds dat verhaal van die scharen maar dan met man en vrouw weer ophangen.

Kordie

DF-koning

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Geen filmpje? Niet eens een afbeelding?

Ik ben visueel ingesteld, nu weet ik niet wat te doen.

Netjes kerel.
Dit standje mag wel jouw naam krijgen. Standje Mind-Lezzz
Wat een eer: allemaal mensen die aan mij denken als ze sweet love met hun partner maken. Alsof ik er een beetje in spirit bij ben met jullie twee.

Hoop dat ik het nu niet verpest heb

Kordie

DF-koning

Bijna precies hetzelfde als jij zegt, alleen dan het rechterbeen ook plat en de billen wat omhoog.
Voor wat extra dimensie kun je een kussen onder haar liggen, zodat de billen wat extra omhoog komen en je wat dieper kan gaan.

Doggystyle in het plat

Spyro

DF-koning
Bijna precies hetzelfde als jij zegt, alleen dan het rechterbeen ook plat en de billen wat omhoog.
Voor wat extra dimensie kun je een kussen onder haar liggen, zodat de billen wat extra omhoog komen en je wat dieper kan gaan.

Doggystyle in het plat
Dit is echt top

miles

Wijs gebruiker

Wat een eer: allemaal mensen die aan mij denken als ze sweet love met hun partner maken. Alsof ik er een beetje in spirit bij ben met jullie twee.

Hoop dat ik het nu niet verpest heb
De eerstvolgende keer zal ik mindless roepen op het hoogtepunt!

swennie boi

Experimenterende gebruiker
Ik op mijn rug benen omhooggevallen, armen er tussendoor en knieën zo naar de grond drukken. Komt je kontje omhooggevallen. Goed voor alle soorten diepe penetrante. Fav drug 4-mpd en poppers

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
De adelaar. Eerst smeer ik pek over mijn hele lijf en plak ik mezelf vol met veren. Daarna doe ik een masker van een adelaar op en bind ik mezelf vast aan een viertal touwen die ik boven mijn bed heb gehangen. Vervolgens ga ik vlak boven het bed en geheel erect over mijn op haar buik liggende partner heen hangen. Als we het goed afstellen kan de tip net aan naar binnen, heerlijk! Voor de beleving spreid ik mijn benen en armen zo ver als ik kan en geef ik mijn partner heel snel achter elkaar een aantal keiharde kopstoten, alsof ik haar aan het verslinden ben met die grote snavel van me. Ik weet wat je denkt: 'wat vanilla zeg.' Nou, niet iedereen hoeft kinky shit te doen om aan zijn trekken te komen en ik hou het het liefst lekker vanilla.

Laatst bewerkt:

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
De adelaar. Eerst smeer ik pek over mijn hele lijf en plak ik mezelf vol met veren. Daarna doe ik een masker van een adelaar op en bind ik mezelf vast aan een viertal touwen die ik boven mijn bed heb gehangen. Daarna ga ik vlak boven het bed en geheel erect over mijn op haar buik liggende partner heen hangen. Als we het goed afstellen kan de tip net aan naar binnen, heerlijk! Voor de beleving spreid ik mijn benen en armen zo ver als ik kan en geef ik mijn partner heel snel achter elkaar een aantal keiharde kopstoten, alsof ik haar aan het verslinden ben met die grote snavel van me. Ik weet wat je denkt: 'wat vanilla zeg.' Nou, niet iedereen hoeft kinky shit te doen om aan zijn trekken te komen en ik hou het het liefst lekker vanilla.
Dit moet een van de normaalste dingen zijn die ik hier op het fora heb gelezen. Ga zo door!

:thinking:

Be_a_voice_not_an_echo

Bewuste gebruiker
De adelaar. Eerst smeer ik pek over mijn hele lijf en plak ik mezelf vol met veren. Daarna doe ik een masker van een adelaar op en bind ik mezelf vast aan een viertal touwen die ik boven mijn bed heb gehangen. Daarna ga ik vlak boven het bed en geheel erect over mijn op haar buik liggende partner heen hangen. Als we het goed afstellen kan de tip net aan naar binnen, heerlijk! Voor de beleving spreid ik mijn benen en armen zo ver als ik kan en geef ik mijn partner heel snel achter elkaar een aantal keiharde kopstoten, alsof ik haar aan het verslinden ben met die grote snavel van me. Ik weet wat je denkt: 'wat vanilla zeg.' Nou, niet iedereen hoeft kinky shit te doen om aan zijn trekken te komen en ik hou het het liefst lekker vanilla.
Wtf-momentje du jour, dank 🤣🙏🏻

Bovenaan