Seks met GHB én?

Slater

Newbie
Hallo forumleden,

Ik gebruik al een tijdje XTC op techno festivals en dat bevalt erg goed. Eigenlijk heb ik nooit behoefte gevoeld om wat anders uit te proberen.

Nu heb ik een uitnodiging gekregen om met een vriendin de liefde te bedrijven onder het genot van GHB. Nu sta ik daar wel voor open omdat je daar enorm geil van schijnt te worden en de seks echt hemels moet zijn. Nou moet ik zeggen dat ik met XTC ook al redelijk opgewonden kan worden maar misschien toch meer knuffelig.

Ik kom normaal gesproken redelijk snel klaar en heb ondervonden dat na gebruik van X dat wat minder snel gebeurt mits de dosering niet te hoog is want dan krijg je gewoon geen erectie meer.

Ik wil graag weten wat G doet qua orgasme. Mijn idee is om eerst een kwartje X te nemen voordat ik aan de G ga om een beetje 'de rem erop te zetten'

Zou dit nodig zijn? Wie heeft hier wat meer ervaring mee?

Fisherman's friend

Badass junkie
Wat Casrus schrijft klopt wel , ghb stelt het orgasme uit, maar het is afhankelijk van het effect.
In mijn ervaring is het, wanneer je echt geil bent van g, dat dan de dosering al zo hoog is dat je alleen met heel veel moeite tot een orgasme kunt komen.
Die geilheid is ongekend, het kan geweldig zijn maar wees verstandig met de dosis en blijf veilig.
Iets teveel van dit spul en je kunt al bewusteloos raken.

Slater

Newbie
Dank jullie voor de reacties. Als een orgasme krijgen door G al wat lastiger wordt ga ik dus geen extra X van tevoren nemen. Ik neem aan dat je wel hard blijft? Dat is bij X nogal lastig wanneer je er teveel van op hebt.

Vwb de dosis: deze vriendin gebruikt G met enige regelmaat dus ze weet welke hoeveelheden nog verantwoord zijn.

Ik ben heel benieuwd hoe ik me door de G ga voelen....

Casrus

DF-koning
Dank jullie voor de reacties. Als een orgasme krijgen door G al wat lastiger wordt ga ik dus geen extra X van tevoren nemen. Ik neem aan dat je wel hard blijft? Dat is bij X nogal lastig wanneer je er teveel van op hebt.

Vwb de dosis: deze vriendin gebruikt G met enige regelmaat dus ze weet welke hoeveelheden nog verantwoord zijn.

Lees je in over gebruik van GHB en bereid je voor.

Heb er best lol mee gehad in Kopenhagen en in Amsterdam, maar kijk ermee uit.

Geldt voor alle drugs, overigens.

De combinatie met methamfetamine vond ik reuze, maar raad ik om harm reduction redenen ook af.

Casrus

DF-koning
Wat kun je over die poppers vertellen?

Trigger warning!!! De bijna-ultieme ranzigheid!!!

Nou, kijk...

In de jaren '80 had je de Popples™...

Dat waren een soort van beertjes en die konden hun anus zó oprekken dat hun handen en voeten erin pasten.

Laat dat nou precies zijn waar (de sterkere) poppers ook voor dienen.

Oh... en de Popples hadden ook een televisie serie:

En Jeff Koons liet er een beeld van maken.

Lemmy

Badass junkie
Trigger warning!!! De bijna-ultieme ranzigheid!!!

Nou, kijk...

In de jaren '80 had je de Popples™...

Dat waren een soort van beertjes en die konden hun anus zó oprekken dat hun handen en voeten erin pasten.

Laat dat nou precies zijn waar (de sterkere) poppers ook voor dienen.

Oh... en de Popples hadden ook een televisie serie:

En Jeff Koons liet er een beeld van maken.

Ja, dat was het. :grinning:

Blissful

Experimenterende gebruiker

Ik ben wel erg benieuwd hoe het is afgelopen. Was het wat je ervan hebt verwacht? Wat deed het met jou en jullie? Heb je uiteindelijk toch nog een kwartje genomen?

FredFlagstone

Experimenterende gebruiker
Het blijft een persoonlijk iets, de ervaring met deze middelen. Wij vonden het altijd fijn om X te gebruiken en dan na iets van twee uur even te stoppen met vrijen. Gewoon even bespreken wat we voelen, tegenover elkaar zittend. Dat was best leuk. Elkaar aankijken en even praten. Toppunt van intimiteit.
Ik merkte zelf dat als we dan daarna ook G gebruikten, ik lekker nog steeds niet klaar kwam, maar wel een flinke stijve hield. Je voelt je superhitsig. We noemden dat pogjes (plots opkomende geilheid), en moesten dan zo veel mogelijk lichamelijk contact hebben.
Alles supergevoelig, tintelend. Heerlijk zoenen, heerlijk elkaar aanraken, die tepels, elkaars adem in en uit voelen gaan bij het zoenen. Mega geil. En dat klaarkomen, Slater, wordt echt wel uitgesteld, en àls je dan komt is het hemels geil! Ik kom zelf nog wel 2 of 3 keer klaar. Dan ben ik wel helemaal gedrained, maar voldaan.
Maar het is even afstemmen dus. Let op je grenzen, ondanks de geilheid.

Bovenaan