Seksuele Uitspattingen.

Dub23

Experimenterende gebruiker
Zin om de werkster die bij mij werkt is flink in haar bek te neuken.(Hoezo Geil) :openmouth:

Dub23

Experimenterende gebruiker
Beflapjes 's niks!!
Als je een nieuwe tv koopt,ga je er toch ook geen plastic zak overheen trekken. :P

Nee doe mij maar zonder rubber en lapjes!!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dub23 zei:
Als je een nieuwe tv koopt,ga je er toch ook geen plastic zak overheen trekken.

Kim

Wijs gebruiker
Kinderachtige kleuters ....oo serenity die kut hoer weer, zucht waarom krijgt ze geen dodelijke ziekte ofzo :rolleyes:

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
Ahhh, de perfecte plek om mijn statement luid en duidelijk over te brengen;
MIJN VRIEND NEUKT HET BESTE VAN ALLEMAAL, en zeker weten het langst!
Dus jammer voor de rest van de meiden, he's mine. HAHAHA!

(dat lucht op zeg)

lj_bob

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
hij wil dr in dr mond neuken hoor :rolleyes:

Tijdje terug gedaan toen we beiden onder invloed waren van GHB, anders hadden we dat nooit gedaan denk ik zo.. wel een aparte ervaring :)

Wacky

Badass junkie
lj_bob zei:
SperSIZEboon zei:
hij wil dr in dr mond neuken hoor :rolleyes:

Tijdje terug gedaan toen we beiden onder invloed waren van GHB, anders hadden we dat nooit gedaan denk ik zo.. wel een aparte ervaring :)

Ja toch veel beter dan passief gepijpt worden, jammer dat er vaak weinig vrouwlijk animo voor is :)

hoofdmoni

Newbie
Enigmatique is een beest in bed :hearteyes:
Wordt na al die maanden elke keer nog beter zelfs (onder of zonder invloed)
Blij dat ik hem kunnen strikken heb :sunglasses:
Kijk al uit naar de volgende ronde aapie (ola) :wink: Dat 't maar snel morgen is, dan hussel ik je sla als nooit tevoren ! :P
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

flashkop

Bewuste gebruiker
Heb vorige week sex gehad met meissie in een bos, ik kende haar nog maar een dag, is eigenlijk eerste keer dat ik zo snel met iemand onder de bladeren kroop maar had soskes gesnatst en dat maakt me zo horny...

Hoop eigelijk dat zon toestand nog wel is gebeurt :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Dinaatjuh zei:

(dat lucht op zeg)

Ik durf alsnog te wedden dat de mijne het beste neukt, wellicht niet het langst, maar wel het beste. Of iniedergeval ruim goed genoeg.

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Dinaatjuh zei:

(dat lucht op zeg)

Ik durf alsnog te wedden dat de mijne het beste neukt, wellicht niet het langst, maar wel het beste. Of iniedergeval ruim goed genoeg.

:wink:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik wil me liever niet bemoeien met die kinderachtige kleuter ruzie van jullie, maar iemand toewensen dat ze verkracht wordt gaat mij als seksueel misbruik slachtoffer te ver... :openmouth:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Seks in de duinen op scheveningen overdag! :hearteyes: En daarna thuis. :hearteyes: En de volgende ochtend weer. :hearteyes:

Bovenaan