Funky Monkey
Badass junkie
Als het moet... 

Ellesdee zei:anytime, anyplace, anywhere

Nick de Neger zei:Dat is wel heel ruim genomen hoor, zo komen we er natuurlijk nooit![]()
rofl XDMetaalKonijn zei:Ellesdee zei:anytime, anyplace, anywhere
Met zo'n geil Nena accent d'r bij, whehehe.![]()
azgaza zei:Sexuele uitspanning? Oke dan; sex is leuk. Vooral met mijn vriend, echt te leuk. Ik snap neit dat er mensen zijn die asexueel zijn. Hoe maf echt..
Saivy zei:azgaza zei:Sexuele uitspanning? Oke dan; sex is leuk. Vooral met mijn vriend, echt te leuk. Ik snap neit dat er mensen zijn die asexueel zijn. Hoe maf echt..
Uitspatting. :P
Saivy zei:
Enesteene zei:ik hou er van om mn kussen te neuken
Sweetness zei:Saivy zei:
juist lekker
Saivy zei:Sweetness zei:Saivy zei:
juist lekker
Al gedaan dan?![]()
Saivy zei:Ten eerste: het lijk kan niet echt meer meewerken.![]()
Ten 2de: alle lichaamsappen druipen er gewoon uit.![]()
Ten derde:![]()
Waarom fake je in godsnaam dan dat je dood bent? De aanleiding was toch dat je weg wou van DF etc. Jij moet je echt eens even laten nakijken vriend, want op deze manier maak je van jouw probleem een ander zijn probleem. Denk daar maar eens over na.Sweetness zei:Saivy zei:Ten eerste: het lijk kan niet echt meer meewerken.![]()
dat dan toch juist lekker en makkelijk
@supervliegje: nee fuck dat allemaal ik ben weg zodra jij je normaal gedraagt
het is pas voorbij als de dikke dame zingt!
voor iedereen dus!
Jij moet je echt eens even laten nakijken vriend
ik zal jou eens laten nakijkenSupervlieg zei:Waarom fake je in godsnaam dan dat je dood bent? De aanleiding was toch dat je weg wou van DF etc. Jij moet je echt eens even laten nakijken vriend, want op deze manier maak je van jouw probleem een ander zijn probleem. Denk daar maar eens over na.Sweetness zei:Saivy zei:Ten eerste: het lijk kan niet echt meer meewerken.![]()
dat dan toch juist lekker en makkelijk
@supervliegje: nee fuck dat allemaal ik ben weg zodra jij je normaal gedraagt
het is pas voorbij als de dikke dame zingt!
voor iedereen dus!
Supervlieg zei:met pep kan ik me wel 20x achter elkaar aftrekken.. is ie wel in 1x 2keer zo dik![]()
Qocaïne zei:Supervlieg zei:met pep kan ik me wel 20x achter elkaar aftrekken.. is ie wel in 1x 2keer zo dik![]()
ouch, en de volgende dag rood en pijnlijk![]()
classic =Dbuzzy zei:'Buurvrouw, maar wat doet u nu ?'![]()
![]()