Seksuele Uitspattingen.

dfssdfde

Badass junkie
Re: Sesksuele Uitspattingen.

Aww, en ik vol spanning klikken, denkende dat je een van je uitspattingen had gepost :(

Drientje

DF-koning

De meeste uitspattingen gebeuren alleen in mijn hoofd. Ik heb maar 1x per jaar seks en dat is dan heel tam omdat ik niks gewend ben.

Mike

Bewuste gebruiker

Drientje zei:
De meeste uitspattingen gebeuren alleen in mijn hoofd. Ik heb maar 1x per jaar seks en dat is dan heel tam omdat ik niks gewend ben.

Hahahaha.... Ik geloof er geen reet van! :grin:

Drientje

DF-koning

Mike zei:
Drientje zei:

Hahahaha.... Ik geloof er geen reet van! :grin:
Voor eens en voor altijd, ik spreek oprecht de waarheid.

Laatste keer seks was in oktober vorig jaar. Het was dan wel een trio en een verdomd leuke maar ja, oktober is al een tijdje om he.

caatje

Badass junkie

Ja buik en hart. Kben nu weer helemaal in top conditie! Thanks for asking :wave:

Drientje

DF-koning

caatje zei:
Ja buik en hart. Kben nu weer helemaal in top conditie! Thanks for asking :wave:
Dat is te merken, als je seks kunt hebben in een vrachtwagen zit het met je hart wel goed :wink:

cropp

Badass junkie

De meeste uitspattingen veeg ik met mijn voet zo het doucheputje in...

Drientje

DF-koning

Dan wil ik ook meteen een opmerking maken over de naam van het sub forum. Liefde Sex en Relaties kan dan ook niet he.

SeKS.

seth

Gast
drie scheve Française hippies op een freecamping in the middle of nowhere. Klikte meteen met mij en mijn vriendin. De eerste avond zijn we al met z'n allen in ons volle glorie de zee binnengedoken (haai, dronken en een bende hippies). Heb daar het lesbische kantje van mijn vriendin ontdekt. Niets wat opwindender is om te zien hoe je vriendin dingen doet die je je in je stevigste fantasie niet zou bedenken. We zijn altijd al een heel open minded koppel geweest, maar sinds die avond is onze relatie naar een veel hoger punt geëvolueerd. Je kan het banaliseren maar uit zoiets kun je als koppel veel sterker worden. Vertrouwen, respect en elkaar goed kennen is dan belangrijk. Want hier kan een relatie zeker op crashen.
En dan nog het belangrijkste van al, Lust en liefde moeten als twee aparte dingen kunnen gezien worden.

T-men

Bewuste gebruiker
^Mooi gesproken, uniek en bijzonder dat het zo gegaan is/nog gaat.
(kijkend naar mijn huidige relatie kan ik me goed voorstellen dat het mogelijk is)

Bovenaan