Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

Serenity

Badass junkie
Ik zou 't eigenlijk niet weten. Een beetje bi misschien, een beetje hetero én een beetje lesbisch? Het maakt me ook eigenlijk vrij weining uit. Als ik me aangetrokken voel tot 'n persoon merk ik dat wel. Of het nou een man of vrouw is. Momenteel een man, een hele lieve zelfs :grin:

Toevallig had ik het er net met m'n ouders over. Of homosexualiteit een stoornis is. Ik denk van niet. Mijn vader beweerde dat het genetisch bepaald is? En dat er wat DNA moleculen (ofzo) verkeerd zijn gevallen. Althans, volgens mijn vader.
Ben het er niet helemaal mee eens, het klinkt mij wat te hard in de oren. Denk meer dat het een soort van keuze is die je zelf maakt.

neti

Badass junkie
het kan een keuze zijn en het kan daarnaast ook genetisch bepaald zijn... vandaar da tik sommige families ook een bovengemiddeld aantal voorkomt... een keuze, tja dat vraag ik mij af, als ik de gemakkelijke weg had willen gaan, dan had ik heir neti voor gekozen... :P

DreamWeaver

Badass junkie
Serenity zei:
Ik zou 't eigenlijk niet weten. Een beetje bi misschien, een beetje hetero én een beetje lesbisch? Het maakt me ook eigenlijk vrij weining uit. Als ik me aangetrokken voel tot 'n persoon merk ik dat wel. Of het nou een man of vrouw is. Momenteel een man, een hele lieve zelfs :grin:

Toevallig had ik het er net met m'n ouders over. Of homosexualiteit een stoornis is. Ik denk van niet. Mijn vader beweerde dat het genetisch bepaald is? En dat er wat DNA moleculen (ofzo) verkeerd zijn gevallen. Althans, volgens mijn vader.
Ben het er niet helemaal mee eens, het klinkt mij wat te hard in de oren. Denk meer dat het een soort van keuze is die je zelf maakt.

Die vader van jou ook af en toe met z'n meningen :wink:
As for myself, hetero. Ook al twijfelt Serenity daar af en toe aan :P Verder vind ik 'liberaal hetero' een erg mooie uitdrukking, en geloof ik niet dat je 100% hetero/homo kan zijn.

Funky Monkey

Badass junkie
^ haha dat is wel grappig, ik ken een heleboel mensen die niet geloven in bi zijn :mrgreen:
Ik zelf zou het niet weten, waar het om draait is dat je gewoon gelukkig bent met elkaar toch :)

Serenity

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Serenity zei:

As for myself, hetero. Ook al twijfelt Serenity daar af en toe aan :P Verder vind ik 'liberaal hetero' een erg mooie uitdrukking, en geloof ik niet dat je 100% hetero/homo kan zijn.

Mijn vaders mening is feit, volgens hem. *zucht*

Maar dan ben je dus geen hetero? :wink:

Tedere tronika

Experimenterende gebruiker
Ik ben BI met verschillende fetishismen. Ikzelf heb dit nooit als een probleem ervaren, maar naarmate ik ouder wordt merk ik toch een diepgewortelde maatschappelijke afkeer tegenover alles wat afwijkt van de norm. ( de norm zijnde; heterokoppel, getrouwd, 2 kinderen, huisdier,...)

Verder wil ik nog even reageren op de uitlatingen hier gedaan van de aard; "wij hebben toch ook geen straight parade e.d.) Kijk straight's zijn ook nooit vervolgd geweest voor hun seksuele voorkeur, je kan slechts sinds midden jaren 80 echt uitkomen voor je seksuele voorkeur, vandaar dat de homo emancipatie u nog zo gevierd wordt, over een jaartje of 10 zullen gay pride- manifestaties (hopelijk) niet meer nodig zijn, en zullen ze ook vanzelf verdwijnen.

Wat ik ook nog even kwijt wilde; Mensen die uitspraken doen zoals "homo zijn is een keuze", "homoseksualiteit is een ziekte", ... xenofobie is een serieuze psychische afwijking waarvoor je in behandeling kan.
Ik snap niet dat er mensen zijn die zulke zaken nog durven beweren, hebben zij dan niks begrepen van de geschiedenis? We leven gelukkig niet meer in de jaren 40. (hoewel zo'n blonde afgetrainde jongen met zo'n goedzitten zwart ss pak, hmmmm :hearteyes: )

zommes

Badass junkie
Het is nog helemaal niet bewezen dat het genetisch bepaald is. Er zijn alleen bepaalde genen die bij homofielen overwegend voorkomen.

DreamWeaver

Badass junkie
Serenity zei:
DreamWeaver zei:
Serenity zei:

Mijn vaders mening is feit, volgens hem. *zucht*

Maar dan ben je dus geen hetero? :wink:

Haha, jij wil gewoon een triootje hieruit slepen :wink:

azgaza

Badass junkie
Ik weet mijn oorspronkelijke post niet meer, maar ik zou stellen dat ik tussen 60 en 80% hetero ben.

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
ik vind alleen vrouwen gijl, maar heb al eens gepijpt wanneer ik heeel ver was (dronken super higt enz...), maar als ik ghb of speed, of echt supergijl ben durf ik wel eens naar gaydatesites te gaan, eenmaal ik klaar ben gekomen walg ik er superrrrrrrrr van!!! ben ik normaal??

neti

Badass junkie
el_terrible zei:
ik vind alleen vrouwen gijl, maar heb al eens gepijpt wanneer ik heeel ver was (dronken super higt enz...), maar als ik ghb of speed, of echt supergijl ben durf ik wel eens naar gaydatesites te gaan, eenmaal ik klaar ben gekomen walg ik er superrrrrrrrr van!!! ben ik normaal??

nix mis mee hoor, als ik niet onder invloed ben moet ik er ook niet aan denken om plat te gaan met een vrouw... onder de xtc is dat wel anders :hearteyes: :mrgreen:

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Enesteene zei:
el_terrible zei:

nix mis mee hoor, als ik niet onder invloed ben moet ik er ook niet aan denken om plat te gaan met een vrouw... onder de xtc is dat wel anders :hearteyes: :mrgreen:

hehe, ok dan, ^^

neti

Badass junkie
life is beautifull, waarom zou je als je dr trek in hebt het niet doen op de pep... who cares

de ene dag heb je zin in bloemkool, de andere dag in macaroni
soms snak je naar patat, de andere dag moet je al kotsen van de lucht :mrgreen:

Delirium

Badass junkie
"Normaal"...?

Waar de fuck ben je nou mee bezig als je avatar een foto is van jezelf die crack rookt? Ben je er trots op?

Zoek hulp.

sannetjuh

Belezen gebruiker
ik ben hetero..maar ben er niet vies van om met een mooie meid te zoenen of samen met haar me vriend te verwenne

Hype

Bewuste gebruiker
Toch maar hetro gekozen, hoewel ik me soms afvraag of het een teken is dat ik vooral op meisjes val die al een vent hebben :E
Laat ik het zo zeggen: Hetero tot het tegendeel is bewezen =]
en over homo zijn/aparte fetish/bi/whatever, een oudoom ofzo van mij (vet zwarte kousenkerk etc) die zei altijd (volgens m'nm oeder dan):

Oan mien mankeert nog veul meer!

:mrgreen:

neti

Badass junkie
Hype zei:
en over homo zijn/aparte fetish/bi/whatever, een oudoom ofzo van mij (vet zwarte kousenkerk etc) die zei altijd (volgens m'nm oeder dan):

geweldig, waren dr maar meer zo :mrgreen:

dirtbag

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
Hype zei:

geweldig, waren dr maar meer zo :mrgreen:

hehe, klinkt idd als een van die wijze oude opa's.
doet me beetje denken aan de mijne:)

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
k'geloof toch 100% hetero te zijn als ik echt goe nadenk, alleen maar als ik strontzat of echt wat heb genomen kan ik nekeer fantaseren of zo, mar t'zegt me niets als ik normaal ben gelijk nu!

3970

Wijs gebruiker
Ik denk dat ik wel kan stellen dat ik bisexueel ben. Ik heb als man echt een voorkeur voor vrouwen, en heb het liefste sex met vrouwen.(of 1 vrouw als het niet anders kan :wink: )

Ik "val" niet op mannen, daar ben ik dan weer teveel hetero voor, maar sex met een man kan een erg leuke en interessante toevoeging aan het sex-spel zijn.

Hemi

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
nu dat ik nuchter ben, weet ik voor 100% dat ik hetero ben, ma als ik wat zat ben of stoned of zo, zou ik wel eens kunnen experimenteren of zo:openmouth:

Triprusje

Experimenterende gebruiker
Metroseksueel.
Ik hou van meisjes(L)
maar kleed me vaak(een beetje gay volgens sommige, bij de meiden wordt dat dan sexy genoemdx) en heb soms foundation op voor bruine kleurtje :flushed: :flushed: :flushed:

Oh dan ben je gewoon een superdude.

Bovenaan