Hetero -----------|-------------------BI------------------------------ Lesbisch
Ik ben dan het recht op staande rode streepje.
Ik val sowieso zeker op mannen, al mijn leven lang en dat is nooit minder geworden of in gevoel veranderd. Ik ben nu zeer verliefd op mijn nieuwe vriend, dus ik kan met vrij veel (zo niet alle van de wereld) zekerheid zeggen dat ik op mannen val. Wat vrouwen betreft weet ik het gewoon niet zeker, ik weet niet of ik écht hetero of misschien bi ben. Ik vind vrouwen soms wel heel mooi en zelfs wel aantrekkelijk en met een vrouw zoenen of het idéé van sex (geen ervaring dus kan niet beter oordelen) heb ik totaal geen moeite. Ik ben alleen nog nooit op een vrouw gevallen en heb toch wel meerdere zware verliefdheden meegemaakt met mannen, en dus nog nooit zoiets gehad met een vrouw waardoor ik dénk dat ik hetero ben, maar de milde aantrekkingskracht naar aantrekkelijke exemplaren van mijn eigen geslacht laat mij denken dat ik best ook wel bi zou kúnnen zijn, maar dat weet ik niet, en ik hoef er ook niet persé achter te komen, misschien dat ik er ooit zekerheid in krijg en misschien ook wel niet, maakt me niet uit.