Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ik ben bi, denk dat het zo ongeveer 70%V/30%M is, misschien nog iets meer %jes bij man. Vind het net zo leuk om met jongens te zoenen als met meisjes (heb nog nooit meer dan zoenen gedaan met jongens dus daar kan ik niet over oordelen :grin:) maar ik heb sneller zoiets bij een meisje van 'oh wat een leuk meisje' dan bij jongens.

Angramar Temenos

Badass junkie
Dat meer vrouwen bi zijn is echt onzin, en vooral zo'n hoog percentage.. Het is meer dat vrouwen er eerder voor uitkomen omdat het maatschappelijk meer is geaccepteerd.

sky

Belezen gebruiker
Als ik zou moeten kiezen in de poll dan zou het zijn random gelegenheidshomo. Maar dat vind ik eigenlijk ook niet kloppen.

Zag pas een leuke benaming voor hoe ik mezelf zou omschrijven: heteroflexibel
Klinkt best goed huh.
Ik val echt op mannen, ik zou ook echt niet op vrouwen verliefd kunnen worden. Sex is dan weer net een iets ander verhaal. Maar als het om vrouwen gaat, ben ik nogal kieskeurig hoor :hearteyes:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Dat meer vrouwen bi zijn is echt onzin, en vooral zo'n hoog percentage.. Het is meer dat vrouwen er eerder voor uitkomen omdat het maatschappelijk meer is geaccepteerd.

Voor de verandering ben ik het eens een keer met je eens.
Als vrouwen zeggen dat ze biseksueel zijn hoor je (vooral uit de mond van mannen): "oké, cool/geil".
Als ik zeg dat ik ook interesse heb in jongens hoor ik uit de mond van diezelfde mannen: "gadver, rot op, ik wil niet meer met je omgaan".

See the difference?

Angramar Temenos

Badass junkie
Pak Suiker zei:
Angramar Temenos zei:

Voor de verandering ben ik het eens een keer met je eens.
Als vrouwen zeggen dat ze biseksueel zijn hoor je (vooral uit de mond van mannen): "oké, cool/geil".
Als ik zeg dat ik ook interesse heb in jongens hoor ik uit de mond van diezelfde mannen: "gadver, rot op, ik wil niet meer met je omgaan".

See the difference?

Ik vind bi vrouwen niet cool/geil, en ik vind bi mannen niet goor/ranzig.. Heb totaal geen mening over seksuele voorkeur, en ik heb nergens een probleem mee als iemand wat is. Het gaat me eigenlijk ook geen zak aan :P.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Zo ik heb gestemd, verder geen commentaar. Doet er naar mijn mening weinig toe, behalve voor jezelf dan. :wink:

Mindgamer

Badass junkie
Tot nu toe masturbeer ik met hang kutten in mijn gedachte.
Wat ik jammer vind, is dat ik het niks meer aan vind als ik nou eenmaal een kut heb verovert en mijn pik en zak tussen haar hamburger mag proppen om haar te laten kreunen. Best ziek dat het geilste wat ik vind aan neuken, is dat de hele irritante karaktereigenschappen van wijven verdwijnen met een pik in hun kut en ze dan gaan kreunen, smeken om niet zo hard te stoten, zeggen dat ik het wat rustiger aan moet doen als ik fakkin gefrustreerd met de tanden op elkaar, gebalde vuisten op haar grote vagina in loop te slaan met mijn dikke knots. Heerlijk om vrouwen te zien lijden! :hearteyes:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Mindgamer zei:
Wat ik jammer vind, is dat ik het niks meer aan vind als ik nou eenmaal een kut heb verovert en mijn pik en zak tussen haar hamburger mag proppen om haar te laten kreunen. Best ziek dat het geilste wat ik vind aan neuken, is dat de hele irritante karaktereigenschappen van wijven verdwijnen met een pik in hun kut en ze dan gaan kreunen, smeken om niet zo hard te stoten, zeggen dat ik het wat rustiger aan moet doen als ik fakkin gefrustreerd met de tanden op elkaar, gebalde vuisten op haar grote vagina in loop te slaan met mijn dikke knots. Heerlijk om vrouwen te zien lijden! :hearteyes:

http://www.e-psychiater.nl/ :wave:

Gemini

Badass junkie
KapiteinKoekWaus zei:
SsteffanN zei:
KapiteinKoekWaus zei:
:grin: ben ik hier de enige homo? Kheb btw niets tegen hetro's hoor, zolang ze maar van me af blijven :grin: :grin:

:hearteyes: :hearteyes: Soortgenoot!!!! :hearteyes: :hearteyes:

:wave:
Ha ha gesellie. Nu issut officieel he. Hoe meer homo's hoe gezelliger het wordt:tongueout:

En er zijn nog wel meer homo's op DF. Sowieso eentje waarvan ik het zeker weet, ben even zijn nick kwijt. Delirium geloof ik, correct me if I'm wrong. Misschien haal ik hem door de war met iemand anders. Toffe gast iig.

Ellesdee

Badass junkie
Gemini zei:
En er zijn nog wel meer homo's op DF. Sowieso eentje waarvan ik het zeker weet, ben even zijn nick kwijt. Delirium geloof ik, correct me if I'm wrong. Misschien haal ik hem door de war met iemand anders. Toffe gast iig.
yeps
mick :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindgamer zei:

Bah wat ordinair zeg!

Sarori

Bewuste gebruiker
deadlock zei:
KapiteinKoekWaus zei:
Ha ha gesellie. Nu issut officieel he. Hoe meer homo's hoe gezelliger het wordt:tongueout:
Behalve dan als ze zo gaan bitchen. Dan wordt het grappiger, maar niet gezelliger :grin:
Zet 2 nichten bij elkaar en ze beginnen meteen met elkaar te kakelen :)

Het percentage homo's blijft hier op zo'n 5% steken, minder dan in de algehele bevolking.
Gebruiken ze minder drugs? Of hebben ze daar gewoon geen tijd voor omdat het gezellig kakelen en sexen zoveel tijd in beslag neemt?

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Sarori zei:
deadlock zei:
KapiteinKoekWaus zei:
Behalve dan als ze zo gaan bitchen. Dan wordt het grappiger, maar niet gezelliger :grin:

Het percentage homo's blijft hier op zo'n 5% steken, minder dan in de algehele bevolking.
Gebruiken ze minder drugs? Of hebben ze daar gewoon geen tijd voor omdat het gezellig kakelen en sexen zoveel tijd in beslag neemt?

Wat is dat nou weer voor een kutopmerking Sarori?! :openmouth:

Sarori

Bewuste gebruiker
Niet zo snel aangebrand zijn suiker :)
Ben zelf homo en een beetje zelfspot moet kunnen...

En als je het wilt weten....eerder in dit topic heb je het nog gehad over mannen in een rokje.
ik heb er zelf één, in kort zwart leer....voor speciale gelegenheden. :P
Tevreden nu?

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Sarori zei:
Niet zo snel aangebrand zijn suiker :)
Ben zelf homo en een beetje zelfspot moet kunnen...

En als je het wilt weten....eerder in dit topic heb je het nog gehad over mannen in een rokje.
ik heb er zelf één, in kort zwart leer....voor speciale gelegenheden. :P
Tevreden nu?

Sorry :flushed: ik vond het alleen zo lullig klinken...

Pak Suiker zei:
Sarori zei:

Wat is dat nou weer voor een kutopmerking Sarori?! :openmouth:
Ha ha:grin: kvond ut wel grappig:tongueout: btw. Kheb af en toe wel eens tijd om tussen het kletsen en ketsen drugs tot me toe te nemen. Dat maakt het alleen maar leuker. Vooral onder de acid :wink:

azgaza

Badass junkie
Hetero -----------|-------------------BI------------------------------ Lesbisch
Ik ben dan het recht op staande rode streepje.

Ik val sowieso zeker op mannen, al mijn leven lang en dat is nooit minder geworden of in gevoel veranderd. Ik ben nu zeer verliefd op mijn nieuwe vriend, dus ik kan met vrij veel (zo niet alle van de wereld) zekerheid zeggen dat ik op mannen val. Wat vrouwen betreft weet ik het gewoon niet zeker, ik weet niet of ik écht hetero of misschien bi ben. Ik vind vrouwen soms wel heel mooi en zelfs wel aantrekkelijk en met een vrouw zoenen of het idéé van sex (geen ervaring dus kan niet beter oordelen) heb ik totaal geen moeite. Ik ben alleen nog nooit op een vrouw gevallen en heb toch wel meerdere zware verliefdheden meegemaakt met mannen, en dus nog nooit zoiets gehad met een vrouw waardoor ik dénk dat ik hetero ben, maar de milde aantrekkingskracht naar aantrekkelijke exemplaren van mijn eigen geslacht laat mij denken dat ik best ook wel bi zou kúnnen zijn, maar dat weet ik niet, en ik hoef er ook niet persé achter te komen, misschien dat ik er ooit zekerheid in krijg en misschien ook wel niet, maakt me niet uit.

shah

Experimenterende gebruiker
Ik heb gemerkt dat de meeste vrouwen die drugs gebruiken bi zijn.
Klopt dit, of zijn dit alleen mijn ervaringen?

Drientje

DF-koning
Drugs maken je gewoon erg geil soms en je remmingen vallen weg. Denk dat het daardoor komt. Ineens realiseren vrouwen zich dat zoenen/vrijen met en vrouw ook nog op de verlanglijst staat. En door de missende remmingen ben je niet zo verlegen meer en durf je een vrouw aan te spreken en openlijk te praten over je lusten.
Tenminste in mijn geval.

Deranged

Badass junkie
Delirium zei:
Ellesdee zei:
Gemini zei:
yeps
mick :hearteyes:

Wat? HOMO... IK?!?!
Rough boy
don't walk away
I wanna buy you leather
make noise
try and talk me away
we can't be seen together

shah

Experimenterende gebruiker
Drientje zei:
Drugs maken je gewoon erg geil soms en je remmingen vallen weg. Denk dat het daardoor komt. Ineens realiseren vrouwen zich dat zoenen/vrijen met en vrouw ook nog op de verlanglijst staat. En door de missende remmingen ben je niet zo verlegen meer en durf je een vrouw aan te spreken en openlijk te praten over je lusten.
Tenminste in mijn geval.
GEIL HOOR !!! maar ben jij zo verlegen dan?
OP het DF kom je in ieder geval niet zo over.
ALS ik zelf drugs gebruik doe ik dat de laatste tijd altijd met vrouwen omdat ik me daar prettig bij voel en omdat de omgeving en personen met wie ik gebruik belangrijk zijn.
Die bepalen wat voor trip je krijgt.(mensen met de zelfde karaktereigenschappen en aura)
En voor de sex natuurlijk!!!
Maar is het ook niet gewoon gemakzucht van vrouwen als ze high en geil zijn om dan sex met elkaar te hebben als er geen mannen in de buurt zijn?En mekaar dan bevredigen omdat het contact leggen bij vrouwen onderling makkelijker en laagdrempeliger is?
Als wij mannen samen gebruiken en high zijn gaan we mekaar echt niet niet pijpen hoor. :)

Drientje

DF-koning
Nou op het internet hoef ik niet verlegen te zijn toch? Ik kan wel erg verlegen overkomen maar ik weet donders goed wat ik wil.

Bovenaan