Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

DanceHall_Drug

Experimenterende gebruiker
MDMA<3 zei:
Hetero
Pas in Nijmegen geweest met de zomerfeesten.
En heb verder niks tege homo's of lesbo's ofzo
Maar oh my god wat hebben wij last gehad van zon irritante zatte homo die de hele tijd met zn dikke reet tege de jongens van onze vriendegroep aan zat te rijden... Bah!
we hadden er al een paar keer iets van gezegd en hij bleef maar doorgaan.
de 3e keer hebben we hem gezegd dat ie maar iemand anders in z'n kont moet pakke en toen is die gelukkig weggegaan.

haha :grin:
zulke viezeriksjes heb je ook overal hé :P

Oom Klaas

Badass junkie
Mijn voorkeur gaat nu nog enkel naar Vajrayogini,
verlichte vrouwelijke energie,
de vrouwelijke vorm van een verlichte Boeddha.

Judas

Wijs gebruiker

r@r@

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Ik hou het nog altijd op 75% hetero en 25% bi... :wink:

25% bi is dus 12,5% hetero en 12,5% lesbisch; maakt 87,5% hetero en 12,5% lesbisch, toch?

Ik 100% bi, anders wordt het wel erg ingewikkeld (al verschilt het bij mij nog al eens; afhankelijk van mijn stemming, wat voor moois ik ineens voorbij zie lopen etc.) :wink:

candygirl

Belezen gebruiker
Ik plaats me bij voorkeur niet in een hokje... Ik val op mensen.. ik word aangetrokken door mensen.. en of dat mannen of vrouwen zijn..dat word op dat moment door mn gevoelens bepaald. Maar aangezien wij mensen graag werken met hokjes en stickers... dan hoor ik dus bij de BI dames... :wink:

Sweet kiss,
Candy

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
candygirl zei:
Ik plaats me bij voorkeur niet in een hokje... Ik val op mensen.. ik word aangetrokken door mensen.. en of dat mannen of vrouwen zijn..dat word op dat moment door mn gevoelens bepaald. Maar aangezien wij mensen graag werken met hokjes en stickers... dan hoor ik dus bij de BI dames... :wink:

Sweet kiss,
Candy

Je stopt jezelf nu in het anti-hokje-hokje.

Oom Klaas

Badass junkie
candygirl zei:

Sweet kiss,
Candy

:tearsofjoy:

Dit heeft niets met hokjes te maken, dan is iemand met zwart haar ook niet iemand met zwart haar maar iemand met haar. Dan is Klaas ook niet klaas maar gewoon iemand, maar gewoon iemand is dan niet gewoon iemand maar een mens. Dan is een mens geen mens maar een wezen, maar dan is een wezen geen wezen maar een "iets".

Je zit nu gewoon onnozel te bazelen,
omdat je op jouw manier geen woord meer overhoud zonder dat je met "hokjes" werkt.

En je plaatst jezelf wel in een hokje, het hokje van mensen die op mensen vallen.

Iemand is gewoon hetero, homo of bi,

punto.

Kan je daar niet mee leven, zorg dan dat er een alternatief komt op het communicatiemiddel spraak.

candygirl

Belezen gebruiker
Pff... wat een gezeik zeg... Oom Klaas...
Is er nou geen een topic waarin ik reageer waar jij NIET op reageerd ?
Ik vraag me af wat er mis is met mijn postings.. maar elke posting die ik doe word negen van de tien keer gevolgd door commentaar van jou.

Ik wil alleen maar aangeven dat ik niet in hokjes denk.. want als je in hokjes denkt dan sluit je al het andere uit... en dat vind ik zonde... En aangezien jij niet de power hebt om mij mijn mening te laten herzien... houdt ik het erbij dat ik niet van hokjes denken houdt.

Groet Candy

Vigilante

Wijs gebruiker
Dit heb klaas ookal verteld maar gewoon nog een keer. Jij bent bisexueel. Ookal vind jij dat je gewoon op mensen valt en daarom niet in het hokje bisexueel hoort, toch zit je erin.

Jij kan op mannen en op vrouwen vallen, en dat is precies wat bisexueel betekent.

Dat jij jezelf niet in een hokje wil plaatsen (terwijl dit geen hokjes zijn, maar duidelijke definities) lokt het commentaar van klaas uit.

candygirl

Belezen gebruiker
Thanks voor je moeite, Vigilante.
Aardig van je dat je het probeerd uit te leggen.

En tja de mensen zijn nou eenmaal hokjesminded.. en tuurlijk hoor ik het hokje BI thuis.
Maar word claustrofobisch van hokjes :wink: Denk graag buiten de lijnen van het leven.

Sweet kiss,
Candy

candygirl

Belezen gebruiker
Zolang je me niet gemakkelijk noemt :wink:

Maar ik ben klaar met deze discussie :wink: Meningen verschillen.. en ik zie het zo... ik val op mensen... dus ik ben een ik val op mensen hokjes mens...

Zo tevreden ?

Sweet kiss,
Candy

Bovenaan