Hahahaha, de gebruiker is het noorden kwijt. Wat een omschrijving....Effecten op korte termijn
De werking van XTC verloopt in fases:
* Eerste fase: (plus minus 30 min) een algemeen verdovende werking. De gebruiker is het noorden kwijt en heeft weinig besef van wat hem overkomt.
* Tweede fase: de gebruiker ervaart hevige emoties, sensaties en spasmische bewegingen.
* Derde fase: door de aanpassing van het lichaam ontstaat er een ontspanning en een verhoging van de genegenheid en het libido.
Andrew zei:Neem daarom dus altijd je kompas mee als je MDMA gaat doen![]()
Ik heb dat ook al eens gehoord dat er hero in pillen zou zitten, maar ik vraag mij af waarom ze dat zouden doen..Dopezilla zei:"Vaak gaat het echter om mengelingen met heroïne, caféïne, enz.."
Die pillen met heroïne ben ik nog nooit tegengekomen, en ik heb er nooit iets over gehoord. Hebben ze hier een bron voor?![]()
Olle
Oh? Ik dacht accuzuur van dvd's.Drientje zei:En accuzuur.
Van batterijen enzo.
KoxBox zei:Oh? Ik dacht accuzuur van dvd's.Drientje zei:En accuzuur.
Van batterijen enzo.
Drientje zei:Hahahaha, de gebruiker is het noorden kwijt. Wat een omschrijving....Effecten op korte termijn
De werking van XTC verloopt in fases:
* Eerste fase: (plus minus 30 min) een algemeen verdovende werking. De gebruiker is het noorden kwijt en heeft weinig besef van wat hem overkomt.
* Tweede fase: de gebruiker ervaart hevige emoties, sensaties en spasmische bewegingen.
* Derde fase: door de aanpassing van het lichaam ontstaat er een ontspanning en een verhoging van de genegenheid en het libido.![]()
Biertje zei:Weetje wat ik laatst hoorde? Dat er ook poep in pillen werd gedaan, ongeveer 150 mg...
En ik had laatst ook pillen die ik heb laten testen en daar zaten gewoon glasscherven in. Kanker ziek wat die vieze dealers allemaal in hun pillen doen geeeeeeeeeeeeeeek.

iSmokex zei:Milde euforie?! Euforie door heel je lichaam en geest!
Wtf?
Ja, ik snapte wel hoezo ze het in positief licht neer willen zetten :-P Dat WTF sloeg maar op het stukje daar tussen in.Wackie zei:iSmokex zei:Milde euforie?! Euforie door heel je lichaam en geest!
Wtf?
Ze willen natuurlijk niet dat al hun agenten het gaan proberen![]()
Te laat.Wackie zei:iSmokex zei:Milde euforie?! Euforie door heel je lichaam en geest!
Wtf?
Ze willen natuurlijk niet dat al hun agenten het gaan proberen![]()
iSmokex zei:Ik dacht wat beschrijven ze het lame, maarja het is dan ook een site van de politie..
dan veranderen ze het toch niet hoorlangeman zei:Is er eigenlijk iemand die ze een mailtje heeft gestuurd dat het echt nergens op slaat.
Ik krijg altijd wel de neiging en moet het eigenlijk ook gewoon doen. Ik bedoel. Kom op man. Dit is echt erg.
iSmokex zei:Ik dacht wat beschrijven ze het lame, maarja het is dan ook een site van de politie..
Des te erger. Die zijn toch juist van de waarheidsvinding..?! Als ze dan nog van een of andere kerk waren dan begreep ik het nog wel die gaan immers altijd uit van aannames.