pbwebmaster
Bewuste gebruiker
Ik ben laatst een beetje geschrokken, maar gelukkig wel wijzer geworden. Ik heb namelijk geleerd dat je serotine er ook voor zorgt dat je in slaap valt. Mischien wisten jullie dat allemaal al maarja ik ben nog niet zo oud en dus ook nog niet zo heel wijs. Dat verklaart natuurlijk meteen waarom je zo slecht slaapt de dagen nadat je xtc hebt geslikt :P. Dit is voor mij nog een reden om voorlopig nog ff niet aan de pilletjes te gaan WANT, als je neuronen ofzo (weet ff niet meer hoe het heet) beschadigen betekent dat dus dat er langzamer serotine wordt geproduceert?? toch toch toch??? en dat zou dan betekenen dat je eigelijk voor de rest van je leven 'slechter' slaapt? Dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn als je heel af-en-toe bij een super uber speciale gelegenheid een half xtc pirkie dropt. Maar als je, zoals wel meer hier, een periode hebt gehad waarin je er flink tegenaan bent gegaan kan het natuurlijk goed dat je 'blijvende' of iig 'voorlopige' schade hebt opgelopen wat er dus in resulteert dat je een tijdje 'lichtelijk' depressief bent of slaapproblemen hebt. Het is niet zo dat ik er NU PAS achterkom wat serotine is ofzo hoor maar echt in detaill kon ik het niet uitleggen. maar klopt het een beetje wat hier allemaal staat??