serotonine en cocaine

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Hi allemaal,

Ik ga half september naar een feestje toe en ben van plan daar (alleen) XTC te doen. Is inmiddels al 3 maanden geleden en heb er weer zin in. Heb echter vorige maand een aantal keren coke genomen (ong. 2,5 gram). Heeft dit invloed op mijn serotonine voorraad. Overal op internet lees ik dat cocaine vooral op je dopamine en norepinefrine werkt en in mindere mate ook op je serotonine.

Mijn vraag dus, doe ik er verstandig aan om over een ruime twee weken XTC te gebruiken of ga ik hier minder van genieten doordat mijn serotonine voorraad nog niet is 'bijgevuld'?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
De invloed die coke op je serotonine heeft is te verwaarlozen, dus je zult daar niks van merken als je MDMA neemt.

MeejheM

Badass junkie
ik sluit me aan bij bovenstaande. komt wel goed, 2,5g op 3 maanden zal je serotonine voorraad niet opmaken. je mdma zal wel goed inslaan.

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Ik hoop het, net/nu weer een halve gedaan. Bij hoeveel/hoevaak heeft het wel invloed op je serotonine voorraad?

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Mijn ervaring is wel dat als je nog een beetje een coke kater hebt, dat dan xtc minder goed werkt. Het beste werkt xtc als je jezelf fit en goed voelt.

MeejheM

Badass junkie
losbanditas zei:
Ik hoop het, net/nu weer een halve gedaan. Bij hoeveel/hoevaak heeft het wel invloed op je serotonine voorraad?

verschilt per brein. je hebt misschien een talent serotonine aanmaken. je dieet draagt ook nog bij, en of je ziektes/afwijkingen hebt of medicatie gebruikt.

Bovenaan