Serotonine

Popper

Belezen gebruiker
Jo iedereen, ik ben nieuw hier en wil meteen maar 'openen'

Ik heb deze kerstvakantie mij een beetje te erg laten gaan qua X omdat ik dacht dat je tolerantie er alleen van zou toenemen, dus heb ik het 5-6 keer gedaan in 14 dagen. Bij de laatste 3 keren had ik erg dat ik meer moest nemen om het effect te krijgen, maar uiteindelijk kreeg ik het wel. Nou gaat het mij niet om de tolerantie maar om het stofje in mn hersenen. Ik voel me een beetje down, een klein beetje maar en ik kan me iets minder goed concentreren. Het is alleemaal niet in erge mate maar toch, hoelang zal het ongeveer duren voordat ik weer in orde ben?
Het spacen kan nog wel een aantal maanden wachten, zat andere drugs :wave:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Hopelijk heb je je hersens niet om zeep geholpen. Zo vaak gebruiken is wel degelijk schadelijk. Daar is al onderzoek genoeg naar gedaan. Dat down zijn, zal wel wegtrekken waarschijnlijk.

dfssdfde

Badass junkie
dat down gevoel gaat wel weg na een paar dagen, ligt er natuurlijk aan wat je voor de kerstvakantie hebt gedaan :tongueout:

een hersens naar de ruk helpen doen we allemaal, maar probeer het toch een beetje onder controle te houden ... :)

Popper

Belezen gebruiker
Ik heb rond de kerst alleen nog speed gesnoven. Normaal gebruik ik nooit zo vaak, alleen wiet.

Las Vegas

Newbie
L-Trptofaam zou daar tegen helpen , dat zou terug serotonine aanmaken .
Ik gebruik het zelf nog maar een maand .
Best dat je het ineemt voor dat je gaat slapen , en smorgens heb je daar wel een beetje hoofdpijn van maar ik vind dat het helpt want ik krijg geen
dipjes na enkele dagen en voel me vlug hersteld.
Je kan dit vrij krijgen in de apotheek.

Popper

Belezen gebruiker
Ik slaap nu al de hele nacht niet en ik denk dat het door de nawerking van de X komt. Ik ga ook maar eens die pillen halen bij de apotheek dan maar.
Hoelang duurt het voordat MDMA uit het bloed is?

Ellesdee

Badass junkie
5-6 keer in 14dagen?
omg dat is echt veel te veel
je kan t beste meer dan 3maanden ertussen laten zitten

Hieronder een lijst met drugs en het aantal uren/dagen dat zij nog in de urine aantoonbaar zijn. Enige toelichting per middel staat nog onder het schema.

Alcohol 6 – 24 uur
Cannabis 1 – 3 dagen (incidenteel gebruik)
2 tot 3 weken (chronisch intensief gebruik)
Cocaïne 2 – 4 dagen (incidenteel gebruik)
tot 8 dagen intensief gebruik.
XTC tot 72 uur XTC: tot 3 dagen
XTC wordt geslikt. Na een half uur is XTC aantoonbaar in het bloed. De effecten duren zo'n 4 tot 6 uur. Ongeveer 50 procent wordt onveranderd via de lever afgebroken en de rest wordt als afbraakstof via de urine uitgescheiden. De concentratie van XTC in het bloed komt overigens niet geheel overeen met de psychisch ondervonden effecten.
De halfwaardetijd bij XTC bedraagt ongeveer 8 uur. Bij een eventuele test op XTC, onderzoekt men of er afbraakstoffen in de urine zitten. Deze afbraakstoffen zijn afhankelijk

Amfetamine 1 tot 4 dagen.
Efedrine tot 72 uur
Paddo’s minder dan 24 uur (wordt alleen getest bij intoxicatie)
GHB tot 12 uur
LSD tot 48 uur (afhankelijk van de dosis)
Heroïne tot 8 uur (geldt voor aantonen van heroïne zelf)
3 – 5 dagen (geldt voor aantonen van heroïnegebruik)
Morfine tot 3 dagen
Opium tot 3 dagen
Methadon 3 – 5 dagen
Benzodiazepinen 12 uur tot 2 weken ( afhaneklijk van het gebruikte middel)
Mescaline tot 72 uur
DMT tot 72 uur
PCP tot 48 uur
Khat tot 1 dag
Lachgas niet aantoonbaar

Popper

Belezen gebruiker
Ja 5-6keer is ook echt teveel. Ik ben zelf helemaal niet zon gebruiker, ik gebruik wel eens wat, maar daar zit echt normaal een lange tijd tussen. Ok mooi dan hoop ik dus dat als er wat rond de dokter gebeurd, er niks bij mij word gevonden. Ik wil het liefst nu mn lichaam weer ff op orde krijgen....

Popper

Belezen gebruiker
Lijkt me sterk dat ze dat gaan doen....en zullen ze het dan ook echt vinden want het is nu 4 dagen geleden dat ik het voor het laatst deed.
Heeft iemand tips om er weer bovenop te komen? Ik zit al zwaar aan het fruit:P

Hoeduur zijn L-trypto tabletten?

Popper

Belezen gebruiker
Ik ga zo naar de dokter voor mijn klachten van slapeloosheid, Wat zal hij zeggen denk je?

acidboy

Badass junkie
Gozert... hoe moeten wij dat nou in godsnaam weten?

En als het 4 dagen geleden is... en de dokter zou willen testen (je urine dan), dan zal hij wel niets vinden aangezien XTC tot 72 uur te vinden is in je urine.

--> Google is your friend (sorry jessica ik quote je even, vind het een vermoeiende thread dit)

Popper zei:
Ik ga zo naar de dokter voor mijn klachten van slapeloosheid, Wat zal hij zeggen denk je?
ben je al geweest?

want het komt duidelijk door de xtc

heb zelf ook teveel gebruikt (elk weekend afgelopen maanden)
Te stom geweest...

voelde me leeg afgelopen weken,nergens zin in, slecht kunnen slapen.

komt door serotine niveau he, dat bepaalt ook mede je slaap!

Ellesdee

Badass junkie
acidboy zei:
--> Google is your friend (sorry jessica ik quote je even, vind het een vermoeiende thread dit)

:grin: je hoeft geen sorry te zeggen :beer:

ik heb nog een mooi plaatje

Ellesdee

Badass junkie
omg :tongueout: jij n00b :grin:

QFT = Quoted For the Truth.
Is used after a quote.
States that you agree with this person.
Usually used on internet forums.

Ellesdee

Badass junkie
teebo zei:
LSD tot 48 uur (afhankelijk van de dosis)

thumbprint?
LSD: tot 48 uur
LSD is afhankelijk van de dosering tot 48 uur na gebruik aantoonbaar in je urine. Het is niet mogelijk om iets over de aantoonbaarheid te zeggen in het bloed, omdat in het laboratorium daar aparte analyses voor uitgevoerd moeten worden en de uitkomsten afhankelijk zijn van specifieke kenmerken van de gebruiker.

Popper

Belezen gebruiker
Ja ok bedankt allemaal, werd ook beetje slap. Was gewoon benieuwd, want ik wil nu toch wel weer eens een normale nachtrust hebben. Ik zal maar voedingssupplementen gaan nemen dan, en ziekelijk veel fruit eten.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Nou ik heb jarenlang pillen gedaan. In het begin is de depressiviteit snel voorbij, maar hoe langer ik gebruikte, hoe langer het duurde voor ik weer de oude was

Bovenaan