serotoninegehalte na 4 trips op?

Dreamcatcher

Experimenterende gebruiker
Hiiii guys... :grin:

Ik heb met oud en nieuw voor t eerst een pilletje geprobeerd, ong 80 mg, was m'n eerste keer dus ik ging los als een gek. Het weekend daarop weer 2 dagen gepakt (200mg) met success. Afgelopen weekend (4e keer dus) was ie echter na een klein half uurtje al uitgewerkt, ik nam een 2e maar die deed niks....

Is m'n serotonine gehalte echt zo gauw op? En hoelang moet ik dan ong wachten voordat m'n reserves weer aangevuld zijn? Want ik hoor verschillende meningen, sommige zeggen 2 weken, andere 3 maanden...wie o wie geeft me de feiten :hearteyes:

Ik neem sinds enkele dagen ook tryptofaan...

peace

Wacky

Badass junkie
Feiten zijn altijd moeilijk, iedereen heeft een mening. Elke mening heeft een verschillende achtergrond.

Onderzoekers zeggen maximaal eens in de 3 maanden te gebruiken, maximaal 2mg per kg lichaamsgewicht per keer, en maximaal 20 keer in je leven. Maar waar gaat het dan over ? geen meetbare schade ? geen merkbare schade ? geen problematische schade ? Welke schade precies, welke gevolgen heeft die schade voor je ?
Het is geen exacte science waarbij we een grafiekje kunnen tekenen dat je verteld welke gevolgen je kan hebben bij welk gebruik.

Wel is het duidelijk dat teveel gebruik ertoe leid dat je meer nodig hebt, het effect minder word en de bijwerkingen groter worden.

Dat is zo ongeveer de informatie waarmee je het moet doen.

Dreamcatcher

Ja aangezien ik kort achter mekaar gebruikt heb, ging ik er al vanuit dat ik steeds meer nodig zou hebben, en dit tempo ook nooit vol ga houden...maar dat het bij de 4e keer in m'n leven na een half uur echt volledig uitgewerkt was, verbaasde me toch wel...en het was hetzelfde soort pilletje getest op 105 mg dus daar ligt het niet aan :confused:

Van bijwerkingen en 'katers' heb ik trouwens nooit last, kvoel me altijd ongelofelijk relaxed en spacey de volgende ochtend

Maar m'n vraag is dus eigenlijk: hoe snel word je serotonine (gemiddeld) aangemaakt tot een behoorlijke hoeveelheid zodat je weer wat voelt? En heeft die L-tryptofaan wel nut of scheelt het nauwelijks qua tijd die erover heen gaat?

Dreamcatcher

hmzzz that's a shame :rolleyes: dan maar es speed proberen en hopen dat ik dat ook niet TE lekker ga vinde, ben net 2 weken gestopt met blowen na 8 jaar dagelijks gebruik dus ik d8 probeer es wat anders om me geest af te leiden van die jonko...

:beer:

Dreamcatcher

Afgelopen weekend tog weer aan de mitsu's gezeten nu ging ik tog weer helemaal los hmzzzz, ok tzal nie gezond zijn maar kvoelde m wel weer

:hearteyes: yess

Wacky

Badass junkie
Dreamcatcher zei:
hmzzz that's a shame :rolleyes: dan maar es speed proberen en hopen dat ik dat ook niet TE lekker ga vinde, ben net 2 weken gestopt met blowen na 8 jaar dagelijks gebruik dus ik d8 probeer es wat anders om me geest af te leiden van die jonko...

:beer:

ha ja das de oplossing, harddrugs gaan gebruiken om van je softdrugsverslaving af te komen :wave:

Dreamcatcher

nou geloof me, ik heb al 20 pogingen gedaan in die 8 jaar om te stoppen en dis de eerste keer dat het me zolang lukt, ik denk bijna niet meer aan wiet, simpelweg omdat ik nu gevoeld heb dat er "meer" is dan verdovende shit...da's beetje de gedachtegang die me overeind houd

oke ik moet niet verslaafd raken aan de HD dan ben ik nog verder van huis maar dat besef ik ook wel dondersgoed, tis meer om effe door deze rilling-weekjes te komen :)

Bovenaan