Setting

SoZ

Newbie
Hello, even een vraagje,

Ik had vrij recent voor het eerst X genomen, enkel niet echt op een vertrouwde ''setting''. Toen de X eenmaal ingekicked was kreeg ik enkel veel energie en een praatkick, maar totaal niet het ''love gevoel'', zoals velen bij hun eerste keer omschrijven.

Kan dit komen door de setting? En is het mogelijk dat ik dit ''love'' gevoel wel op mijn tweede trip kan krijgen in een vertrouwde setting (over een paar maanden uiteraard)?

hakkenn

Experimenterende gebruiker
Ja, dit kan zeker komen door de setting.
Als de volgende keer je setting ideaal is is de kans heel groot dat je het "love" gevoel krijgt.
Dus paar maandjes pauze en nog een keer proberen in de ideale setting en dan komt het helemaal goed :wave:

Fool

Badass junkie
Dat inderdaad.

Mag ik vragen hoeveel je gepakt hebt (en waren je pillen getest)?

SoZ

Newbie
Fool zei:
Dat inderdaad.

Mag ik vragen hoeveel je gepakt hebt (en waren je pillen getest)?

Pillen waren volgens m'n vriend getest, 180-210 zo uit m'n hoofd. Eerst een halfje, uur later nog een halfje.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Het ligt aan je lichaamsgewicht, maar 190mg in een uur is denk ik te hoog gedoseerd. Als je te hoog doseert, dan mis je het love gevoel, meer strakheid, engergie heb je dan. Je moet niet te laag en niet te hoog doseren, maar precies goed. 1,5x lichaamsgewicht in miligrammen voor een man moet goed zijn. Volgende keer gewoon niet dat innemen en niet bijpakken, dan weet je wat xtc hoort te doen. Maar eerst 3 maanden wachten. :wink:

Fool

Badass junkie
Inderdaad, als je meer pakt wordt het love-gevoel minder aanwezig. Pak ongeveer 1.5-2 milligram per kilo lichaamsgewicht.

Bovenaan