1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Sex & Drugs

Discussie in 'Drugs' gestart door Dione, 29 mrt 2007.

1. Wile-E-Peyote

Wile-E-Peyote Badass junkie

Sex met Speed, is geen aanradertje... je wil binnen een minuut, maar na een half uur nog geen resultaat :openmouth:

2. -spaceman-

-spaceman- Badass junkie

dat komt er nog is bij, ik heb er amper gevoel in als ik speed heb gebruikt...

3. Willemijn

Willemijn Bewuste gebruiker

xtc , weed , en alcohol
    binnenkort mss es proberen onder lsd :smile:
    moet schitterend zijn

4. Robdebob

Robdebob Bewuste gebruiker

Ik word van ghb toch zo ONTZETTEND geil

:rolleyes:

5. azgaza

azgaza Badass junkie

Klopt; dat is echt, echt geweldig. Ontzettend aan te raden. LSD en tegen iemand aanliggen is zelfs al speciaal; want soms voelt het alsof je een stukje in iemand wegzakt.

6. Hislordship

Hislordship Wijs gebruiker

heb je helemaal gelijk in :wink:

7. Beseme

Beseme Experimenterende gebruiker

Echt superintens! Kaarsjes, muziekje, Bedje, Leuke lieve jongen, zegeltje LSD en je hebt een topnacht ^_^

8. Wile-E-Peyote

Lucy in the Sky with Diamonds :wink:

9. azgaza

azgaza Badass junkie

Met LSD kan sex trouwens wel een feest van afleiding zijn. Elk kleding stuk dat uit gaat zorgt weer voor minstens tien extra interessante dingen waar je dan allemaal weer tijd en aandacht aan kan besteden waardoor het soms echt 2 uur duurt voordat ik en mijn vriend ook daadwerkelijk beginnen. Maar dat is ook wel heel grappig.

10. Wile-E-Peyote

Een indiase goeroe
    Als hij de LSD ook heeft ontdekt, dan snap ik ineens wat ie bedoelt.

11. BADJASMAN

BADJASMAN Belezen gebruiker

Ja daar heb ik wel ervaring mee,
    eerst een paar liter cola drinken
    en dan een lekker hoertje neuken
    op de wallen, goeie combinatie !

12. jcutter

jcutter Badass junkie

In badjas? Not Funny..

13. kraak

kraak Newbie

ghb...................

14. Willemijn

yeah Coca , cola , the new drug :wink:

15. Willemijn

is dat niet juist positief voor je partner? :confused:
    ik kan me moeilijk inbeelden dat zij hiervan last zou hebben , integendeel :hearteyes:

16. Miss Kittin

Miss Kittin Badass junkie

Hebben mijn lief en ik totaal geen last van! De orgasmes komen gewoon wanneer we zelf willen en daarna kunnen we makkelijk nog een keer (en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer enz. :hearteyes: :hearteyes: ). Soms is dat al na 10 minuten, soms doen we daar weer langer of korter over. Sex en speed is fantastisch!!!!

17. BADJASMAN

aight. :rolleyes:

18. Detroit303

Detroit303 Bewuste gebruiker

Hmm weet niet hoor, maar ik beschouw klaarkomen nog altijd als leuk.
    Wat zeker zo leuk is, is je partner zien klaarkomen.
    Mijn wederhelft vindt het eerder frustrerend dat als ik wat gedronken heb ofzo, niet meer kan komen.
    Maarja, ieder zijn zin :wave:

19. Willemijn

jij bent toch een jongen?
    stel je pakt een xtc pilletje , en je lief is nuchter .. :wink:
    alsof je er 3uur overdoet eer je komt :openmouth:

20. BADJASMAN

Klinkt allemaal geil maar heb toch het idee
    dat vrouwen vaker een orgasme faken.
    tòch Willemijn?!

21. Aking

Aking Wijs gebruiker

3 uur is misschien een klein beetje overdreven... maar t duurt meestal wel n stuk langer...
    (en ik hoop dat die keer dat ik niet kon komen geen navolging meer krijgt :'))

22. Willemijn

dat weet ik niet over anderen.
    maar waarom zou ik zoiets doen?
    als hij het verdient dan zal hij het wel horen :wink:

23. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

^Ik heb nooit iets begrepen van dat orgasmes faken, waarom zou je dat in godsnaam doen? :openmouth: Oja, en ik vind het ook fucking irritant als een man niet kan komen door de drugs, helemaal niet relaxt! :confused:

24. Willemijn

damn! goeie vraag :smile:

25. azgaza

azgaza Badass junkie

Als je dat doet en het ligt aan iets dat de man niet of juist wel doet, is het voor jezelf echt te onhandig om te faken, want dan verbeterd het ook niet. Ik denk dat het vooral in relaties gebeurd met slechte communicatie? Ik vind het ook nergens voor nodig.

26. Lektroluv

Lektroluv Bewuste gebruiker

'K begrijp het wel hoor :P Als je in bed veel minder klikt dan verwacht, en daardoor niet allemaal lekker loopt... Kan je denk ik beter faken dan daarna moeten gaan uitleggen dat 't "echt niet jouw schuld" is :beer:

In een relatie is 't een ander verhaal btw

27. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

^Belachelijk! Dus om de eer van de man hoog te houden, ontneem je jezelf je orgasme? Daar snap ik dus nog steeds niks van. In een relatie is het helemaal lomp, als die kneus iets niet goed doet, dan help je hem er ook alleen maar mee als je eerlijk bent, en hem wat hand-igheden bijleert.

Pffff, als alle vrouwen zo bang zijn, dan leren die mannen het natuurlijk nooit.... En dan weer de vruchten plukken van de mannen die ik heb opgeleid zeker :angry:

:mrgreen:

28. -spaceman-

-spaceman- Badass junkie

ROAWWW!! :mrgreen:

29. azgaza

azgaza Badass junkie

Haha helemaal mee eens, gewoon over die dingen leren praten in relaties. Iemand hoeft niet persé slecht in bed te blijven als ie dat ooit is. Je hoeft het er aan de andere kant ook niet dik boven op te leggen met 'ja zo gaat het dus nooit lukken' achtige dingen maar meer 'zou je niet dit en dit willen proberen?' ofzo. Vriendeiljke suggesties; werkt meestal prima.

30. Lektroluv

Ik ben een dude :P!!! En ja ik heb wel eens gefaked ja...
    En als ik fake doe ik dat omdat ik de ander geen slecht gevoel wil geven...Sommige sex is gewoon slecht, dan heb ik er geen zin in.
    Heb in relaties nog nooit gefaked hoor btw... en heb t ook pas 2keer gedaan... niet ideaal, maar ik begrijp 't wel!

31. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

^Hoe kun je als man nou faken? Is altijd wel zichtbaar bewijs van, toch? :hearteyes: En verder....... ik geloof niet zo in slechte seks, je kunt er altijd wel iets leuks van maken, tenminste als je niet te maken hebt met van die snel op hun pikgetrapte mannen :smilingimp: (en daar lopen er nogal wat van rond, helaas)

Verder hoef je ook niet perse helemaal uit het gevoel te komen en dan botweg te zeggen: 'okee zo gaat het niet werken'. Dat kan natuurlijk veel subtieler. Altijd uitgaan van t positieve :sunglasses:

32. azgaza

azgaza Badass junkie

Hahahaha, faken als man? Hoe doe je dat, serieus? Ik wist niet eens dat mannen dat deden. Maar echt; de enige problemen op dat punt die ik van mannen ken is te snel, en niet.. helemaal niet. Maargoed. Dit gaat wel erg offtopic. Misschien moet iemand ff een topic in onzin maken hierover?

33. Funky Monkey

Funky Monkey Badass junkie

^ LOL geniaal :beer: Ik vind het ook onzin dat mensen het facken maargoed, ze schieten daarmee alleen zichzelf tekort :P

En je kan wel zeggen 'okee zo gaat het niet werken' want de meeste mannen snappen dan megod niet wat je bedoelt :beer: En dat is dan het moment om als vrouw misbruik te maken van een man die er niks van snapt en zelf het heft in handen nemen :P

Dit was dus als reactie op TechNora

34. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

^Ja, en dat zelf het heft in handen nemen... dat vinden mannen vaak nogal moeilijk. Schattig is dat, die onzekerheden, Muahahahahaha :mrgreen:

35. Lektroluv

:beer: Hoe kan je nou niet in slechte sex geloven :d... je kan er echt niet altijd wat aan doen hoor:P En Nora wil je zeggen dat je nog nooit slechte sex heb gehad?

Zelf ben ik heel postief.. en vooral op 't gebied van sex
    :hearteyes: maar als de ander dat nou niet is?

36. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

^ Tuurlijk heb ik wel slechte seks gehad, maar hoe dat afloopt heb je toch altijd grotendeels zelf in de hand? Ik ben eigenlijk altijd heel eerlijk, op een aardige manier. En dan word t altijd alsnog goed ... bijna altijd .... je hebt nu eenmaal mannen die denken dat ze het allemaal allang kunnen, en die niks meer van je willen aannemen... (en dat verwijt ik die fakende vrouwen dus juist zo... )

Trouwens wel spannend zo'n seksgesprek 's nachts op internet :P

37. Lektroluv

Oh ik ben 't echt helemaal met je eens hoor!!!! Alleen heb ik geen zin om een one-night-stand bij te sturen, en ook niet om haar te kwetsen !!

En met condoom is faken voor een dude easy hoor :P net zo makkelijk als bij jullie

38. Lektroluv

39. Willemijn

Graag zou e'k es met een vriendin sex hebben onder lsd
    alleen heb ik jammer genoeg nog maar 1zegeltje over..
    heeft het zin dat ik het in 2doe of zullen we daar niks de ballen van voelen?!

40. Purple haze

Purple haze Bewuste gebruiker

ik heb eigenlijk nog nooit drugs gebruikt tijdens de sex alleen misschien wel met alcohol op ofzo. Maar dat was een beetje een tegenvaller.

Deel Deze Pagina