waarom kan ik niet meer stemmen?
ik gebruik niet zo veel verschillende drugs, dat komt omdat ik me voor veel dingen NOG niet klaar voel. ik wil het wel allemaal zowat een keer geprobeerd hebben, maar ik wil me er gewoon 10% voor op me gemak voelen.. k wil zegmaar me kop erbij houden.
maar wat ik en mij vriend deden was dus wel poppers gebruiken tijdens het neuken.. haha en toen had hij een deel van het potje per ongeluk in mijn oog gegoten

hahah chemische troep die poppers.. deed niet zo heel veel pijn.. het deed wel pijn maar ik was helemaal verdoofd

ik liep naar de badkamer om het eruit te spoelen maar ik zakte gewoon door mijn benen.. :P sloeg dus veel harder in. maar het heeft geen schade opgeleverd, 2 dagen een klein beetje rood oog en een avond iets minder goed zien.. dat was alles.
we doen het vaak dronken natuurlijk maar wie niet.. en ja stoned(van wiet enzo dus), maar voor mij het orgasme heviger en ik word daarna NOG 100x zo lam..
voor de rest niks met sex geprobeerd.. ik heb wel paddo's gedaan en mijn vriend wilde sex maar t was echt het laatste waar k zin in had..