MetalGuy
Badass junkie
Kijk deze:
Kijk deze:
Alleen de naam al vd band.. sex ' jazz
Damm...gemiste kans toen ik mij hier aanmelde![]()
Gare du nord is wel echt een goede bandKennen jullie deze al?
Bijna niemand, en daarom 1 van mijn favorieten
Hoef denk ik niet uit te leggen waarom..
Finally!! Dit zijn toch wel echt de klassiekers..
jammer van je p de vries fotoOp deze laat ik je alle hoeken van de kamer zien. 💁
Goenavundjammer van je p de vries foto
Deze doet het uitstekend op LSD kan ik je vertellen uit eigen ervaring 👍
Maar dan van de buurman via het openstaande raam 🤪
Gelukkig heeft hij een uitmuntende smaak!
Edit: oeps verkeerde topic, moest in; wat luister je nu? 😂
Ik vind dit echt geen seksnummer 😁
Haha..je weet..als ik ooit op jullie meeting kom , wordt dit mijn entree
Seks is wel het laatste waar ik aan denk op LSD 😂 maar dit nummer is zeker heerlijk op LSD!Deze doet het uitstekend op LSD kan ik je vertellen uit eigen ervaring 👍
die zou ik toevallig hier ook bijna plaatsen haha, maar ik dacht die andere vond ik meer bij sex passen..Haha..je weet..als ik ooit op jullie meeting kom , wordt dit mijn entree
Mrloverlover, boombastic voor intimi
Bedoel je deze?Er was ooit op MTV zo'n videoclip van piepkleine babies die vanuit de lucht vallen zo op de borsten van een schaars geklede vrouw.
Geen idee welk nummer het was want ik raakte altijd afgeleid.
Ja die ja!je deze?
You're welcome, daar heb ik me hele afspeellijst voor afgezocht 😝😅Ja die ja!
Haha ja verder is het niet een heel memorabel nummer neeYou're welcome, daar heb ik me hele afspeellijst voor afgezocht 😝😅
Probeer het origineel van Jefferson Airplane eens, heeft iets meer karakter qua muziek en is absoluut minder afleidend als die variant van boogie pimps.Haha ja verder is het niet een heel memorabel nummer nee
Er was ooit op MTV zo'n videoclip van piepkleine babies die vanuit de lucht vallen zo op de borsten van een schaars geklede vrouw.
Geen idee welk nummer het was want ik raakte altijd afgeleid.
Ja ken nog wel van dat soort clipjesBedoel je deze?
Welk nmr is dat,?1 van de meest toepasselijke zinnen uit muziek op DF is toch echt :
" Do you know how it feels to fuck on cocaïne"
🤣
Tot daar mijn nutteloze bijdrage.
Haha ja en ik was gisteren nog even in de war met deze. Weer hetzelfde verhaal: de clip was vroeger een stuk boeiender dan het nummerJa ken nog wel van dat soort clipjes
Ja gewoon lekker toch
Lekker topic dit. Goed gedaan TO!
Hoe kun je niet geil worden van LSD ?Seks is wel het laatste waar ik aan denk op LSD 😂 maar dit nummer is zeker heerlijk op LSD!