Sex nummers

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat doe ik nooit want ik vind weinig zo onprettig als een lage dosis psychedelica :tearsofjoy:
Sommige doseringen kunnen onprettig zijn ja. Persoonlijk vind ik de laatste tijd 75 ug een fijne dosering. Geen/weinig visuals, maar genoeg euforie en headspace zodat de bodyload niet hindert. En ja, vaak ook wel bijkomende geilheid. Maar niet per se.

Trippy langkous

Badass junkie
Is lekker hoor! Beste blijft sex onder invloed van 3mmc of mdma, maar ik krijg altijd een klein pikkie van mdma, al doseer ik laag. Dus beetje knuffelen en haar plezieren danmaar
3mmc wel een keer gedaan, maar dat was aan het einde toen ik best moe was dus niet de allerbeste ervaring... en kleine pik heb ik geen last van gelukkig 😜 en mdma vind ik ook heerlijk.

Purplext

Badass junkie
Hoe kun je niet geil worden van LSD ?
Wat Neo-Shulginist hierboven zegt, heb ik ook.

Daarbij voel ik me dan zo intens gelukkig met mezelf dat ik geen behoefte heb aan een ander persoon erbij op dat moment.

Aantal keren getript met een man erbij en dan mochten ze van mij eigenlijk wel wieberen 😬

Rivalrie

Badass junkie
Wat Neo-Shulginist hierboven zegt, heb ik ook.

Daarbij voel ik me dan zo intens gelukkig met mezelf dat ik geen behoefte heb aan een ander persoon erbij op dat moment.

Aantal keren getript met een man erbij en dan mochten ze van mij eigenlijk wel wieberen 😬
Grappig die verschillen. Ik merk wel naar aanleiding van reacties op het forum dat ik 1 van de weinige ben die van zo'n beetje elke drug geil word. Vraag mij af waar dat in zit ?

Blauweaap

Badass junkie
Grappig die verschillen. Ik merk wel naar aanleiding van reacties op het forum dat ik 1 van de weinige ben die van zo'n beetje elke drug geil word. Vraag mij af waar dat in zit ?
In je mind. Ik word ook van alle drugs geil behalve als ik flink aan de ket heb gezeten dan voelt die als rubber aan. Op lsd is het ook nog een raadsel. Voor de rest wil ik het liefst gewoon na een avondje er paar uur tegenaan omdat het dan mogelijk is en de geilheid niet weg gaat.

L

Lid 152247

Gast
Hahaha ja heb dat zelf nog nooit gedaan die combi maar hoorde dat het dan wel werkt, wil ik sws nog wel een keertje uittesten😏
Ja. Is echt een aanrader! Hele probleem opgelost. Wat je in je kop wil, ken je uitvoeren ook.

Beter ook toch voor je meissie. Samen fun.

Nasch

Belezen gebruiker
Lady Gaga - So happy I could die

Zowel het liedje zelf als de instrumentale versie 😍

L

Lid 152247

Gast
Deze hoort in dit topic.zo lekker fout. En die kindjes maar meezingen over lolly'a

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan