Sexx en paddo's

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
Zijn er mensen die wel eens sex hebben onder ''invloed'' van paddo's/truffels?
Ik zou graag willen weten hoe dat was en hoe jullie dat hebben ervaren.
Lijkt mij zwaar leip namelijk :grin: als je midde in een trip zit.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Midden in de trip is het best moeilijk om sex te hebben, vooral omdat bij de wat zaardere dosering je lichaam niet altijd even lekker meewerkt en je gedachten niet altijd naar sex gaan. Echter na een urrtje of 4 zo in de uitloop van je trip is sex echt fantastisch, het is zeeeeeer zeker de moeite waard. Een ervaring opzich, de paddestoelen doen dan echt wonderen.

GrayMatter

Experimenterende gebruiker
Ik moet zeggen dat ik sex onder de paddos geweldig vind, maar het heeft ook te maken met je bedpartner en hoe die aan het trippen is.
Ik heb met verschillende vriendinnen gesext op paddos en heb er altijd wel een leuke ervaring aan over gehouden, vriendin btw zelf ook!
Spirit Quest zegt het al, het kan wat moeizaam gaan soms. :P
Wat overigens net zo grappig kan zijn.

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Persoonlijk vind ik Paddo's niet zo fijn om op te sexen, alles is al zo ingewikkeld, moet je dat ook nog eens gaan uitvinden.
Maargoed, als je trippend sex wilt hebben, doe dan LSD. Veel fijner :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Met paddo's heb ik nou nog nooit behoefte gehad aan seks, met lsd daarintegen... :hearteyes:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Hmmm lijkt me niks Dat kan echt je "beurt" "verneuken" xD

mischien dat je dan allemaal vieze rare dingen gaat zien . En dan ben jij "genaaid" XD

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Sex op paddo's heb ik nooit gehad, lijkt me ook niet prettig. Sex op LSD is wel erg fijn & bijzonder. Dat samensmelten met je partner is heel bizar en mooi.

vdk

Bewuste gebruiker
nog nooit mogen meemaken.. maar persoonlijk lijkt LSD mij fijner. ik zit in mijn achterhoofd dat ik misselijk ga worden als ik paddo's ga gebruiken. weet ook niet waarom.

azgaza

Badass junkie
Op paddo's sex hebben is totaal bizar, het voelt vreemd en de gedachtes die je hoofd door gaan, de beelden, totaal gestoord. Het kan een aanrader zijn als het lukt haha.
Sex op LSD daar in tegen.. dat werkt goed, dat is echt geweldig, je smelt samen, alle aanrakingen zijn zó intens en op LSD kan het nog best ergens vlak rond de piek, lukt toch wel :) Met paddo's daar in tegen in de piek is dat zo'n appart ver weg concept dat je echt meestal toch wel wacht tot de comedown.

Drientje

DF-koning
Hey een oud topic!

Seks op paddo's wel eens geprobeerd, het was alleen mijn allereerste keer paddo's en ik wist totaal niet wat ik moest verwachten. Het overviel me ook enorm dat het fysiek zo aanwezig was. Iedereen verteld je dat je gaat hallucineren maar dat het fysiek zo aanwezig is verteld niemand je.

Dus wij paddo's eten en een beetje aan het seksen geslagen. Nu voelde ik het opkomen terwijl hij met zijn hoofd tussen mijn benen zat en ik was terstond niet geil meer. Misschien is het is de coming down leuk om te proberen, in de coming up is het geen succes.

Rolandt

Newbie
Heb hiermee een paar ervaringen. En het is elke keer echt goed bevallen. Je kunt echt helemaal in elkaar 'wegsmelten'.

Voor zowel sex als paddo's afzonderlijk is het belangrijk dat je je op je gemak voelt bij de persoon waarmee je 'het' doet. Als je deze twee dingen combineert is dit logischerwijs nog sterker van belang. Ik raad iedereen aan om zowel sex als paddo's beide eerder met een persoon uitgeprobeerd te hebben, voor deze te combineren

Gezichten worden vaak eerder monsterlijk dan aantrekkelijk. Omdat het aangezicht van een monster nogal afschrikwekkend kan werken, is het een idee om het met het licht uit te doen. Je ziet genoeg mooie dingen met het licht uit :)

Ga niet van te voren vaststellen dat je sex gaat hebben. ALs iemand het gevoel heeft dat er iets moet gebeuren en hij/zij hier niet helemaal lekker bij voelt, dan kan dit resulteren in een bad trip. Zeker als de ander dan toch aan gaat dringen.

Als het allemaal goed voelt dan kan zo'n ervaring echt een verrijking zijn.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb wel eens sex gehad op paddos en dat beviel erg fijn. Het was zowiezo na de piek want die is soms te heftig. Maar nadien is het heeeerlijk. Je hebt nog een lekkere bodyhigh dan en je hoofd is lekker mellow. Dan kan je lekker rustig en fijn van elkaar genieten want je zintuigen staan op scherp. En je valt veel makkelijker in slaap nadien :wink:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik sluit me aan bij wat vode zegt met nog een persoonlijke noot: je merkt het verschil heel erg bij seks/initmiteit in de coming down van een paddotrip tussen romantisch en lust.
Bij deze raad ik dus ook aan om geen 'seks om de seks' te hebben op dit moment, maar juist seks te hebben omdat je zo gek bent op diegene.
Ook leuk is namelijk dat (althans, zo heb ik dat ervaren) iemand die je lief en mooi vind zijn/haar 'mooiheid' extra geaccentueerd wordt door het effect van de paddo's.
Ik heb toen geen seks gehad, maar een vriend die ik normaal gesproken ookal enorm lief vind zag er in de coming down oppeens wel héél erg stoer, lekker en aantrekkelijk uit! :hearteyes: :grin:

Bovenaan