Sfeeritems, gadgets, projectors etc

• Onderwerp starter Lid 152247
  • Startdatum
L

Lid 152247

Gast
Ik ben benieuwd welke gadget en sfeeritems jullie hebben gelinkt aan een avondje gebruik. Favorieten?
Foto's welkom! Je weet nooit hoe bv een projector daadwerkelijk is in je kamer.
En hebben jullie tips.. van een lavalamp bij de intertoys tot een dure projector/soundset.
Of zijn er andere spullen die echt een aanrader zijn?(Kennen jullie die 'prikkel' die je langzaam over je kruin heen en weer schuift...Zaaalig)

Heb zelf altijd enorm plezier door m'n 'partybril' figuurlijk op te zetten, en met die blik door doodnormale winkels te struinen..zie mijn lavalamp bij de Intertoys.

Voor een trip lijkt zo'n fluffy plaid mij heerlijk, maar ik zie ze alleen met maar 1 zachte kant.

Door een spontane gehaaste verhuizing begin ik opnieuw met het vullen van mijn funkoffer.

Ik heb deze sprietjeslamp besteld via chinese site, hopen dat het geen troep is
Al eerder gehad, heerlijk om met je vlakke handpalm zachtjes over te glijden, of alle sprietjes door je handen laten glijden.

Bijlagen

• Screenshot_20210408-141314_Chrome.jpg
    Screenshot_20210408-141314_Chrome.jpg
    200,5 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt door een moderator:
L

Lid 152247

Gast
Mods, mag je hier winkels en prijzen neerzetten?
Het gaat immers niet om drugs, of drugsgerelateerde dingen zoals een Stash of grinder. Gewoon om huiswaar...

Sheaira

Wijs gebruiker
1617885272936.jpeg
Ik heb zo'n ding gekocht laatst, volgens mij hebben een aantal mensen hier dat ding ook. Wel grappig ding alleen jammer dat hij vrij hard geluid maakt als je het licht hebt bewegen.

L

Lid 152247

Gast
Deze 'prikkels bedoelde ik.
Superintens, doe het niet onaangekondigd. Of het is to much..of het voelt..massage-orgastisch. Nuchter is al lekker chil, maar soms als alle aanrakingen fijn voelen...heaven!!

Bijlagen

• Screenshot_20210408-143410_Chrome.jpg
    Screenshot_20210408-143410_Chrome.jpg
    116,4 KB · Weergaven: 12
L

Lid 152247

Gast
Bekijk bijlage 19352
Ik heb zo'n ding gekocht laatst, volgens mij hebben een aantal mensen hier dat ding ook. Wel grappig ding alleen jammer dat hij vrij hard geluid maakt als je het licht hebt bewegen.
Ik ben ook op zoek naar een projector. Ben alleen bekend met diegene op het plaatje. Maakt ook geluid. Is erg duur(150/200)

Mocht je een foto hebben/willen maken hoe de projectie in het echt/jullie kamer is?
Is toch wel de beste manier om te oordelen :)

Bijlagen

• Screenshot_20210408-144009_Google.jpg
    Screenshot_20210408-144009_Google.jpg
    34,5 KB · Weergaven: 0

Sheaira

Wijs gebruiker
Ik ben ook op zoek naar een projector. Ben alleen bekend met diegene op het plaatje. Maakt ook geluid. Is erg duur(150/200)

Mocht je een foto hebben/willen maken hoe de projectie in het echt/jullie kamer is?
Is toch wel de beste manier om te oordelen :)
Zitten nog meer kleurtjes op en laser kan dus uit. Komt nog beter tot zijn recht als hij echt in het midden van de kamer staat (ik heb geen kabel of verlengsnoer liggen die lang genoeg is haha dus vandaar dat ik dat nog niet heb).

2021-03-16 21.13.33.jpg

2021-03-16 21.12.18.jpg2021-03-16 21.12.29.jpg

Laatst bewerkt:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Mods, mag je hier winkels en prijzen neerzetten?
Het gaat immers niet om drugs, of drugsgerelateerde dingen zoals een Stash of grinder. Gewoon om huiswaar...
Prijzen noemen voor niet-drugs lijkt me geen probleem. Ik zou geen links naar winkels plaatsen en geen "reclame" gaan maken voor winkels, daar is dit forum niet voor. Hier of daar de naam van een winkel noemen kan volgens mij geen kwaad...

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik had vroeger een laser projector van AliExpress. Super goed ding, meermaals op de grond geflikkerd, is het altijd blijven doen. Soms moest ik hem ff open maken en een lensje recht zetten.

Op een gegeven moment natuurlijk toch echt stuk. Nieuwe andere gehaald. Veel krachtiger, maar veranderde veel te snel van patronen en was binnen een maand of 3 al stuk. Dus als iemand een goede heeft houd ik me aanbevolen.

L

Lid 152247

Gast

Afschuwelijk en fantastisch!
Goed.. ik weet niet wat die arme meid met hoed allemaal heeft moeten doorstaan . En met die tegels heb je geen LSD nodig.
Maar die badkamer met jacuzzi
Doet me btje denken aan de droomvlucht uit de efteling.
Daar zie ik mij wel chillen hoor met @Flower123
O,.zei ik dat hardop?

Sommigen hebben een gaydar..ik ook een 'swingdar' of ander kinky. Stuff.
Voorbeelden op funda foto's:

"Een master bedroom gepresenteerd als 'privebioscoop" (een op maat gemaakt 4 persoonsbed met xxldoek en een beamer.)
"Luxe badkamer die optisch ruimer oogt (spiegelpaneel op het plafond,links en rechts")

"Entertainmentkelder geschikt voor diverse doeleinden"
(uit velours een opgetrokken verhoging met glimmende danspaal, diverse luxe sofa's eromheen. En uitgeklapte loungebanken"

Laatst bewerkt door een moderator:

Flower123

Badass junkie
Afschuwelijk en fantastisch!
Goed.. ik weet niet wat die arme meid met hoed allemaal heeft moeten doorstaan . En met die tegels heb je geen LSD nodig.
Maar die badkamer met jacuzzi
Doet me btje denken aan de droomvlucht uit de efteling.
Daar zie ik mij wel chillen hoor met @Flower123
O,.zei ik dat hardop?

Sommigen hebben een gaydar..ik ook een 'swingdar' of ander kinky. Stuff.
Voorbeelden op funda foto's:

"Een master bedroom gepresenteerd als 'privebioscoop" (een op maat gemaakt 4 persoonsbed met xxldoek en een beamer.)
"Luxe badkamer die optisch ruimer oogt (spiegelpaneel op het plafond,links en rechts")

"Entertainmentkelder geschikt voor diverse doeleinden"
(uit velours een opgetrokken verhoging met glimmende danspaal, diverse luxe sofa's eromheen. En uitgeklapte loungebanken"
Hahaha, ik weet niet helemaal hoe ik dit moet opvatten 😂😳
But thanks I guess 🤔🤔🤔🤔

Ik ben benieuwd welke gadget en sfeeritems jullie hebben gelinkt aan een avondje gebruik. Favorieten?
Foto's welkom! Je weet nooit hoe bv een projector daadwerkelijk is in je kamer.
En hebben jullie tips.. van een lavalamp bij de intertoys tot een dure projector/soundset.
Of zijn er andere spullen die echt een aanrader zijn?(Kennen jullie die 'prikkel' die je langzaam over je kruin heen en weer schuift...Zaaalig)

Heb zelf altijd enorm plezier door m'n 'partybril' figuurlijk op te zetten, en met die blik door doodnormale winkels te struinen..zie mijn lavalamp bij de Intertoys.

Voor een trip lijkt zo'n fluffy plaid mij heerlijk, maar ik zie ze alleen met maar 1 zachte kant.

Door een spontane gehaaste verhuizing begin ik opnieuw met het vullen van mijn funkoffer.

Ik heb deze sprietjeslamp besteld via chinese site, hopen dat het geen troep is
Al eerder gehad, heerlijk om met je vlakke handpalm zachtjes over te glijden, of alle sprietjes door je handen laten glijden.
Trust me, een lege glassex of soortgelijke spuit, en deze vullen met ijswater als het heet is….. dan ga je eventjes helemaal uit je pan🤯😈

Bovenaan