Shotten van benzo's

caatje

Badass junkie
Deze??

Midazolam, (merknaam Dormicum® van Roche en in de VS Versed®en Hypnovel® hoort bij de benzodiazepines. Het heeft sterke anxiolytische, amnestische, hypnotische, anticonvulsieve, spierrelaxerende en sedatieve eigenschappen. Het is een snelwerkende benzodiazepine (ofwel slaapmiddel) met een korte eliminatie halfwaardetijd. Het is het enig bekende wateroplosbare benzodiazepine. Midazolam wordt heel incidenteel als een soort intraveneus anestheticum gebruikt voor het toepassen van algehele anesthesie

http://nl.wikipedia.org/wiki/Midazolam

DirtyP

Experimenterende gebruiker
klinkt lekker, maar ja ik ga dit bij m'n dokter weer niet kunnen scoren denk ik. Dus ga ik maar ff naar opa's stash voor lorametazepam.
:wink:

pepito

Bewuste gebruiker
is moraliserend, geef t toe, maar in hemelsnaam wat een vraag.....ken mensen genoeg die zo'n shot manie hadden, gelcaps temazepam shotten enzo, en daarna vingertoppen moesten missen (en nog vele andere kwalen) ivm vaatverstopping e.d......... mijn vraag is waarom?

BillyBilo

Badass junkie
gast waarom denk je dat ik het vraag? Ik weet van de problemen met vingertoppen en handen en shit. Daarom vraag ik Welke benzo's je kan shotten, ik vraag niet om de waarom vraag, die kan ik bij psychologen en psychiaters wel krijgen als ik dat zou willen.

DirtyP

Experimenterende gebruiker
ow ja, mmm, dat zou ik nooit doen met benzo's, volgens mij werkt het dan gewoon sneller. Enkel het idee zo'n naald in m'n poot te hoeven steken brrrr :wave:

Bovenaan