Extisi zei:
Waarom? Omdat jij dat vind? Nou, nee.
A. Omdat je nu gigantisch kinderachtig bezig bent, maarjah wat kun je anders verwachten van een aan wiet verslaafde 16 jarige. Puberaal gedag is niet gewenst, zie forum regels. 2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum).
B. Het forum is er om info uit te wisselen en vragen te beantwoorden, niet om gezellig te chatten. Als de regels goed werden na geleefd had je nu al een waarschuwing of 2, zo niet een ban. En ik dacht dat jij de persoon was die zich er zo druk om maakte dat de regels niet werden na geleefd. IVM het uitschelden van anderen.
Niet dat ik niet zo nu en dan niet wat onzin ergens post of spam, maar ik post ook nog berichten met inhoud tussen door(imho). En dat mis ik een beetje bij jou berichten. Begrijp me niet verkeerd, het is allemaal heel gezellig. Maar een beetje waardevolle input is welkom. :P
En ik zeg dit niet om je aan te vallen, als je mijn boodschap wil negeren is dat prima. Maar ik zou het op prijs stellen dat minstens 1 op de 10 berichten van jou iets nuttigs zou bevatten en niet alleen maar domme posts van: lekkere dildo's.