• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Shrooms: ur not welcome here...... Not yet

pythregius

Bewuste gebruiker
17-10-2007

Omgeving: men moeders huis, die een paar dagen pleite was :beer:
Drugs: psilocybe cubensis, psilocybe semilanceata
dose: 30 gr verse mexicaanse, 5 gr verse kaalkopjes. p.p
Personen: 4 vrienden
Sitters: nope
kopstatus: zin in paddo's, avondturen beleven

Na veel shroom trips te hebben gehad, heb ik veel interesse opgewekt bij mensen in men omgeving, W had het 1 x eerder gebruikt samen met mij in het park.
Voor M en R(broertje) was dit de eerste keer, hoe ik ze kende wist ik dat ze dit wel konden handelen, vooral na mijn eerste shroom ervaring, voor de mensen die geschikt zijn voor tripmiddelen (open voor gevoelens, psychisch goede staat) zullen vrijwel geen bad trips optreden, de eerste keer weet je niet wat er gebeurt, en waneer ik bad ga, komt omdat ik weet wat er komen gaat en het te snel en hard vind gaan, je ervaart paddo's sterker waneer je de trip kent door het een aantal keren gebruikt te hebben, dit is puur uit eigen ervaring, en uit ervaring van mensen met wie ik wel paddo's eet, maar goed :grin:

De setting was perfect, men ma's huis is een heerlijke trip plaats, ze houd van antieke meubelen en planten, ik houd ook van planten maar niet van antieke meubelen, tenzij ik trip, i love wood :sunglasses:, de gordijnen waren dicht, shpongle over de speakers en we hadden er allemaal zin in.

De thee was gezet, de thee die ik normaal nooit zo drink (geen mao remmers :openmouth: ) maar de anderen handen geen zin om die paddo's vers te eten, dus moest ik als kok weer een juiste thee maken om de smaak perfect te maskeren, ik zal onderaan het report het basis recept neerzetten!
we dronken de thee, de andere waren verbaast hoe snel ik het glas naar binnen goot want zij hielden niet van de paddo garnituur die er in zat :wink: ookal zit het tussen je oren je proeft met deze thee niks van de paddo's.

na een 20 minuten te hebben gekletst, en muziek te hebben geluisterd kwam de bodyload die ik altijd ervaar totdat de trip werkelijk begint, ook de eerste visuals volgde al snel, de tafel begon heen en weer te glijden erg lanzaam en niet erg duidelijk, door dit kreeg ik er heel veel zin in,

Een uur na iname waren we echt aan het trippen, we bekeken een perzisch tapijt in de kamer, de patronen begonnen zoals ik verwachte te dansen, ook zag ik het kleed over de grond schuiven, en dan niet meters maar hij bleef liggen maar gleed ook steeds naar rechts, zelfde effect als met de tafel in het begin maar dan wat sterker, daardoor werd dit kleed voor mij en W ons vliegend tapijt, pure lol, de mindfuck was nog niet zo erg, na er even op te hebben gezeten gingen we weer op de banken zitten, M zag dat de lelie's in de doorzichtige vaas, het water opzogen met gevolg dat de bloemen mooier werden en leefden, ze vertelde dat en snel begon ik het ook te zien, was erg bijzonder, had het nooit eerder gezien.

na het lol trappen gingen in de achtertuin roken in het fietsen hok, het was namelijk rot weer! toen ik buiten kwam vond ik het daar heerlijk, ik zag het bos in de verte golven het bladerdak krulde en zoals altijd zie ik bijzondere patronen in het blader dak, de bomen zijn er erg hoog en je ziet bijna alleen maar blad.
De Psylo's hadden mij inmiddels overgenomen (heerlijke mindfuck)
de bruin/rode gordijnen met mooi patroon, begon te golven, er kwam diepte in meer dan normaal, ik zag op de witte muren de typische paddo patronen dansen, ik zat in een stoel, en toen begon de trip minder te worden, ik ging bijna goed fout, dit was omdat ik mij zorgen maakte om M en R ookal hadden zij het naar hun zin, ik merk dat ik me snel zorgen ga maken om anderen tijdens een trip, waardoor ik minder stabiel wordt,
de hallucinaties worden te chaotisch te veel visuele echo's, maar weet ook hoe ik mezelf er dan doorheen moet slepen, daarom ging ik weer naar de achtertuin ff roken, de lucht was erg grouw en het waaide en was koud, na een halve sigaret werd het teveel buiten, erg chaotisch, beetje lord of the ring style waaneer frodo (voor de kenners) de ring om doet, de wereld vliegt langs je heen alles ziet er kil uit, ik kon de wind zien, in een soort strepen die langs me schoten, was in het begin erg mooi maar het werd al snel te extreem, dus snel weer naar binnen daar ben im weer gaan zitten en weer teveel chaos, ik kan dan niet scherp genoeg zien, al die visuele echo's, dus snel weer van ruimte veranderen, snel naar de keuken naar de pc kamer, en weer terug naard e woonkamer, het is dan erg zwaar, maar ik kan me zelf makkelijk onder controle houden.

R en W waren samen bij de eet tafel bezig met tekenen, dingen bekijken, gewoon loltrappen, M lag op de bank, ik ging aan haar voeteinden zitten, het leek net of haar voeten samen smolten in mijn boven been, erg apart was dat heb dat nooit eerder meegemaakt, even later, ging zij ook naar de tafel, en keek wat W en R aan het doen waren, ik ging liggen, nog steeds veel chaos maar het werd al snel minder, zolang ik maar van ruimte wisselde, opd e bank kon dat goed, door men ogen te sluiten, en zo in een wereld te komen, normaal zie ik alleen patronen patronen op paddo's nu zag ik in de verte wezens staan, in deze wereld was alles zwart, de wezen waren ookm compleet zwart maar op hun huid was de typische paddo patroon getekent en ze hadden lichtgevende ogen, het waren erg lange smalle wezens er duidelijk te zien, zonder handen en fingers, geen haar geen voeten, ze lieten mij, allerlei ruimtes zien, precies in dezelfde stijl, maar deze beelden waren niet leuk, te chaotisch, dus snel weer ogen open, maar het had ook mijn interrese gewekt, dus snel weer kijken, ik ervaarde dat de wezens mij daar niet wilden hebben, en daarom mij chaos, van gevoel en beeld lieten zien en voelen, na een tijdje zo te hebben gelegen ogen open ogen dicht, begon ik me op men gemak te voelen in deze wereld, de wezens kwamen dichterbij, het leek dat ze nu interesse in mij begonen te tonen, ze bleven mij bellden laten zien, maar deze werden prettig, ze lieten me wezens zien die bestonden uit ogen en die constant shapeshiften, dus uitelkaar klapten nieuwe ogen vormen, en de meestb aparte patronen hadden, dan was ik weer terug bij de wezens die het me lieten zien, weer kwamen ze nog dichterbij, ze lieten me allemaal vrouwen gezichten zien, ook alles daar was zwart de gezichten ook, maar op de huid was ook dat patroon getekent deze gezichten kwamen in flashes achter elkaar van de verte snel naar mij toe en ik dook erin waardoor er weer een nieuw gezicht kwam, het leken een beetje griekse godinnen zoals ze in de literatuur worden getekent.

Ik deed men ogen weer open en ging rechtop zitten alles ging prima nu, geen chaos, een diep gevoel van geluk heerste er in mij, M en W zaten dichtbij, met elkaars handen te spelen, ze vonden die er erg bijzonder uit zien, wat ik zag, was dat hun vingers aan elkaar groeiden je kon geen nagel meer zien, ook uit de rug van hun handen kwamen vingers, ik vond het fantastisch eruit zien, W en R gingen weer bij de tafel op hun a4'tjes bezig, ze waren druk aan het philosoferen en schreven hun ideeën op, tekende ze uit, M kwam weer bij mij zitten, ze begon aan men trui te pulken, ik ging weer op de bank liggen, even later kwam zij bij me liggen op de bank tegen elkaar aan, ik was inmiddels weer in de wereld van beland met men ogen dicht, haar lichaam groeide samen met mij, smolt samen met mij, ik kon voelen wat zij voelde, ik kon haar lede maten voelen alsof het ook men eigen ledematen waren, hierna ben ik er zeker van geworden, dat het mogelijk is om je geest met iemand te kunnen verbinden, zij had namelijk het zelfde, bijde hadden we onze ogen dicht gaven onderbewust signalen aanelkaar af met onze geest, waardoor we onzo ogen openden en elkaar verbaast aankeken, een paar woorden spraken, van jeetje hoe kan dit, en snel weer verder met ogen dicht, zij zat met haar hand aan de salontafels, maar zij deed dat neit alleen ik deed het tegelijkertijd ook, en neit met mijn arm, met dezelfde arm als zij gebruikte, daardoor keek ik weer verbaast op envertelde dit aan haar, snel weer ogen dicht, naast deze zeer aparte ervaring bleef de wereld met de wezens maar doorgaan, ze lieten me nog steeds dingen zien, zoals bloed dat er stroomde geen rood bloed zoals wij dat kennen maar plasma achtig digitaalbloed, het was absoluut niet onprettig omdat te zien, ze hadden me laten zien wat ze wilden, ze lieten me geen beelden meer zien, ze waren nu heel erg dichtbij, ik kon hun wereld nu duidelijker zien, twistende spiralen, waren daar, patronen ind e pik zwarte lucht, en de wezens begonnen lichamelijk contact te zoeken, ze pakten mij armen vast, nietm mijn echte armen maar ik zag psychedelische armen uit men geest (wat ik daar ook was) komen, de wezen pakten met hun rechter arm mijn rechter arm vast die smolten samen, zoveel wezens en het ging maar door steeds kreeg ik meer armen, het leken ook een bettje visuele echo's maar waren het absoluut niet, waarneer onze armen samen gesmolten waren gingen onze armen omhoog en pakte de volgende wezen mij nieuwe arm die er was gekomen, ik smolt ook half met hen samen! ik ervaarde het gebeuren, als dansen met deze wezens geen dans zoals wij die kennen, maar het voelde echt als dansen, ik was geaccepteerd door hen, ik hebongeveer 3.5 uur op de bank gelegen en dieze wezens in hun wereld gezien, ik voelde me zo fijn zo gellukig, en heb ze zitten bedanken, bedankt voor de ervaring die ze mij gaven, want ik zag dat ze vager werden ookal ging de dans door, ik wist dat ik ze zou verliezen omdat ik men trip begon te verlaten, toen flitste deze beelden, ik zag normaal zwart en dan weer die wezens en ze werden steeds zwakker, ik verliet hun, heb afscheid van ze genomen, en ben toen weer rechtop gaan zitten, de anderen dacht ik dat ik fout ging ik praate niet tegen hun, en wilde ook niet verder met ze praten ik kon neit meer normaal met ze praten, de ervaring die ik op de bank had beleefd was te intens te bijzonder, ik kon erg moeilijk uit de trip komen, weer normaal zijn, dit heeft enkele uurtjes geduurt, tijdens die uurtjes was het weer erg mooi geworden de zon scheen en we gingen dus een wandelijng in het bos amken, ik was nog steeds erg stil, maar genoot van het bos de bijzondere kleuren die de natuur akn ehbben met de oranje zon die begin van de avond te zien is, heerlijk om daar te lopen, veel levens lust in me, compleet opgeladen,

dit was mij mooiste ervaring ooit! door het samen smelten met M en natuurlijk de wezens en hun wereld, het heeft enorm veel indruk op me gemaakt.
ik merk dat ik de laatste tijd steeds harder trip op psylo's ik heb steeds minder nodig, dit kon ik allemaal op nog geen 1.5 portie paddo's meemaken, dus hetw as erg vet :mrgreen:

het is echt een aanrader om te gaan liggen op paddo's met iemand in je armen ik weet niet of je dan ook samen zal smelten, maar het is absoluut de moeite waard om te proberen.
ook hoopm ik deze wezens snel weer te kunnen ontmoeten, mischien worden het wel hele goede vrienden :mrgreen: :wink:

Greetz jeroen

P.S: om de paddo smaak perfect te maskeren moet je het volgende doen, snijd de verse paddo's aan gort kook water laat het water afkoelen tot een graad of 70/60 zodat er weinig pcilocybine verloren gaat, voeg de psylo's toe en laat dit 10 minuten trekken, voeg dan pickwick green tea & citrus (ijsthee) en voeg pickwick mintfusion thee(Pyramide zakjes) toe meer heb je niet nodig de smaak van de paddo's is perfect gemaskeerd.
als je een maoremmer wilt toevoegen zoals passiebloem, kook de passiebloem in het water mee 5 minuten, daarna gewoon de zelfde handelingen :wink:

pythregius

Bewuste gebruiker
Henkfloyd zei:
Wow, bijzondere trip. Hoe lang duurde het ongeveer en wat voor soort wezens waren het?

Trip duurde 6 uur, zoals gewoonlijk, maar zat nog erg lang in men eigen hoofd, op een manier dat ik nuchter niet heb, constant gedachtenstromen, dat gaat heel hard.
de wezens, hadden net als mensen hoofd, romp, armen en benen, alleen dus zonder voeten en handen, en waren ze erg small en lang, hun postuur doet me aan de typische alien denken, maar was het ook absoluut niet, geen enorm hoofd met dikke doppen erin, helaas kon ik niet met ze praten als in zinnen, de communicatie was eerder een stroom van gevoelens naar elkaar toe. was echt geweldig :grin:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hele aparte ervaring.. ik heb zelf ook op de lsd meegemaakt dat ik een soort kon communiceren zonder te praten. Ook hoe jij het beschreef, ogen dicht maar elkaar totaal aanvoelen en dan elkaar aankijken van 'wtf?'

Ben benieuwd als je nog een keer gaat trippen of je weer die wezens tegenkomt..

pythregius

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
Hele aparte ervaring.. ik heb zelf ook op de lsd meegemaakt dat ik een soort kon communiceren zonder te praten. Ook hoe jij het beschreef, ogen dicht maar elkaar totaal aanvoelen en dan elkaar aankijken van 'wtf?'

pcies, ik ben daarom nog steeds erg onder de indruk, ik hoop dat ik het nog vaker mee mag maken, zal vast wel lukken, zal ook eens proberen te samensmelten op lsd.

de wezens hoop ik ook weer terug te zien, maar ook graag op andere middelen, dan zullen ze andere dingen laten zien neem ik aan, uiteindelijk zijn de wezens gewoon een projectie die mijn hersenen hebben gemaakt, maar dat is gewoon vet :hearteyes:

Dumpy, ik heb ook genoten van jouw entiteit verhalen, je hebt me hoop gegeven, dat ik ze weer terug zal zien :sunglasses:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hehe, dat is mooi :)

Ikzelf ben niet meer zo zeker of die entiteiten alleen een verzinsel zijn van m'n eigen brain. Maarja... ben af en toe ook een ontzettende zweefteef :P

pythregius

Bewuste gebruiker
ik begrijp wat je bedoelt, ze voelen aan als echt andere wezens, maar het moet wel, daar ben ik te nuchter voor :P

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
hehe vet, is echt raar/heftig spul.. nu 3 keer gedaan maar kan gewoon geen woord op papier krijgen hoe het is... komt vast nog wel.

--
Check je pb eens, vraagje over ayahuasca

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Intens! Wat een mooi intiem moment met die vriendin van je zeg, echt heel mooi. Ook die entiteiten lijken me erg interessant, vaker lees ik over 'ze' en die wijsheden en dansen die ze met psychonauten delen.

Keep 'em coming! :grin:

pythregius

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
Intens! Wat een mooi intiem moment met die vriendin van je zeg, echt heel mooi. Ook die entiteiten lijken me erg interessant, vaker lees ik over 'ze' en die wijsheden en dansen die ze met psychonauten delen.

Keep 'em coming! :grin:

dat gebeurt dus ook bij meerdere mensen het dansen? dat was echt super namelijk :grin:

dirtbag

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:

dit had ik ook laatst op LSD, terwijl de ander het niet ophad, maar hij voelde het ook, het was echt raar.

pythregius

Bewuste gebruiker
ik hoorde van een collega dat je op lsd erg goed gitaar kunt spelen, een vriend van hem, speelde beter dan ooit te voren, hij was gewoon aan het inproviseren, is dus wel vet :sunglasses: (sorry dat het off topic is :P )

dirtbag

Bewuste gebruiker
ja dat had ik ook, je hoort de tonen langer doorklinken, waardoor je echt goed kunt timen enzo echt vreemd :P ik ga een keer me camera aanzetten als ik aant trippen ben en dan gitaar spelen :P

ja nu weer OT mensen :P

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
klopt.. op lsd kon ik ook ineens beter horen wanneer het goed of fout was.. komt gewoon omdat al je zintuigen gespannen zijn denk ik

Santatrip

Belezen gebruiker
Klinkt allemaal zeer herkenbaar! Alleen dat samensmelten nog nooit echt gehad....wacht nog steeds op de eerste vrouw die een keer met mee metript :grin: Wat ik me alleen afvroeg, heel veel mensen lijken superactief te zijn tijdens een trip...ik kan meestal alleen maar liggen en vervlgens 4-5u wegdromen. Absoluut geen energie om iets te ondernemen...heeft iemand dat nog meer?

pythregius

Bewuste gebruiker
ik kan een hele actieve trip op paddo's hebben maar ook dat ik alleen maar kan liggen dagdromen :wink: vind de laatste het leukste, dan ga ik het diepste in de trip

Bovenaan