Silver Bullet!!??

Kan melden dat het echt super pillen zijn! Het is een Piperazine blend. Was eigenlijk van plan om het niet te doen ivm de bijeffecten die het zou hebben. Ik heb er bijna geen last van gehad. Gister de hele middag en avond kunen dansen en springen etc. maar werd gewoon echt niet moe en voelde me kip lekker. Wel veel water erbij gedronken maar had niet echt een droge bek ervan. Wel een klein beetje moeite gehad met slapen, maar vergeleken met Ephedra was dit niks. http://www.everyonedoesit.co.uk/online_ ... uctID=3681 het is zeker een aanrader en ik moet zeggen dat ik de Ephedra maar even in de kast stop!!

caatje

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
pff is wel duur zeg
£5 voor 1 pil, das zo'n € 7,5
vind ik toch wat te veel...

Volgens mij bedoelen ze 1 blister met 4 pillen. Dan valt het dus weer reuze mee.

Ik heb er 15 euro voor betaald( voor 2 pillen). Ik weet niet of dat veel is in vergelijking met xtc. Kan alleen wel zeggen dat je aan 2 pillen de hele dag echt meer dan genoeg hebt. Maar je moet ze zeker wel minimaal 3 uur na mekaar innemen. Zoals ik al zei heb ik ze bij een Smartshop gehaald en niet via internet besteld.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
€15 voor 2 pillen is wel veel in vergelijking met xtc (2-3€/pil)
maar xtc werkt dan weer niet zo lang (3-4 uur)
dus als je idd met deze 2 pillen heel de nacht/dag door kan, valt het uiteindelijk mss wel mee
want om heel de nacht door te gaan op xtc heb je wel een aantal (gemiddelde) pillen nodig...

oke..... nou ik zou zeggen probeer het eens en laat het even weten wat je er van vindt. Zoals er ook al van iemand op die site stond, had ie liever dit dan xtc etc. Ik ben wel benieuwd wat de geoefende gebruikers hier van vinden??

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik betaalde in de smartshop 20 tot 30 euro voor 5 pilletjes.
maar vond het niet fijn. Niet als xtc vervanger in elk geval. Als je nog nooit xtc gedaan hebt is het vast leuk, maar het is volgens mij ook niet echt minder slecht voor je ofzo. En te duur dus...

Intoxicated

Wijs gebruiker
De stoffen zijn legaal. Maar ik weet niet of ze dat blijven,want volgensmij zijn ze wel degelijk behoorlijk schadelijk, en als het echt te groot word, word het toch wel verboden. Maar ik zou niemand die een vervanging voor xtc zoekt aanraden om piperazines te pakken. Mdma is goedkoper en ook nog eens al langer in gebruik, dus je weet de gevaren beter.

Ik denk ook niet dat ze met de legale piperazines veel verschil tussen die verschillend geadverteerde pillen kunnen maken. Volgens mij gebruiken ze of BZP of een mix van BZP en TFMPP. Ik geloof best dat er dan wat verschil in het effect kan zitten. Maar niet verschillend zoals SPEED, LOVE en PSYCHEDELIC, bijvoorbeeld. Het zijn stimulanten en je bent wel vrolijk en zeker wel opgepept. Maar het mdma Love gevoel wat ze proberen te verkopen zul je nooit behalen. En Psychedelic kan ik me al helemaal niet voorstellen...

Nog even dit, de stoffen zijn zeker niet legaal in Nederland. Ben kind aan huis bij die shop en dit hadden ze niet in de winkel liggen. Moet wel zeggen dat het voor mij echt super was. Misschien nu al meer mensen met ervaringen met Silver Bullit?????

zommes

Badass junkie
Nee, sorry.

Maar beschrijf even de sensatie, misschien maak je mij lekker om er een keer een paar ribben voor uit mijn lijf te trekken.

Sensatie was het zeker, heb om 3 uur `s middags de eerste pil genomen. Na een klein uurtje( want ik had goed gegeten) kwam de rush heel relaxed opzetten. M`n hoofd gloeide en voelde m`n lichaam tintelen. Heb lang lopen dansen en ging zwaar uit m`n dak. Om ongeveer 6 uur voelde ik het iets minder worden, dus maar meteen de 2de er tegenaan gegooid. Na een kwartiertje voelde ik hem inslaan en het de rush duurde best lang. Voelde me niet opgefokt echt relaxed en zin om te bewegen. Ben om 11 uur naar huis gegaan maar kon echt nog wel even verder. Ben thuis rustig in bed gaan liggen en kon goed in slaap komen. Werd wel wat vroeg wakker en voelde me een klein beetje brak maar niet misselijk ofzo.

Dags

Bewuste gebruiker
Ik heb gister uit dezelfde serie flying angel genomen. Alle 2 de pillen binnen 1 uur, ik heb nog nooit zo lang gespaced! van gister half 10 tot vandaag 3 uur 'smiddags en niet kunnen slapen.

Het heeft een heleboel aspecten van verschillende drugs(voor mij)
- de bodyload en prikkels van mdma
- de laagjes-space van paddo's(deze kwam pas veel later)
- de paranoia van wiet/mdma
- de CEV zoals ik ze nog nooit heb gehad!!!
- een tiefusvervelende kater als blowen bij een kater.

Al met al, ik ga het zeker nog eens doen, maar dan gewoon 1 pilletje denk.

Bovenaan