Sinaasappelsap Vermijd Out-Gaan?

juuleke

Experimenterende gebruiker
Beste mede drugsgebruikers,

Ik had zaterdagavond een feestje van een maat van mij.
Het was allemaal heel gezellig vantevoren enzo en ik had 1 pil (een witte met een liggende vrouw erop) had ik op.
Een uurtje erna nam ik de volgende omdat ik nog niet veel voelde.

Toen ging het mis.
Ik werd opeens helemaal draaierig en ik begon echt hevig te zweten, en je raad al dat iedereen het dan in één keer over jou heeft enzo, maar toen een maat van mij Sinaasappelsap uit de koelkast toverde, en ik een paar glazen gedronken had, voelde ik me echt, van de een op de andere seconde meteen weer goed, fit en ik was hem vollop aan het Spezen.

Weet iemand hoe dit kan of is het gewoon toeval?
Ik vond het in ieder geval heel raar, maar ik weet wel dat als ik voortaan X neem dat ik dan een pak sinaasappelsap meeneem :wink:

Alvast bedankt voor de reacties, :wave: :wave:

Groeten Juuleke

juuleke

Experimenterende gebruiker
jow bedankt voor de snelle reacties
pfoe heb pas half uurtje geleden ofzo erop gezet en nu al reacties

TOP FORUM DIT

BooYa

Belezen gebruiker
van vitaminen voel ik mij ook altijd direct fris en beter :)
maarja dat is wss meer de gedachte dat je iets gezond hebt gedronken/gegeten dat je vanzelf goed gaat voelen
tzelfde als je blijft zeggen dat je ziek bent dan wordt je ook ziek :)

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ik denk dat je ook zonder die sinasappelsap wel op t zelfde moment je goed zou voelen. Had ik ook toen ik een lage tolerantie had en toen 2 pillen tegelijk op had.... ik viel echt bijna flauw enzo en dan opeens voel je je perfect.

Lol een vriend van mij had dus ook een keer xtc op en we hadden van een of ander sap van de toko gedronken.
Toen hij ging kotsen kwam het door het sap zei ie ( hij had al heel de middag alcohol gedronken) maar ok :tongueout: dus vitamine kan aan getwijfeld worden :tongueout:

Lol een vriend van mij had dus ook een keer xtc op en we hadden van een of ander sap van de toko gedronken.
Toen hij ging kotsen kwam het door het sap zei ie ( hij had al heel de middag alcohol gedronken) maar ok :tongueout: dus vitamine kan aan getwijfeld worden :tongueout:

L

Lid 3601

Gast
MonkeyBusinezz zei:

Het kan wel dat dat sap er net iets te veel aan was. Ik heb zo ook eens heel veel gedronken, maar voelde me niet misselijk. Ik heb toen een glas water gedronken en alles kwam er weer uit...

Goanaut

Bewuste gebruiker
De 2de keer dat ik xtc ging gebruiken had ik een beetje teveel eigenlijk, ik kotste eens flink, deed even een halfuurtje rustig aan maar daarna werkte het ook weer prima, zonder sinaasappelsap. :wink:

caatje

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
ligt het aan mij of vinden jullie ook dat sapjes e.d. meestal tijdens gebruik erg zwaar op je maag liggen ?

Moet je eens je tanden in een kiwi zetten tijdens gebruik, je weet niet wat je meemaakt. zo goor.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
ligt het aan mij of vinden jullie ook dat sapjes e.d. meestal tijdens gebruik erg zwaar op je maag liggen ?

Ja ik had laatst een flesje Punica waar ik tijdens een trip wat van dronk, viel nogal zwaar op de maag.. water of chai-tea is lekkerder.

Ellesdee

Badass junkie
Goanaut zei:
Psycho_Chrono zei:

Ja ik had laatst een flesje Punica waar ik tijdens een trip wat van dronk, viel nogal zwaar op de maag.. water of chai-tea is lekkerder.

chaaaai <3 :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Trip Unit zei:
goed eten van tevoren en genoeg drinken.

Dit is inderdaad een goede tip, verder zal het snel leegtrekken van je serotonine voorraad een rol gespeeld hebben. Duizeligheid komt wel vaker voor.

royallicious

Belezen gebruiker
Maakt niet uit met welk drinken.
Deels tussen je oren is het dat je weet dat je je goed gaat voelen en je mood overslaat.
Deels omdat je lichaam weer vloeistof krijgt om je lichaam af te koelen wat ook helpt tegen duizeligheid.
Had ik ook eerste keer op schoolfeest. half nokkie op wc zwetend als de pest echt om de paar seconden druppel van me kop.
Ogen dicht gedaan gedronken, leek wel of ik een klap kreeg werdt weer wakker en alles was mooi en goed enzo.

tails

Belezen gebruiker
ik drink gwn cola of zo van die sportdrankjes zoals aquarius :)
die cola drink ik dan voor genoeg suikers binnen te krijgen. Maar ik drink liever dan diesportdrankjes, bier smaakt me dan eigelijk helemaal niet! :kots:

was ik even blij dat ze op bassleader aquarius verkochten :hearteyes:

Everio

Bewuste gebruiker
een sapje ligt idd gigantisch op je maag dan

Gister had ik Blauwe Versace gepakt, heb ook nog de witte, blauwe zijn langduriger, maar witte zijn veel heftger) (weet dat het niet veel uitmaakt maar goed)

ik was gister ook weer even hard gegaan :wink: maar ik had op een gegeven moment iets relax bedacht: "als ik drinken ging halen, haalde ik een pils en een cola"

dus dan om ste beurt "nippe" (zodat de bier toch relax is, bij mij smaakt ie wel, anders maar wel goed) en ook cola

alles ging goed, was op de heenweg naar huis nog FLINK aan het space, ogen helemaal dicht enzo, maja toen moest ik dus ook kotsen (teveel vloeistof ingenomen dus het was ook allemaal water en shit)

ik had trouwens om 12 uur de eerste gepakt

13:30 de tweede

15:00 de derde

en ik kon voor half 9 niet slapen, als ik mn ogen dicht deed ging ik bijvoorbeeld gewoon computeren :confused: (met alles VET helder beeld enzo) en ik wis dat ik in me bed lag, keek ik een andere kant uit met me ogen dicht, begon ik tv te kijken ofzo... of ik zag de "disco" weer zoals die op dat moment zou moeten zijn, met alle mensen, muziek etc etc

vond et wel wreed, maar wou wel egt graag slapen

op een gegeven moment had ik een klein plekje gevonden dat "neutraal" bleef, als ik me daar niet teveel op concentreerde kreeg ik niet meer egt "visuals"... half 9-9 uur sliep ik pas half (en vanaf dat ik in bed lag ELK half uur PRECIES zonder klok gezien te hebben terwijl ik in bed lag moest ik naar de wc, terwijl tijdens het uitgaan maar 2 of 3 keer :confused:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
hmmn die visuals ken ik goed jah met xtc op en je ogen dicht ik vind het altijd geweldig alsk een avondje gespaced heb om dan nog ff op de visuals te letten in mijn bed de raarste dingen zie je dan en het lijkt levensecht

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Of het het "out gaan" tegenhoudt weet ik ook niet, wat ik wel weet is dat ik, nu ik weer dagelijks aan de 1000mg vitamine C pillen zit, "the day after" wel een heeel stuk minder brak ben :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Psycho_Chrono zei:
wc avonturen zijn altijd goed :grin:
Fuck yeah, vooral in het donker, in de zeikende regen, door pijnlijke struiken vallen en er dan nog wel even moet staan. Het feit dat het een sprookjesbos was maakte een hoop goed. (afgelopen weekend was leuk, shoot me:))

-spaceman-

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Het maakte de toilet avonturen van het weekend wel weer eindeloos :)

idd af-en-toe breng je er meer tijd door dan in de disco zelf :) wat helemaal grappig is en vaak voorkomt, is dat als je weer een bezoek brengt, er nog steeds of alweer dezelfde mensen zijn!

Everio

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:
ExceptionalInsight zei:

idd af-en-toe breng je er meer tijd door dan in de disco zelf :) wat helemaal grappig is en vaak voorkomt, is dat als je weer een bezoek brengt, er nog steeds of alweer dezelfde mensen zijn!

idd, dat heb ik ook vaak, het rare is dan wel meestal dat ze best raar uit hun oge kijke :wave:

Immo

Badass junkie
Everio zei:
-spaceman- zei:
ExceptionalInsight zei:

idd, dat heb ik ook vaak, het rare is dan wel meestal dat ze best raar uit hun oge kijke :wave:

Vindt je dat raar? :grin:

Everio

Bewuste gebruiker
Immo zei:
Everio zei:
-spaceman- zei:
ExceptionalInsight zei:

Vindt je dat raar? :grin:

sarcastich... :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Psycho_Chrono zei:
wc avonturen zijn altijd goed :grin:
Fuck yeah, vooral in het donker, in de zeikende regen, door pijnlijke struiken vallen en er dan nog wel even moet staan. Het feit dat het een sprookjesbos was maakte een hoop goed. (afgelopen weekend was leuk, shoot me:))

:tearsofjoy:

tails

Belezen gebruiker
ik wissel meestal wel wat af met drinken, soms drink ik wel eens een sapje op een feest maar dan moet ik zien dat ik er niet meer dan een tegelijk drink en niet te snel want anders zou er wel eens iets onaangenaam kunnen gebeuren denk ik :flushed: :mrgreen:

Bovenaan