Single / Relatie ?

Status?

• Bezet

Stemmen: 66 28,2%
  • Vrijgezel, niet op zoek

Stemmen: 56 23,9%
  • Vrijgezel, en wel opzoek

Stemmen: 112 47,9%

• Totaal aantal stemmers
    234

proton

Belezen gebruiker
sinds 3.5 week geleden te horen gekregen dat ze bij me weggaat... :(
Ben nog getrouwd, maar scheiding in aantocht...
Ben nu met verwerken bezig, 9.5 jaar samen is geen kattepis...
Dus...bezet..ja, zoekende... op den duur weer wel ja...

Ellesdee

Badass junkie
proton zei:
sinds 3.5 week geleden te horen gekregen dat ze bij me weggaat... :(
Ben nog getrouwd, maar scheiding in aantocht...
Ben nu met verwerken bezig, 9.5 jaar samen is geen kattepis...
Dus...bezet..ja, zoekende... op den duur weer wel ja...

waarom gaat ze bij je weg dan als ik vragen mag?

proton

Belezen gebruiker
na jaren met diverse problemen is ze erachter gekomen dat ze lesbisch is...
We hebben beiden het jaren niet willen en KUNNEN zien, uit liefde voor elkaar. Ze houdt veel van me , en ze vindt het ook verschrikkelijk om mij pijn te moeten doen, maar ze moet voor zichzelf kiezen.

Er zullen wel mensen zijn die het niet begrijpen en zeggen waarom ze dat niet eerder heeft kunnen vertellen. Maar dat kon ze niet. We hebben zelfs geprobeert kinderen te krijgen, zijn bij een sexuologe geweest.
We hebben totaal dit niet gezien. Ze had wel gevoelens, maar we dachten dat ze bi-sexueel zou zijn.
Pas na 1 jaar in therapie is alles haar duidelijk geworden.
Verder gaan met dit huwelijk had ons beiden niet goed gedaan. Ik zie dat ook wel in, maar de eerste dagen ben ik wel kompleet totall loss geweest. Dat gevoel wens ik echt niemand toe... :(
we willen vrienden blijven, dus daar werken we beiden aan, er is geen ruzie. Ik moet dit zien te verwerken, ervan leren (en dat doe ik al enorm op allerlei gebied) en daarna... de toekomst zal het leren.

Imke

Badass junkie
Dat moet inderdaad wel kut zijn voor je, als mijn vriend opeens zou zeggen zeggen dat ie homo is, dan zou ik me dan wel eens goed afvragen als ik niks verkeerd doe :confused: niet dat jij iets verkeerd doet natuurlijk..

proton

Belezen gebruiker
thanks...
eerste wat we hebben gedaan is de pillen in de medicijnkast en sleutel is door mijn vrouw verstopt. Voor de zekerheid.
Maar ik zit ook niet aan de drank, dus dat zal op zich ook wel goed zijn gegaan. Maar toch.
Verder de eerste weken heel vaak down geweest, maar op het moment gaat het goed.
XTC heeft me dingen laten inzien, maar dit nog véél meer...
Dus er zitten ook wel positieve kanten aan, hoe wrang het ook mag zijn.
Ik kan/ben er beter door (ge)worden, dat helpt me alleen maar meer om straks eventueel weer een nieuwe relatie aan te gaan.

proton

Belezen gebruiker
Saivy zei:
Dat moet inderdaad wel kut zijn voor je, als mijn vriend opeens zou zeggen zeggen dat ie homo is, dan zou ik me dan wel eens goed afvragen als ik niks verkeerd doe :confused: niet dat jij iets verkeerd doet natuurlijk..

je moest eens weten wat ik mijzelf allemaal heb verweten in die dips van de afgelopen weken... Ik weet wel beter, maar in zo'n dip...

Imke

Badass junkie
proton zei:
Saivy zei:

je moest eens weten wat ik mijzelf allemaal heb verweten in die dips van de afgelopen weken... Ik weet wel beter, maar in zo'n dip...
Ja dat kan ik wel geloven, veel sterkte nog :wink:

A

Anonymous

Gast
Ik ben geen vrijgezel maar ook niet bezet.

Een open relatie is veel beter dan het 'Wil je met me verkering?'-scenario

lot

Badass junkie
Saivy zei:
Héééy Minn!! dan geef ik je wat van mn liefde, en je bedriegt me alweer :rolleyes: :(

Het spijt me saivy maar minne en ik waren al getrouwd.. dat vond Metaalkonijn niet zo leuk dus zijn we weer gescheiden..
maar echte liefde is ondoorgrondelijk en nu zijn we toch weer bij elkaar :hearteyes:

Bovenaan