Single / Relatie ?

Status?

• Bezet

Stemmen: 66 28,2%
  • Vrijgezel, niet op zoek

Stemmen: 56 23,9%
  • Vrijgezel, en wel opzoek

Stemmen: 112 47,9%

• Totaal aantal stemmers
    234

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Flameon zei:
Een sprookje marla ... mooi dat het zo is gelopen met je a.s. mannetje! :grin:
Het is je van harte gegund

Dank je wel! Ik geloofde nooit in liefde op het eerste gezicht, maar het kan blijkbaar dus wel echt! :)

Flameon

Badass junkie
Jazeker bestaat liefde op het eerste gezicht :grin:
Heb ooi lange tijd met een meisje aan me hand rond gewandeld wat liefde op het eerste gezicht was.

Littlebutterfly

Experimenterende gebruiker
Per ongeluk verliefd geworden op een player door zijn charmes. Ik wist niet zo goed wat ik met mijn gevoelens aan moest. Momenteel heb ik geen behoefte aan een relatie, maar wel aan seks. Dus ik laat het allemaal over me heen komen.

Mindgamer

Badass junkie
Littlebutterfly zei:
Per ongeluk verliefd geworden op een player door zijn charmes. Ik wist niet zo goed wat ik met mijn gevoelens aan moest. Momenteel heb ik geen behoefte aan een relatie, maar wel aan seks. Dus ik laat het allemaal over me heen komen.
Ga eens dood.

Drientje

DF-koning
Mindgamer zei:
Littlebutterfly zei:
Ga eens dood.
Gast, jij gebruikt vrouwen net zo dus hou je bek.

Als je er vanaf wil stuur je Wacky onze super mod op hem af....

candygirl

Belezen gebruiker
Bijna 20 jaar een relatie, en sinds 7-7-7 getrouwd.
En nog... steeds gelukkig.... en het blijft spannend.

Sweet:lips: Candy

Jowdy37

Belezen gebruiker
al lang single, pas nog verliefd geweest maar bewust niets mee begonnen -waar ik ondertussen ZEER blij mee ben- en nu als single nog gelukkiger dan tevoren :)

single zijn heerst!

SperSIZEboon

Badass junkie
Marla Singer zei:
Alweer 3 jaar en 8 maanden samen met mijn allerliefste Tyler. We wonen ook al net zo lang samen! :) Op 15 maart 2010 gaan we trouwen, op die dag kennen we elkaar precies 4 jaar.

Leuk he?
he wat leuk,dan heb ik precies 2 jaar met mn vriendin :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:
Alweer 3 jaar en 8 maanden samen met mijn allerliefste Tyler. We wonen ook al net zo lang samen! :) Op 15 maart 2010 gaan we trouwen, op die dag kennen we elkaar precies 4 jaar.

Leuk he?
he wat leuk,dan heb ik precies 2 jaar met mn vriendin :)

Zeker toevallig!! :)

dirtbag

Bewuste gebruiker
hey man, komt wel goed.
had ik een maand geleden ook, toen gaf ik het maar op.
en toen ineens waren een paar maten van me aant chillen, en daar was ze...
men zegt weleens dat als je stopt met zoeken, ineens iemand tegen het lijf loopt.

SperSIZEboon

Badass junkie
dirtbag zei:
hey man, komt wel goed.
had ik een maand geleden ook, toen gaf ik het maar op.
en toen ineens waren een paar maten van me aant chillen, en daar was ze...
men zegt weleens dat als je stopt met zoeken, ineens iemand tegen het lijf loopt.
juist, zo heb ik mn vriendin ook leren kennen :hearteyes:

Klaara

Bewuste gebruiker
bijna 3 maanden single alweer! mis 'm wel :(

hoewel vrijgezel ook zijn voordelen heeft, lekker doen wat je zelf wil en je niet af te hoeven vragen of hij het wel goed vind waar je bent, of hij er geen waanbeelden bij krijgt :openmouth:

SperSIZEboon

Badass junkie
Klaara zei:
bijna 3 maanden single alweer! mis 'm wel :(

hoewel vrijgezel ook zijn voordelen heeft, lekker doen wat je zelf wil en je niet af te hoeven vragen of hij het wel goed vind waar je bent, of hij er geen waanbeelden bij krijgt :openmouth:
jaloerse vriend/vriendin

Bovenaan