Flameon zei:Een sprookje marla ... mooi dat het zo is gelopen met je a.s. mannetje!
Het is je van harte gegund
Zo kort nog maar?Dione zei:Vandaag precies 14 maanden samen en nog steeds ontzettend gelukkig![]()
Ga eens dood.Littlebutterfly zei:Per ongeluk verliefd geworden op een player door zijn charmes. Ik wist niet zo goed wat ik met mijn gevoelens aan moest. Momenteel heb ik geen behoefte aan een relatie, maar wel aan seks. Dus ik laat het allemaal over me heen komen.
Gast, jij gebruikt vrouwen net zo dus hou je bek.Mindgamer zei:Ga eens dood.Littlebutterfly zei:Per ongeluk verliefd geworden op een player door zijn charmes. Ik wist niet zo goed wat ik met mijn gevoelens aan moest. Momenteel heb ik geen behoefte aan een relatie, maar wel aan seks. Dus ik laat het allemaal over me heen komen.
he wat leuk,dan heb ik precies 2 jaar met mn vriendinMarla Singer zei:Alweer 3 jaar en 8 maanden samen met mijn allerliefste Tyler. We wonen ook al net zo lang samen!Op 15 maart 2010 gaan we trouwen, op die dag kennen we elkaar precies 4 jaar.
Leuk he?
SperSIZEboon zei:he wat leuk,dan heb ik precies 2 jaar met mn vriendinMarla Singer zei:Alweer 3 jaar en 8 maanden samen met mijn allerliefste Tyler. We wonen ook al net zo lang samen!Op 15 maart 2010 gaan we trouwen, op die dag kennen we elkaar precies 4 jaar.
Leuk he?![]()
dirtbag zei:FOK JA!
ik ben verliefd, net na ik de hoop opgegeven had BAM.![]()
![]()
![]()
moest r ff uit.
juist, zo heb ik mn vriendin ook leren kennendirtbag zei:hey man, komt wel goed.
had ik een maand geleden ook, toen gaf ik het maar op.
en toen ineens waren een paar maten van me aant chillen, en daar was ze...
men zegt weleens dat als je stopt met zoeken, ineens iemand tegen het lijf loopt.
jaloerse vriend/vriendinKlaara zei:bijna 3 maanden single alweer! mis 'm wel![]()
hoewel vrijgezel ook zijn voordelen heeft, lekker doen wat je zelf wil en je niet af te hoeven vragen of hij het wel goed vind waar je bent, of hij er geen waanbeelden bij krijgt![]()