Sipralexa en hoofdpijn

Freazytek

Newbie
Hallo,ik heb 2 maanden geleden eens Sipralexa (SSRI) genomen om een depressie tegen te gaan.
Direct een slechte reactie op gekregen,MDMA gevoel.
Natuurlijk niets meer genomen achter die ene pil maar nu zit ik met een hoofdpijn alsof ze ziten te duwen aan de linkerzijde van m'n hersenen.
Brandend,duwend gevoel die zeker het gevolg is van die ene pil,ik heb deze hoofdpijn 24/7 al 2 maanden.
Hoe zou dit komen en zal dit ooit wel weggaan??
Zou dit komen door dat m'n serotonine gehalte al zo lang hoger zit dan normaal,ik zie dit aan m'n pupillen die nog altyd van groot naar klein gaan.
Bedankt voor de antwoorden :wink:

Freazytek

Newbie
Zal morgen naar psych gaan,eens kijken wat ie te zeggen heeft.
Er zijn nog al wat mensen die dit voor gehad hebben,heb ik gelezen op het internet.
Maar niemand anders al enige slechte ervaring gehad zoals mij op ssri?

Imke

Badass junkie
Nou toen ik Citalopram moest nemen, had ik ook erg veel last van hoofdpijn, maar geen MDMA gevoel, als ik dat zou gehad hebben, was ik er vast niet mee gestopt. :P
Wat bedoel je dan precies met MDMA-gevoel? Welke effecten had je allemaal?

Freazytek

Newbie
als je dat niet verwacht is dit nie zo leuk maar nu heb ik er wel een zeer hoofd aan overgehouden.
Slechte reactie gehad op medicijn dus,het normale effect krijg je achter 2 of 3 weken en van ik was dat vanaf de eerste pil al toenk derop.
Maja eens vragen aan psychiater of we er wa aan kunnen doen of nie.

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
MDMA gevoel is logisch, je krijgt een grote ophoping van serotonine in je hersenen. Ik zou gewoon naar dokter/psych gaan, misschien dat je op een ander middel minder heftig reageert

Azazel

Newbie
Ik neem nu één week Sipralexa (maar ook Xanax), en ik voel me niet bepaald anders. Soms voel ik me een beetje ''psychotisch''. Er is ook een lichte vorm van autisme bij me vastgesteld. Ik ben benieuwd of het gaat werken. Ik voel me bij geen van beide middelen echt slecht (heb sinds een paar dagen rugpijn though, maar gaat wel over). Hoewel ik vind dat xanax niet echt iets veranderd aan mijn angsten. Aangezien ik een verleden heb met recreatief (mis)bruiken van geneesmiddelen worden ze beheerd, (door mijn moeder :') ) en neem ik maar 0.5 mg per dag. Hoofdpijn kan wel, hoewel ik er niet echt een mening over kan vormen, heb wel dagelijks even hoofdpijn =)

Bovenaan