Sipralexa + truffels

enny330

Experimenterende gebruiker
Ik neem nu al 2 weken Sipralexa 10mg, dat is een soort antidepressiva.
Ik heb geen psychische stoornis ofzo, ik ga gewoon langs bij een psychologe om mezelf beter in de wereld te kunnen plaatsen, en die sipralexa helpt me daar voorlopig mee. Soort van testfase.
Ahja vandaag mijn dosis van 10mg niet genomen* Maar ik geloof dat het een langwerkend effect in het bloed heeft.

Kan het kwaad als ik nu truffels eet?

Einstein

Badass junkie
Sipralexa (escitalopram) is een SSRI, wat o.a. betekent dat het op dezelfde hersencircuits werkt als de werkzame stoffen in truffels/paddo's. Het lijkt mij (subtiel uitgedrukt) niet handig om het te combineren met psychedelica of andere serotonerge drugs als MDMA, de werkingen van de stoffen kunnen door elkaar gaan lopen waardoor gekke dingen kunnen gebeuren.
Als je toch truffels wilt doen, stop dan voor minstens 3 dagen van tevoren met de sipralexa.

Einstein

Badass junkie
Nu ik er nog wat meer over nadenk vermoed ik dat de ellende wel mee zal vallen.
Een goed idee is het in ieder geval niet :sunglasses: Ben wel benieuwd naar het resultaat.

enny330

Experimenterende gebruiker
Geen problemen ondervonden. (+Lachgas was epic)
Erg goed getript, uitbollen was wel lastig. Ik bleef zo gejaagd en rusteloos, dus ik kreeg het (idiote) idee om een goeie slok whiskey te nemen.

En toen was ik verveeld geraakt en (nog steeds rusteloos) buiten dan maar wat gaan wandelen in de kou van -5°.
Toen ik terug binnenkwam kreeg ik een zeer harde klop van de warmte en moest voor een halfuur uitzieken (en koorts) op zetel.
Dan wat gegeten en terug oké :tongueout:

Ik vergeet altijd te eten waardoor ik opt einde van de trip onderuit ga.

Bovenaan