Skuff snuiven.

Angramar Temenos

Badass junkie
Kun je skuff snuiven, D.W.Z het bruinige poeder dat ontstaat als je knipafval door een zeef haalt, voordat je het perst tot hasj? Hasj kun je maken door de skuff te persen, maar kun je de skuff, als het nog poeder is, snuiven?

caatje

Badass junkie
Plakt als de neten in je neus haren. Heb je straks zo'n dicht gekleide neus waar je je troep uit kunt peuteren om vervolgens op de normale manier te gebruiken.

greenpower

Bewuste gebruiker
En volgens mij moet thc boven een bepaalde temperatuur komen voordat het zijn werking geeft, dus heb je er alsnog niks aan.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
klopt greepowder

je moet geen skuff snuiven.
thc moet verhit zijn geweest voor goed effect.
bovendien zouden de harskliersteeltjes je neus wel eens ernstig kunnen laten bloeden.

skuff kan je roken , eten ,drinken en smeren

roken_
-vul je pijp en rook,
-meng een halve gram skuff goed met een halve gram van de beste wiet die je hebt.
kwart sigaretje in een vloei, skuff er in een recht lijntje bovenop, en een kruimeltje tabak eroverheen.( niet teveel vloei gebruiken(!))

eten_
-neem twee boterhammen, en twee dikke plakken kaas.
maak er een tosti mee doe de skuff tussen de 2 kaasplakken- in lagen dus-)- en vouw en alu folie omheen- zodanig dat het LUCHT DICHT IS.
in je oven is denkk ik beter dan in je toaster - vanwege folie

bak de tosti 8 a 10 minuten in een voorwerwarmde oven.
haal dan de folie eromheen weg , en bak nog kort na, om knapperig te maken( voor liefhebbers)

de skuff heeft in de paar minuten verwarmen zijn harse afgegeven- is gaanvloeien , en in de kaas vermengd.
de kaas is lekker vet , en is meteen een goede brond van oplosmiddel voor j lichaam om de thc in op te lossen.
zo wordt je mooi stoned.

koken_
-liter water met halve gram kuff en lepel competa.
15 minuten koken met deksel erop.
af laten koelen.
1 kop per persoon max.

smeren_
- neem een kopje slaolie
doe er 1/3 skuff in - maar mag ook minder zijn.

samen in klein pannetje op laag vuur.
de bedoeling is dat je het niet te warm maakt , het hoeft niet eens warmer dan 90 graden te worden.
je kan dat bereiken door de pan op laagste stand te zetten , en na een half uur de knoop een minuut half open te draaien.
wat voor fornuis je dan ook hebt , de hars zal zijn opgelost.
insmeren met thc is voor veel ziektes gunstig.ook sportblessures en massages :P

greenpower

Bewuste gebruiker
Afghaan-Gek zei:
klopt greepowder

je moet geen skuff snuiven.
thc moet verhit zijn geweest voor goed effect.
bovendien zouden de harskliersteeltjes je neus wel eens ernstig kunnen laten bloeden.

skuff kan je roken , eten ,drinken en smeren

roken_
-vul je pijp en rook,
-meng een halve gram skuff goed met een halve gram van de beste wiet die je hebt.
kwart sigaretje in een vloei, skuff er in een recht lijntje bovenop, en een kruimeltje tabak eroverheen.( niet teveel vloei gebruiken(!))

eten_
-neem twee boterhammen, en twee dikke plakken kaas.
maak er een tosti mee doe de skuff tussen de 2 kaasplakken- in lagen dus-)- en vouw en alu folie omheen- zodanig dat het LUCHT DICHT IS.
in je oven is denkk ik beter dan in je toaster - vanwege folie

bak de tosti 8 a 10 minuten in een voorwerwarmde oven.
haal dan de folie eromheen weg , en bak nog kort na, om knapperig te maken( voor liefhebbers)

de skuff heeft in de paar minuten verwarmen zijn harse afgegeven- is gaanvloeien , en in de kaas vermengd.
de kaas is lekker vet , en is meteen een goede brond van oplosmiddel voor j lichaam om de thc in op te lossen.
zo wordt je mooi stoned.

koken_
af laten koelen.
1 kop per persoon max.

smeren_
- neem een kopje slaolie
doe er 1/3 skuff in - maar mag ook minder zijn.

samen in klein pannetje op laag vuur.
de bedoeling is dat je het niet te warm maakt , het hoeft niet eens warmer dan 90 graden te worden.
je kan dat bereiken door de pan op laagste stand te zetten , en na een half uur de knoop een minuut half open te draaien.
wat voor fornuis je dan ook hebt , de hars zal zijn opgelost.
insmeren met thc is voor veel ziektes gunstig.ook sportblessures en massages :P

Kan dit ook met gewoone wiet? Neem aan van wel, en op hoeveel graden?

maxrelax07

Belezen gebruiker
Ik ben echt wel geïnsteresseerd :grin:
Die Weed-Boterham zou de oplossing kunnen zijn; korte bereidingstijd, subtiel genoeg om niet in het geheim te moeten doen :grin: :grin: :grin:

Op hoeveel graden???

greenpower

Bewuste gebruiker
maxrelax07 zei:
Ik ben echt wel geïnsteresseerd :grin:
Die Weed-Boterham zou de oplossing kunnen zijn; korte bereidingstijd, subtiel genoeg om niet in het geheim te moeten doen :grin: :grin: :grin:

Op hoeveel graden???

Dat dacht ik ook al :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
oplossen in gesmolten boter( 5 minuten warm houden),

mengen met suiker en room(ongeveer een eetlepel boter op een halve dl room) cacaopoedererbij( steeds een theelepel toevoegen en 20 seconden roeren, op den duur krijg je een dikke massa) , en dan in de koeling

als ie een beetje gestold is, met een warme lepel er een bolletje uithalen, en deze door cacaopoeder/poedersuiker mengsel(50/50) rollen, op een schoteltje en dan twee uur in de koeling.

Truffels, let wel op dat je de dosering ongeveer een halve gram skuff pp houd

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
ik hou niet bij op welke temperatuur ik ze bak.
het uitgangspunt is dat het voorbij de 75-80 graden moet komen , voor de thc het effect heeft in je skosti ( skuff tosti).
een goeie tosti met een bruine krokante buitenkant , met goed gesmolten interieur is het uitgangspunt.
geen laffe bleke tosti , met zwetende -ongesmolten kaas...that just wont do.
:wave:

Plimu

Bewuste gebruiker
Afghaan-Gek zei:
koken_
af laten koelen.
1 kop per persoon max.

dit heb ik laatst gedaan met melk, een gram thc kristallen met restjes wiet erin doen.
ik wist alleen niet dat de maximale hoeveelheid 1 kopje was dus had alles opgedronken :P
vervolgends naar buiten gegaan en veel wiet gerookt,

was wel leuk

Plimu

Bewuste gebruiker
ik heb net me skuff gewoon gerookt>

vloeitje pakken> leggen zodat binnestebuiten de draai methode word>in het midden met een vinger een streepje speeksel op het vloeitje doen> op dit streepje thc kristallen doen> hier over tabak leggen> het eindproduct (de joint) roken
:hearteyes:

L

Lid 6909

Gast
thc brand nog meer in je neus dan amfetamine (eigen ervaring :grin:)

Bovenaan