skunk joint wat doet het ?

SittaMan

Belezen gebruiker
Bedoel je met skunk de soort?
Wel, google, en lees je eerst in voor je hem oprookt. Als je de effecten ervan niet eens weet, waarom koop je het dan al?
Je weet precies gewoon NIETS over wiet...

jordie91

Newbie
ik wou keer blowen en tja ik hoorde da je dan naar cofeeshop moest gaan dus heb ik gedaan en die meegekregen maar het is 1 van de lichtste soorten vertelde ze mij maar op google kan ik verder dan dat het canabis is nix vinden dus geen info op mijn bovestaande vragen

TrippyShit

Badass junkie
SittaMan zei:
Wel, google, en lees je eerst in voor je hem oprookt. Als je de effecten ervan niet eens weet, waarom koop je het dan al?

Hoe kan je dat nou zo zeker weten? Misschien ist een nieuwe soort voor hem?
En alsof je hele research naar wiet moet doen, elke lamlul weet toch wat het ongeveer met je doet. En lezen krijg je toch nooit zo duidelijk als in de praktijk. Zie nou al paar posts van jou en je zeikt alleen mensen af jij.. Wordt je gepest ofzo?

OT: Steek em op, neem een paar hijsen. Als je dan wat voelt en het kan nog wel wat meer, nog een paar hijsen nemen. Het effect dat je kan verwachten: Je wordt relaxt, beetje sloom of juist wat actiever. Lachkicks, honger :P Muziek klink mooier. Niet helemaal meer snappen eventueel.. blablabla.. Veeg vantevoren wel goed je billen af :openmouth:

SmokeMe

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
SittaMan zei:

En alsof je hele research naar wiet moet doen, elke lamlul weet toch wat het ongeveer met je doet. En lezen krijg je toch nooit zo duidelijk als in de praktijk. Zie nou al paar posts van jou en je zeikt alleen mensen af jij.. Wordt je gepest ofzo?

Je zegt precies hetzelfde :)

cropp

Badass junkie
je word er stoned van, wiet soorten verschillen niet zo veel van elkaar, en skunk is niet zo zwaar nee, je gaat lekker lachen, kijkt om je heen met je kleine oogjes, begint een beetje in te kakken, hebt het naar je zin, gaat lekker liggen, geniet 2 uur lang van je muziek naar keuze en vind het een prachtige ervaring...

of je krijgt het koud, begint te shaken, word spierwit terwijl alle energie uit je lijf trekt, je begint te zweten en sneller te ademen, je moet kotsen en wil alleen nog maar slapen, want zo moe ben je nog nooit geweest maar ik denk niet dat je in slaap valt...

veel plezier :wave:

SittaMan

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
SittaMan zei:

OT: Steek em op, neem een paar hijsen. Als je dan wat voelt en het kan nog wel wat meer, nog een paar hijsen nemen. Het effect dat je kan verwachten: Je wordt relaxt, beetje sloom of juist wat actiever. Lachkicks, honger :P Muziek klink mooier. Niet helemaal meer snappen eventueel.. blablabla.. Veeg vantevoren wel goed je billen af :openmouth:

Met "je weet precies gewoon niets over wiet" wordt er niet verondersteld dat ik het zeker weet?

SmokeMe zei:

Als het een andere soort was, dan wist hij de effecten toch al wel die je juist zo mooi beschrijft?

Je post slaagt op niets, vooral dat 'gepest' deel, ik zie niet in waarom dat er ineens staat? Retard

Enja nu zeik ik je inderdaad af, als jij geen respect getuigd voor mij, ik ook niet voor jou.

TrippyShit

Badass junkie
Nee idd, als ik er al een paar achter elkaar zie waarin je mensen beetje afzeikt heb ik daar niet veel respect voor. En dan hoef ik ook geen respect hoor, dus verspil daar ook geen moeite aan zou ik zeggen :wink:

SmokeMe zei:
TrippyShit zei:
SittaMan zei:

Dan lees je toch niet goed :)

Bovenaan