Morgen moet ik op mijn werk een urinedrugtest ondergaan.
3 weken geleden heb ik ongeveer iets minder dan 1 joint opgerookt ( 3 joints met 4 personen ),
een dag nadien ongeveer hetzelfde.
Dan heb ik een week nix gerookt, 2 weken geleden zat ik dood van de zin om nog een joint te roken maar heb het toch geprobeerd om het niet te doen, omdat ik wist dat ik een drugtest moest ondergaan. Toch heb ik 4 maal getrokken.
9 dagen geleden heb ik mdma genomen in de uitgang. Ik wist dat dit toch maar max 4 dagen in je urine blijft zitten dus deed ik het maar, want op die moment had ik erongelooflijke zin in.
Kort samengevat:
... Hiervoor herinner ik mij niet zo, maar ik rook niet veel weed, soms eens...
22 dagen geleden --> 1 dikke joint
21 dagen geleden --> 1 dikke joint
14 dagen geleden --> 4 maal ingetrokken van een kleine joint "sticky"
9 dagen geleden --> een portie mdma in de uitgang
laatste 8 dagen ben ik dus clean.
Wat zijn volgens jullie mijn slaagkansen?
3 weken geleden heb ik ongeveer iets minder dan 1 joint opgerookt ( 3 joints met 4 personen ),
een dag nadien ongeveer hetzelfde.
Dan heb ik een week nix gerookt, 2 weken geleden zat ik dood van de zin om nog een joint te roken maar heb het toch geprobeerd om het niet te doen, omdat ik wist dat ik een drugtest moest ondergaan. Toch heb ik 4 maal getrokken.
9 dagen geleden heb ik mdma genomen in de uitgang. Ik wist dat dit toch maar max 4 dagen in je urine blijft zitten dus deed ik het maar, want op die moment had ik erongelooflijke zin in.
Kort samengevat:
... Hiervoor herinner ik mij niet zo, maar ik rook niet veel weed, soms eens...
22 dagen geleden --> 1 dikke joint
21 dagen geleden --> 1 dikke joint
14 dagen geleden --> 4 maal ingetrokken van een kleine joint "sticky"
9 dagen geleden --> een portie mdma in de uitgang
laatste 8 dagen ben ik dus clean.
Wat zijn volgens jullie mijn slaagkansen?