Slaapmiddelen?

Benn

Experimenterende gebruiker
Afgelopen weekend weer eens doorgehaald zonder slaap, maar nu vroeg ik me af .. zijn er slaapmiddelen die je gewoon in combinatie met alcohol / speed / mdma kunt gebruiken ? Vriendin van me heeft pas een Valium tablet aan mij gegeven.. maar ik vind dat maar beetje eng :P

Wortel

Bewuste gebruiker
Benn zei:
Afgelopen weekend weer eens doorgehaald zonder slaap, maar nu vroeg ik me af .. zijn er slaapmiddelen die je gewoon in combinatie met alcohol / speed / mdma kunt gebruiken ? Vriendin van me heeft pas een Valium tablet aan mij gegeven.. maar ik vind dat maar beetje eng :P
Na speed/xtc zou je een beetje ghb kunnen nemen (je eige niet nok drinken maar gewoon een beetje nemen en wanneer het werkt gaan slapen). Dit NOOIT doen wanneer je stomdronken ben, eigenlijk nooit zonder alcohol paar glazen bier kan nog wel maar niet meer.

Benn

hahahaha, geweldig :P Ik had het meer over echte slaapmiddelen .. :P ik weet ook wel dat ik van sommige drugs rustiger wordt :P maar goed ..

Bal0n

Badass junkie
GHB is ook een prima slaapmiddel. Maar goed, als je je lichaam in slaap wilt dwingen moet je het zoeken bij de benzodiazepines, zoals valium ja. Deze moet je echter niet combineren met andere downers als alcohol of GHB.

zommes

Badass junkie
Ik raad ook GHB aan.

Laatst had ik Promethazine (ofzo) voor het slapen genomen.. 8 uurtjes geslapen ofzo en ik voelde me echt helemaal revived toen ik wakker werd.

JewCookie

Wijs gebruiker
ik denk dat GHB vrij gevaarlijk is.. omdat de meesten veel drugs met alcohol combineren.. en als je daarna net iets te veel ghb neemt, of te veel alcohol gehad hebt, zijn de risico's van GHB vele malen groter als die van een joint.

en mensen die geen ervaring met GHB hebben zou ik het al helemaal niet aanraden.

in dat geval zou ik een joint of toch een slaap pil gebruiken.

Dit geld voor mensen zonder ervaring met GHB..

Wortel

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
ik denk dat GHB vrij gevaarlijk is.. omdat de meesten veel drugs met alcohol combineren.. en als je daarna net iets te veel ghb neemt, of te veel alcohol gehad hebt, zijn de risico's van GHB vele malen groter als die van een joint.

en mensen die geen ervaring met GHB hebben zou ik het al helemaal niet aanraden.

Gewoon alcohol vermijden.

A

Anonymous

Gast
Wat doet dit in general? Is een slaapmiddel geen drug?

on-topic: Je weet vast wel van te voren wanneer je echt moet slapen dus ga er voortaan van uit dat je 4-6 uur van te voren nix meer moet nemen(kwa stimulanten)

Jeller

Badass junkie
slipperman zei:
JewCookie zei:

alcohol is anders ook wel een goed middel om in slaap te vallen.. maar om ene goede slaap te hebben, das wat anders

JewCookie

Wijs gebruiker
slipperman zei:
JewCookie zei:

hij heeft het over een combi met bijv. alcohol.

dus ik zou zeggen alcohol + jointje en slaap lekker:P

JewCookie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Wat doet dit in general? Is een slaapmiddel geen drug?

on-topic: Je weet vast wel van te voren wanneer je echt moet slapen dus ga er voortaan van uit dat je 4-6 uur van te voren nix meer moet nemen(kwa stimulanten)

heeft met speed geen zin..

tenminste als je ook maar klein btje meer heb dan een klein lijntje werkt het bij mij altijd langer dan 4 - 6 uur..

ik heb laatst 34 uur wakker gelegen zonder bij te snuiven..

XerXoX

:sunglasses: Ik raad rohypnol en Xanax aan . Perfect voor na een avondje doorzakken in slaap te vallen .
Verkrijgbaar bij je plaatselijke dokter .

Bovenaan