Slagroomspuit aanschaffen? Niet nodig?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Gast
Ik wil een keer lachgas proberen, maar ik ga daar geen slagroomspuit voor kopen.

Ik weet niet hoe groot een patroon is, maar als ik dat in een ballon/condoom krijg, en vervolgens lekprik door het gaatje (ik steek een naald erdoor en hou de opening ondertussen goed vast). Zou het zo mogelijk kunnen zijn?

Of is dit al geprobeert door menig gebruikers?

Als het echt zo makkelijk zou gaan zou dat toch wel bekend zijn? Ik denk niet dat het op die manier gaat lukken

slipperman zei:

waarom koop je niet zo'n pompje?? Ik denk dat dat een stuk makkelijker gaat. Zijn ook niet zo duur als een slagroomspuit!! (uit het topic van buzzy gepikt)[/quote]

De patronen zijn niet groot dus ze passen wel in een ballon. Maar ik zou het niet proberen. Ik denk trouwens dat je zo'n patroon niet lek kunt prikken. Het lijkt mij vrij riskant omdat er een zeer hoge druk op staat, en omdat het heel koud is.

1 patroon past idd in een balon alleen ik zou er niet aan beginnen met lek prikken als ik via dat pompje mijn ballen opblaas bevriest de ballon en krijg je de meest vreemde vormen.... als tie ontdooit word het weer een mooie ronde ballon.

slipperman zei:
1 patroon past idd in een balon alleen ik zou er niet aan beginnen met lek prikken als ik via dat pompje mijn ballen opblaas bevriest de ballon en krijg je de meest vreemde vormen.... als tie ontdooit word het weer een mooie ronde ballon.
Dus je moet ook ff wachten tot de gas op kamertempratuur komt,anders krijg je te koude lucht binnen?

Trip Unit zei:
slipperman zei:
Dus je moet ook ff wachten tot de gas op kamertempratuur komt,anders krijg je te koude lucht binnen?
Zeker te weten... duurt niet lang hoor ik wacht meestal 10 - sec. ong.

slipperman zei:
Trip Unit zei:
slipperman zei:
Zeker te weten... duurt niet lang hoor ik wacht meestal 10 - sec. ong.
Thnx 4 the tip

ik heb wel eens het volgende gehoord:
steek je patroon, samen met een nagel in een ballon, klem dan de patroon in een werkbank vast en sla (terwijl je natuurlijk je ballon toeknijpt) met een hamer zachtjes de nagel in de patroon (aan te raden om een stukje mousse op je hamer en de kop van de nagel te plakken zodat je de balon niet beschadigd)
heb het nog niet geprobeert omdat ik een spuit heb, maar het lijkt me wel mogelijk..

Als ik jou was, zou nik ect gewoon een slagroomspuit kopen...scheelt je een hele hoop gekloot.
Je hebt het geld nu misschien al wel uitgespaard omdat je gestopt bent met blowen...

slunse zei:
steek je patroon, samen met een nagel in een ballon, klem dan de patroon in een werkbank vast en sla (terwijl je natuurlijk je ballon toeknijpt) met een hamer zachtjes de nagel in de patroon (aan te raden om een stukje mousse op je hamer en de kop van de nagel te plakken zodat je de balon niet beschadigd)
heb het nog niet geprobeert omdat ik een spuit heb, maar het lijkt me wel mogelijk..
lijkt me een typisch partyflock verhaal die gasten proberen je alles wijs te maken..

toen ik nog geen spuitbus had heb ik echt ALLES geprobeerd maar het is echt niet gelukt.
koop gewoon een bus of pompje dat is de enige oplossing

slunse zei:
Geloof me je handen vriezen kapot! Levensgevaarlijk....

Terug
Bovenaan