slapen als een roos

Skippy

Wijs gebruiker
Het hoort toch zo te zijn dat als je een pil neemt dat je dan wakker
blijft?
Als ik een pil neem kan ik zonder moeite in slaap komen,
vooral als ik binnen zit ben ik zo weg.
Dat vind ik wel erg raar hebben jullie dat ook?
En hoe zou dat komen ,werkt het dan niet goed?
Want als ik dan eenmaal slaap lig ik ook echt 12 uur in coma terwijl
ik niet moe ben.

Sl_Md

Newbie
Skippy zei:
Want als ik dan eenmaal slaap lig ik ook echt 12 uur in coma terwijl
ik niet moe ben.

In een coma van 12 uur? Met oudejaarsavond ga ik rond 4u slapen en om 9u30 moet ik weer op, ga ik goe wakker komen? Want 'k moet dan naar familiefeestjes ea.

Jeller

Badass junkie
eerste keer kon ik niet slapen.. echt hele nacht wakker gelegen

vanaf daarna kon ik altijd goed slape, maar niet zo vast en lang denk ik

caatje

Badass junkie
de eerste keer ging het slapen wel goed, maar daarna werd t al snel minder. Kheb nu voor mezelf uitgevonden dat als mn elektrische dekentje aan staat en ik na een avondje doorzakken me er tussen laat vallen, ik heerlijk wegglijd op n roze wolk.

Frisko

Badass junkie
kan perfect in slaap vallen,alleen niet zo gek lang idd,en ik heb toch wel een redelijk hoge tollerantie...niet om op te scheppen ofzo :cry: :cry:

dallandra

Wijs gebruiker
caatje zei:
de eerste keer ging het slapen wel goed, maar daarna werd t al snel minder. Kheb nu voor mezelf uitgevonden dat als mn elektrische dekentje aan staat en ik na een avondje doorzakken me er tussen laat vallen, ik heerlijk wegglijd op n roze wolk.

idd bij mij lukte het slapen na de eerste paar keren ook wel...
maar tegenwooridig niet echt meer helaas.

cunt

Wijs gebruiker
de 1e keer was bij een vriend van me thuis, en had ik redelijk wat op. ook wat sos gedaan toen.
viel ongeveer 1uur na in name in slaap en werd ongeveer een half uur later wakker en ging echt super hard!
weet niet meer of ik later wel of niet kon slapen eigenlijk.

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Ik kan na een nachje stappen en x te hebben gebruikt helemaal niet slapen. Mijn lichaam is wel moe dan maar mijn geest raakt niet in slaap dan. Heb dan de hele tijd van die nare dromen. Zelfs weed roken helpt niet om in 't slaap te vallen. Maar neem dan altijd wat slaappillen en dan lukt het wel.

musQ

Newbie
als je gewoon slikt en flink feest dan durf ik te wedden dat bij 9 van de 10 mensen gewoon in slaap val en meestal is het ook zo dat je na 7 8 uur slapen weer fit bent. Nou ja fit je bent er wel maar je wilt liever lekker stil zitten en naar de tv kijken. ( Althans dat is bij ons het geval) na het slapen ff flink eten en sapjes drinken helpt ook heel erg goed.

Bollie

Bewuste gebruiker
Er bestaat een After Flip/Trip pill. Door deze pil heb je totaal geen afkick meer. Bij mijn dealer kan ik deze kopen voor 15 euro.
Dit is ongelooflijk duur, maar meestal als ik uitga naar lagoa ( menen ) gaat het er redelijk grof aan toe.
Die 15 euro heb ik er zeker voor over om uit te kunnen rusten.
Na al de mdma , speed en coke in je lijf te hebben gejast is een slaapje meestal wel welkom.
Als ik rond 1 uur smiddags dan thuiskom van de lagoa, neem ik zo'n pilletje en slaap ik als een roosje makkelijk een uur of 8 ondanks de speed en andere rotzooi...

Jullie moeten jullie ook maar eens informeren bij jullie dealers :)

caatje

Badass junkie
Bollie zei:
Er bestaat een After Flip/Trip pill. Door deze pil heb je totaal geen afkick meer. Bij mijn dealer kan ik deze kopen voor 15 euro.
Dit is ongelooflijk duur, maar meestal als ik uitga naar lagoa ( menen ) gaat het er redelijk grof aan toe.
Die 15 euro heb ik er zeker voor over om uit te kunnen rusten.
Na al de mdma , speed en coke in je lijf te hebben gejast is een slaapje meestal wel welkom.
Als ik rond 1 uur smiddags dan thuiskom van de lagoa, neem ik zo'n pilletje en slaap ik als een roosje makkelijk een uur of 8 ondanks de speed en andere rotzooi...

Jullie moeten jullie ook maar eens informeren bij jullie dealers :)

Maar weet je dan wel wat voor spul je hebt? of nam je t de 1ste keer maar gewoon voor waar aan?

Bovenaan