Slapen na 3-MMC?

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Ik heb morgen avond een feestje waar ik voor het eerst 3-MMC wil gebruiken. Het feest duurt tot 06:00. Al zal ik waarschijnlijk wel wat eerder naar huis gaan. Ik hoop om 06:00 op bed te liggen want het is namelijk zo dat ik de volgende ochtend 8:30 op werk moet zijn. :tearsofjoy: Beide ga ik niet afzeggen. Maar ik moet er wel even rekening mee houden zeg maar qua dosering en tijd van inname. Het liefst wil ik nog 1 a 1,5 uur slaap pakken voor ik naar werk ga. Als dat niet lukt ook geen ramp als ik maar niet met een drugskop op werk kom met gigantische doppen. Dat zou echt fucked up zijn.

Psychonaut wiki zegt bij oraal gebruik 4-6 uur. Dus als ik om 22:45 220mg 3-MMC oraal inneem zou het goed moeten komen? Of toch beter snuiven vanwege de kortere werking? Kan eventueel ook half half doen.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb morgen avond een feestje waar ik voor het eerst 3-MMC wil gebruiken. Het feest duurt tot 06:00. Al zal ik waarschijnlijk wel wat eerder naar huis gaan. Ik hoop om 06:00 op bed te liggen want het is namelijk zo dat ik de volgende ochtend 8:30 op werk moet zijn. :tearsofjoy: Beide ga ik niet afzeggen. Maar ik moet er wel even rekening mee houden zeg maar qua dosering en tijd van inname. Het liefst wil ik nog 1 a 1,5 uur slaap pakken voor ik naar werk ga. Als dat niet lukt ook geen ramp als ik maar niet met een drugskop op werk kom met gigantische doppen. Dat zou echt fucked up zijn.
Klinkt als een slecht idee. Ik neem aan dat je zowel van het feestje naar huis als van huis naar je werk niet achter het stuur van een gemotoriseerd voertuig kruipt?
Psychonaut wiki zegt bij oraal gebruik 4-6 uur. Dus als ik om 22:45 220mg 3-MMC oraal inneem zou het goed moeten komen? Of toch beter snuiven vanwege de kortere werking? Kan eventueel ook half half doen.
Zou wel eens lastig kunnen zijn door nastimulatie, maar daar weten anderen vast meer over

Casrus

DF-koning

Doe helemaal geen 3MMC en ga op tijd naar bed.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Verstandig is het waarschijnlijk niet nee. Maar ik ga sowieso naar dat feest. En ik ga sowieso wel wat gebruiken. Alleen de vraag wat en hoeveel en hoelaat.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Hangt toch vooral van de dosering af. En hoelaat je het neemt. En de manier waarop. Ik zie mogelijkheden om dit slechte plan toch goed te laten verlopen.

Eigenwijsje

Bewuste gebruiker
Ik gebruik al geruime tijd 33mc,daarvoor nóg veel andere dingen waarmee ik prima kan stoppen (muv sos) maar het is me nog NOOIT gelukt tijdig te stoppen om te gaan slapen of iberhaupt slapen voor de zon opkomt 🤣 en die uiterlijke kenmerken blijven bij mij toch echt aanwezig tot ik heb geslapen, maar dat kan bij anderen misschien anders zijn. Lekker feesten joh, zijn zorgen voor later 🤣

HappyMind

Badass junkie
Volgens mij heb je je keuze al gemaakt en maakt het niet zoveel uit hoe veel mensen zeggen dat dit inderdaad een slecht plan is.

Ik zou zelf in ieder geval niet kunnen slapen als ik om 22:45 uur een bom 3-MMC neem en heb daardoor ook een drugshoofd de volgende ochtend. Snuiven vergroot de kans op cravings enorm. Het is sowieso een uitdaging om het bij één dosis te houden, of je het nou oraal of nasaal neemt. Ik zou zeggen; test 3-MMC een keer als je de dag erna geen verplichtingen hebt.

MR_CHIP

Badass junkie
mocht je toch zo eigenwijs zijn om 3m te gebruiken terwijl je heel kort daarna verplichtingen heb

wat tips

probeer te blijven eten
voldoende drinken (en dan het liefst water )
geen idee of je ooit al 3m gedaan heb maar 220mg is wel een vrij forse dosis
ga het vooral niet snuiven (de werking duurt dan wel minder lang de cravings zijn veel erger)

CuriousExplorer

DF-koning
Als je echt stopt met nemen om 22u45 kun je (prima) slapen om 5u.
Waarschijnlijk zelfs iets vroeger al.
De grote uitdaging wordt om ook effectief niks meer bij te nemen.

*Ikzelf sliep altijd bijna 2u30 na laatste inname.

GL.

Casrus

DF-koning
Als je echt stopt met nemen om 22u45 kun je (prima) slapen om 5u.
Waarschijnlijk zelfs iets vroeger al.
De grote uitdaging wordt om ook effectief niks meer bij te nemen.

*Ikzelf sliep altijd bijna 2u30 na laatste inname.

GL.
Het schijnt dat jarenlange methamphetamine gebruikers ook prima 's avonds kunnen slapen... maar niet als je net begint.

MR_CHIP

Badass junkie
daarom moet je het ook niet zo zien, het was meer bedoeld om een voorbeeld te geven

ga dus vooral niet beginnen met pyro dat is pas echt een slipperly slope

sorry als ik hiermee onbedoeld verkeerd advies geef

Neo-Shulginist

Badass junkie

Allemaal leuk berekend, maar je krijgt toch wel last van cravings en dan denk je 'fuck it' en dan zit je alsnog met drugskop op werk.

Zeehond

Badass junkie
De vraag was niet of het een goed plan is. De vraag was na hoeveel uur kun je slapen na 3-MMC.
Volgens mij wilde je dit ook weten, en nog meer.

“als ik maar niet met een drugskop op werk kom met gigantische doppen. Dat zou echt fucked up zijn.”

Daar is ook wat advies over gegeven.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Ik zal er geen gewoonte van maken maar het is allemaal goed gekomen. 22:40 110mg gesnoven en dat was alles wat ik bij had. Rond 03:00 was het voor mijn gevoel uitgewerkt. (Al is dat waarschijnlijk niet helemaal waar) 04:30 naar huis. 05:00 thuis. Nog even wat gegeten en gedronken en daarna heb ik gewoon zeker 2 uur kunnen slapen. En de volgende dag geen drugskop. Dus het kan wel ondanks dat het niet perse verstandig was. Ik had het ervoor over in ieder geval voor deze keer. Super leuke avond gehad. Had dat niet willen missen.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Ik zal er geen gewoonte van maken maar het is allemaal goed gekomen. 22:40 110mg gesnoven en dat was alles wat ik bij had. Rond 03:00 was het voor mijn gevoel uitgewerkt. (Al is dat waarschijnlijk niet helemaal waar) 04:30 naar huis. 05:00 thuis. Nog even wat gegeten en gedronken en daarna heb ik gewoon zeker 2 uur kunnen slapen. En de volgende dag geen drugskop. Dus het kan wel ondanks dat het niet perse verstandig was. Ik had het ervoor over in ieder geval voor deze keer. Super leuke avond gehad. Had dat niet willen missen.
Ah oke nou das wel een nette tijd voor de laatste dosis. Mijn complimenten dan maar🤣

Fijn dat je het leuk hebt gehad.

Bovenaan