Slapen na truffels?

Versteeg

Newbie
Ik wil binnenkort misschien een keertje truffels gaan proberen met een paar vrienden, en heb een avond beschikbaar. Het klote hieraan is dat ik de volgende dag om 9 uur op werk moet staan. Stel dat ik om kwart over 9 's avonds de truffels opeet, de trip om kwart over 10 begint, en de piek tot kwart over 1 duurt, is het mogelijk om dan te slapen (dus dat de piek klaar is, maar de drug nog wel licht werkt) Ik weet namelijk van eigen ervaring met Xtc dat, zelfs als de drug is uitgewerkt, ik moeizaam in slaap kom. Dit zou ik graag willen weten, omdat na deze avond er voorlopig geen mogelijkheid meer komt om te trippen, maar ik ook niet brak op werk wil staan 's ochtends.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik vind het nogal lastig om te slapen als ik mijn piek net gehad heb. Ik zit dan nog vol in de trip. Ik raad mensen meestal aan om, als ze willen gaan truffelen, ze de volgende dag weinig tot niks te doen hebben. Je bent dan mentaal namelijk behoorlijk moe. Dus ik raad het je af, vooral als je moet werken de volgende dag.

Versteeg

Newbie
Ok, dan ga ik het voor de zekerheid maar een keer uitstellen tot een avond dat ik helemaal niks heb de volgende dag. :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad das de beste optie.
Als je toch moest trippen ga je er niet voor de volle 100% van kunnen genieten omdat het gedacht dat je morgenvroeg op de werkvloer moet staan echt niet chill is als je tript.

In slaap raken na de piek is niet echt een probleem voor mij, doe ik me ogen dicht en zie nog wat naweeen van de trip waarin ik me snel verlies en voor dat ik het weet word ik wakker en lijkt het dat ik toch een mooie diepe slaap heb gehad.

Beter dat je truffels op een vrijdag avond neemt dan heb je nog een heel weekendje om te bezinnen achteraf.

ThePhotographer

Experimenterende gebruiker
Ik dacht ook een keer slim te zijn en op een vrije, doordeweekse dag, truffels te nemen. De volgende dag moest ik werken.

De trip begon om 14:00 uur en geloof het of niet, ik had zo'n mooie, lange trip, dat ik nog tot 00:00 hele lichte visuals had (en dit op 10 gram Atlantis.. dat gebeurt me nooit meer!). Mentaal was het ook prachtig maar de volgende dag was ik er niet helemaal bij.

Op een vrijdagavond is het beste, zaterdag bijkomen en dan nog een lekkere zondag eraan vast.

Good luck!!

dernael

Bewuste gebruiker
ThePhotographer zei:
Op een vrijdagavond is het beste, zaterdag bijkomen en dan nog een lekkere zondag eraan vast.

Good luck!!

Ik ben het eens met de hierboven genoemde stelling. Heb je de tijd er niet voor, doe het dan gewoon niet. Je haalt zo veel meer uit je ervaring wanneer je niks aan je kop hebt. =)

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Bovenaan