Slapen

Jeroen151

Newbie
Als ik in het weekend XTC gebruikt heb, kan ik doordeweek moeilijk in slaap komen.

Als ik bijvoorbeeld dinsdag rond 23:00 ga pitten, lig ik soms om 01:30 nog wakker.
Hebben jullie hier ook last van moeilijk in slaap komen, en niet echt vast slapen.

Krs

Bewuste gebruiker
heb er alleen last van als ik net heb gebruikt. de rest van de week kan ik heerlijk slapen

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
ik heb er doordeweeks ook nooit last van eigenlijk, wel als je idd net gebruikt hebt ofzo maar das denk ik wel logisch :wink: .
:wave:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik heb meestal de dag of avond van gebruik,maar daarna niet meer.
Misschien moet je minder caffeïne drinken ofzo red bull,koffie? :confused:

caatje

Badass junkie
kheb een tip die in ieder geval bij mij goed werkt: als ik x op heb zorg ik dat mn elektrische dekentje aanstaat zodat als ik naar bed wil het heerlijk warm is.Het is net t gevoel alsof ik in een warme wolk glijdt. Ik slaap dan meestal binnen een half uur waar ik voorheen dus uren over deed. De dagen na x heb ik geen moeite om in slaap te koemn, ben dan meestal brak en wil niks liever dan slapen

Cordini

Experimenterende gebruiker
ik heb t zelfde... op de avond zelf kan ik tijdens het egte x gevoel wel slapen, maar als ik wat langer door ga en alleen de activiteit overblijft doe ik ook geen oog dicht, verder kan ik dan de rest van de week moeilijk slapen.

Tip is om een x naar de dokter te gaan, en met een verhaaltje te vragen om inslapers, als je de precieze naam moet weten kan ik wel even zoeken, ga je lekker dan eet je 1 of 2 en je valt heerlijk in slaap :)

cunt

Wijs gebruiker
Cordini zei:
ik heb t zelfde... op de avond zelf kan ik tijdens het egte x gevoel wel slapen, maar als ik wat langer door ga en alleen de activiteit overblijft doe ik ook geen oog dicht, verder kan ik dan de rest van de week moeilijk slapen.

Tip is om een x naar de dokter te gaan, en met een verhaaltje te vragen om inslapers, als je de precieze naam moet weten kan ik wel even zoeken, ga je lekker dan eet je 1 of 2 en je valt heerlijk in slaap :)
lang leve de inslapers hahaha :P

kmagdaman

Newbie
probeer diazopan, ik ben daar is op mijn werk in slaap van gesukkeld en thuis wakker geworden met den dokter naast mijn bed (kon geen kwaad, kmoest het uitslapen), vroeger een beetje te gulzig geweest, ouders waren wel bezorgd toen :mrgreen:

cunt

Wijs gebruiker
dallandra zei:
het schijnt wel te werken ja,slaappillen.
ik krijg er binnenkort een paar van mn broer
het werkt ook, het is alleen heel slecht voor je.
maar dat is xtc ookal .. :P

Mac...

Badass junkie
Ja tuurlijk, gooi nog maar wat meer in je lijf zou ik zeggen.
Echt niet verstandig iig om je slapeloosheid van de drugs tegen te gaan met andere drugs...

Bovenaan