Slapen

dzN

Belezen gebruiker
Ik ben nu al 3-4 weken gestopt met blowen. Ik had enkele pogingen maar steeds faalde ik met stoppen... Nu ging het uit me zelf, ik heb er geen noot meer aan... want ik word er enorm lui van en zeer asociaal.

Maar wat nu men probleem is, ik kan heel moeilijk slapen. Ik heb zo'n 3 jaar geblowed...

Nu is mijn vraag aan jullie: Is het normaal dat ik dit heb? en hebben er soms wat mensen tips voor beter te kunnen slapen?

:wave:

dzN

Belezen gebruiker
dzN zei:
Ik ben nu al 3-4 weken gestopt met blowen. Ik had enkele pogingen maar steeds faalde ik met stoppen... Nu ging het vanzelf, ik heb er geen noot meer aan... want ik word er enorm lui van en zeer asociaal.

Maar wat nu men probleem is, ik kan heel moeilijk slapen. Ik heb zo'n 3 jaar geblowed...

Nu is mijn vraag aan jullie: Is het normaal dat ik dit heb? en hebben er soms wat mensen tips voor beter te kunnen slapen?

:wave:

Ewie

Belezen gebruiker
Niet zo aanstellen, het verschilt per persoon maar ik kan hooguit een dag of 2/3 moeilijker in slaap komen nadat ik geblowt heb... Wat sporten, joggen ofzo voor het slapengaan helpt ook wel.

azgaza

Badass junkie
Dat is normaal, als ik een pauze van het blowen neem slaap ik ook moeilijk, als ik alleen al minder (wat ik nu flink doe) slaap ik ook veel moeilijker, dus ja dat is normaal. Bij mij werkte veel buiten zijn en me overdag uitputten erg goed om makkelijker te slapen, verder heb ik altijd melatonine pilletjes staan omdat ik al een slaapstoornis heb en die maken het ook makkelijker om niet-stoned te slapen, misschien het proberen waard? Ik zou aanraden elke dag een lange boswandeilng te maken in de avond, ik denk dat dat wel helpt.

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb ook 3jaar dagelijks geblowed ongeveer. Ik kwam alleen de 1e week vooral moeilijk in slaap omdat ik onrustig was. Daarna ging het al iets beter. Ik ben lekker gaan fitnessen 2/3x per week. Hielp goed..

dzN

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Dat is normaal, als ik een pauze van het blowen neem slaap ik ook moeilijk, als ik alleen al minder (wat ik nu flink doe) slaap ik ook veel moeilijker, dus ja dat is normaal. Bij mij werkte veel buiten zijn en me overdag uitputten erg goed om makkelijker te slapen, verder heb ik altijd melatonine pilletjes staan omdat ik al een slaapstoornis heb en die maken het ook makkelijker om niet-stoned te slapen, misschien het proberen waard? Ik zou aanraden elke dag een lange boswandeilng te maken in de avond, ik denk dat dat wel helpt.

ja ik ben moe hoor, maar als ik moe ben heb ik gewoon moeilijkheden voor in slaap te vallen en dit vind ik raar..

Bovenaan