Slaperig tijdens xtc?

Luc18

Newbie
Ik heb nu een aantal keer xtc gebruikt maar ik gebruikte altijd 1 halfje (60mg) en 30 min later het andere halfje. (Weeg overigens 68kilo) En dan voelde ik me altijd super.

Laatst zei een vriend dat een hele veel beter is. Nou ik wilde dat wel proberen dus ik neem meteen een hele. Vervolgens kreeg ik het normale xtc gevoel. Maar al snel werd ik moe en niet blij en had nergens zin in. Heb bijna het hele feest op een bankje gezeten.

Herkend iemand dit? Is dit normaal?

Ik heb ooit wel eens gehoord dat mensen met ADHD anders reageren op drugs en juist slaperig worden. Zou dit daarop kunnen wijzen? (Heb geen ADHD voor zover ik weet)

rr00

Experimenterende gebruiker
Ik betwijfel of dit iets te maken heeft met het feit dat je nu geen 30 minuten hebt gewacht met het tweede halfje. Wat betreft ADHD, andere keren voelde je je toch ook super? Ik zou zo niet vermoeden dat het daar iets mee te maken heeft.

Hoe waren de andere omstandigheden? Hoe voelde je je fysiek en mentaal? Hoe waren je verwachtingen vergeleken met andere keren? Als je je ongemakkelijk voelde, waar stoorde je je dan aan?

Heb eerder het gevoel dat bepaalde vormen van stress dit soort effecten tot gevolg heeft dan dat het puur biologisch zou zijn.

Oom Klaas

Badass junkie
Luc18 zei:
Ik heb nu een aantal keer xtc gebruikt maar ik gebruikte altijd 1 halfje (60mg) en 30 min later het andere halfje. (Weeg overigens 68kilo) En dan voelde ik me altijd super.

Laatst zei een vriend dat een hele veel beter is. Nou ik wilde dat wel proberen dus ik neem meteen een hele. Vervolgens kreeg ik het normale xtc gevoel. Maar al snel werd ik moe en niet blij en had nergens zin in. Heb bijna het hele feest op een bankje gezeten.

Herkend iemand dit? Is dit normaal?

Ik heb ooit wel eens gehoord dat mensen met ADHD anders reageren op drugs en juist slaperig worden. Zou dit daarop kunnen wijzen? (Heb geen ADHD voor zover ik weet)

Hoeveel tijd zat er tussen de keren dat je xtc nam?
Waren het exact dezelfde pillen?

Bovenaan