Shaggie078
Newbie
Hallo ik ben al een hele tijd geleden slecht gegaan op xtc ik begon anderhalf jaar terug voor de eerste keer aan xtc. Was groot sucess en zo daarna nog een paar keer geslikt nou ben ik een maand of 2 geleden voor de eerste keer gaan kotsen van xtc het xtc gebruik in mijn vriendengroep is erg hoog 1 keer in de 2 weken en dan 3 Pille per persoon. Dan ga je automatisch mee doen maar ik ben nu echt al een paar keer fout gegaan op xtc waar door ik moest overgeven. Ik had bepaalde manieren getest om te kijken waardoor het kwam alleen ik reageerde slecht en me vrienden wel goed. Dus had besloten om helemaal te kappen met xtc. Nou heb ik een tijdje terug voor de eerste keer een lijntje speed genomen en ging goed. Nou heb ik gister over dag een best dikkelijn genomen en 2 uur later nog een beetje bij genomen. Toen hebben we savonds nog andere speed gekregen en heb daar ook nog wat van op. Na een paar was allebei erg sterke speed heb over de hele dag iets minder dan 1 gram op. Alleen moest ik hier van ook overgeven en een tijdje terug ook van de truffels overgeven. Ik heb wel een bloedziekte hemofolie dus als ik een wondje heb stolt het minder snel waardoor het langer bloed dus dunner bloed heb dan een normaal persoon. Slikte 5 weken terug ook medicijnen maar ben daar toen mee gestopt. Iemand enig idee hoe dit kan komen. Van de xtc snap ik wel dat ik slecht ging omdat er online staat dat je het best 1 keer in de 3 maanden kan gebruiken maar bij ons wel echt veel te veel was. Voor de rest wel meerdere keren geblowt maar geen andere drugs.