slecht gegaan Waarom?

kabonga

Newbie
dit weekend was ik met een vriendin N op een klein festivalletje in Belgie (tribes gathering)
ik en N hadden besloten om de 2e dag xtc te nemen die een vriend geregeld had voor ons (nintendo's :grin: ) ik had het al vaker gedaan dus voor mij was het geen probleem maar toen we elks een halfje genomen hadden zijn we in de chill out gaan zitten om het rustig te laten opkomen en dat lukte ook alles ging zeer goed maar toen we gingen feesten ging alles mis met N.
terwijl ik me zeer goed vermaakte keek ik naar haar en zag zij er heel depressief uit ze zij dat ze haar droevig voelde en depressief maar haar ogen stonden wel groot en haar kaken stonden strak maar zo kon haar niet amuseren ze is zelfs beginnen huilen na een tijd.
ze werd kwaad op alles en iedereen en dan is ze gaan slapen achteraf vertelde ze me dat ze dat ook had van mdma en ze daarom eens xtc wou proberen ze had 3 maand gewacht met drugs te nemen om zeker goed te kunnen gaan maar dat werkte dus niet.
iemand enig idee hoe dit kan gebeuren dat je het omgekeerde effect van mdma krijgt?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Werkelijk geen idee... Ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat het niet werkt zoals bedoeld. Nergens meer zin in, geen zin in het feest en erg depri..

Het kan met veel dingen te maken hebben, was ze erg moe toen ze heen ging? Heeft ze veel lopen piekeren die tijd of voelde ze zich al niet zo vrolijk? Meestal heeft het puur te maken met de mindset of het fysieke gestel.

McKintyre

Newbie
Tja, sowieso super jammer want je gunt iedereen toch dat :hearteyes: gevoel
Er komen bij mij 2 dingen bovendrijven als evt. oorzaak
1 slechte pillen, ik snap niet waarom mensen dit verkopen maar goed...
2 als ze al niet lekker in haar vel zat kan dat flink oplopen op xtc...
iig veel succes en geluk mocht ze het weer een keer willen proberen.

kabonga

Newbie
de pillen waren sowieso wel goed nintendo's van 210mg een vriend van me verkocht deze en iedereen anders ging er wel goed opp en ja het kan wel zijn omdat het al de 2e dag was en ze al wat gedronken had mss

Bovenaan