Slecht slapen na paddotrip

holysjit

Newbie
Hallo mensen,

Ik heb laatst met een vriend Cosmic Connectors gebruikt en het wat een zeer positieve ervaring. Misschien schrijf ik hier nog een tripreportje over. Maar nu het volgende. Het is nu alweer 5 dagen na de trip, maar is slaap nauwelijks en ik kom ook bijna niet in slaap. Kan dit te maken hebben met die trip? Hoe lang houdt zoiets aan?

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik heb in totaal 6 keer getript en nog nooit problemen gehad met slapen na het trippen. Sterker nog, meestal ben ik daarna kapot en val ik makkelijk in slaap. Ook op de dagen erna heeft het trippen nooit invloed gehad op mijn slaap, dus ik denk dat het ergens anders aan moet liggen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je in bed ligt, en je komt niet in slaap, denk je dan nog constant aan je trip?

Zo ja? Dan komt het door je trip, welke je toch nog aan het verwerken bent.
Zo nee? Ben je er niet tot nauwelijks mee bezig dan heeft het een andere reden.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Ik heb geen ervaring met het slecht slapen na een paddo(truffel)trip. Het komt wel eens voor dat ik na een trip wat vreemde trekjes heb. Ik zie dan bijvoorbeeld heel snel een lichtflits, of een gezicht in de straat. Dit gaat meestal na een paar weken over, of na een volgende paddo trip. Misschien dat dit bij jou ook het geval is? Al raad ik je niet aan om te trippen als je de trip nog steeds niet verwerkt hebt :wink:

Tigg

Belezen gebruiker
Na een trip ben ik altijd erg moe. Maar ik heb dan ook moeite met het in slaap komen. Als ik eenmaal in slaap val dan slaap ik altijd diep en lang. Dit heb ik ook nodig, als ik na een trip te kort slaap heb ik meestal last van hoofdpijn de volgende dag.

Wat betreft je probleem. Ik denk dat dit je gewoon even iets aan je hoofd hebt. Waarschijnlijk gaat dit zichzelf oplossen. Wat je ook kan doen is voor het slapen iets leuks doen, zoals een boek lezen, muziek maken, uitgaan (tv kijken en gamen werkt voor mij niet). Dan heb ik meestal op het moment dat ik naar bed ga niets aan mijn hoofd en val ik heel snel in slaap.

Op het moment dat je je echt veel zorgen maakt over het slapen dan wordt het alleen maar erger, omdat dit dan alles is waar je aan denkt als je op bed ligt. Zorg dat je op je eerstvolgende vrije dag niet je wekker zet, en neem voor om te blijven slapen tot je goed uitgeslapen bent.

Autsider

Belezen gebruiker
Ik slaap meestal de 8-12 uur na paddos/lsd niet vaak heb ik het nogwel aardig naar mijn zin maar als ik het echt zat ben heb ik altijd hiervoor 2 Westmalle trippels staan, bier is immers een prima (after)trip killer.

Bovenaan