Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Paar keer op straat coke (snuif) gehaald in rotterdam, maar kon er niet echt hard van gaan. Naar mijn idee veel slechte vermengde troep in omloop. Hebben jullie dezelfde ervaringen ?
Ik zou ook nooit zo maar wat op straat halen. Dat is in mijn ervaring meestal troep, omdat de dealer geen enkele binding heeft met de klant en het hem dus ook geen reet interesseert of die nou een kick van krijgt of niet. Je zult het dus vooral moeten hebben van anderen die gebruiken en waar zij het halen.
Ook mijn ervaring inderdaad. ook de "loopjongens" die altijd goed spul hadden komen ineens met slechte zooi aanzetten. zoals Svali al zegt, je moet het hebben van de gebruikers, of bekende/bevriende dealers, die nog binding met de klanten hebben.
Ook mijn ervaring inderdaad. ook de "loopjongens" die altijd goed spul hadden komen ineens met slechte zooi aanzetten. zoals Svali al zegt, je moet het hebben van de gebruikers, of bekende/bevriende dealers, die nog binding met de klanten hebben.
Zo is het maar net, de loopjongens nemen al het gevaar terwijl 'the big guy' voor de tv zit met vriendinnen/vrienden, telefoontjes krijgt en zegt ben er in 5 minuten terwijl hij net een joint draait en de gast die het moet brengen versnijd het nog even. Om ziek van te worden je moet bijna naast de bron zelf zitten om wat leuks te krijgen..
Ben er zelf al een lange tijd mee gestopt maar blijf het een raar/duister wereldje vinden I don't like it
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.