Slechte coke

Arnie87

Belezen gebruiker
Zit vandaag voor de verandering een keer te snuiven om de coke uit te testen omdat ik wat heb gehaald voor as verjaardag van mij. (2 gr in totaal).
Ik haal het in geperst blok vorm... bij de dealer van de dealer zegmaar :P want ik rij met mijn dealer in mijn auto naar de dealer waar hij het van heeft... zo goed ken ik de dealer dus..

Alleen ik nam wat lijnen vandaag en het effect duurde echt 3 uur.. per 50+-mg ofso.
Dus de coke is of heel goed of compleet RUK... zit ook geen geur aan.
Viel me alleen op dat het lekkere effect niet opwoog tegen het irritante vaatvernauwende gevoel (bodyload en een gevoel van lichtelijk vis op het droge).
Speed is het niet want daar heb ik echt ervaring mee.... vroeger wel is gebruikt

Het kan ook zo zijn dat de coke zo sterk is dat ik alsnog te veel nam met die +-50mg per snuif

Ik moet wel zeggen.. na3,5 uur voel ik me weer 100% fris.. geen coke kater en geen verhoogde hartslag meer

Wat kan dit zijn aangezien ik dit voorheen echt niet had!!!.... ook brandt de coke nu niet in mijn neus!? Terwijl ik een bloed neus vrij normaal vind bij coke snuiven..
Als ik dan snuif pak ik maximaal 250mg of 500mg over meerdere uren verspreid.
ik pak dus vrij weinig.

Tja ik weet dat het altijd wel versneden is met steeds verschillend spul.... het komt ook steeds uit een ander land... ik weet ook dondersgoed dat ze het daar vaak versnijden voor meer winst,,

Arnie87

Belezen gebruiker
Is onderhand op, maar het is steeds andere kwaliteit dus heeft geen zin om te testen.
Het was iig goed spul. Maar ik wilde ook niet persee een antwoord omdat ik toch volgende keer weer andere kwaliteit heb :wink:.

Versnijden doet mijn dealer niet (ken em ook al 5 jaar ofso) maar doen ze al in die landen waar het vandaan komt.
Ik dacht enkel dat jullie mischien ervaring hebben met dat soort details qua smaak

Ik krijg het in brok vorm zo van een groter blok afgesneden.

Zal wel tussen de 60 en 80 procent liggen.
Ik kan wel naar test center gaan maar de volgende keer is het toch ander spul. Het komt echt uit zo veel verschillende landen....
maakt mij ook niet zo gek veel uit of het nou 60 of 80% is... ik merk het effect toch al bij 30mg

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hoe kan je nu zeker weten dat je coke niet in Nederland is versneden want hoe weet je zeker wat de leverancier van je dealer ermee doet. Vooral als het 60% zou moeten zijn want wie smokkelt nu coke van 60% als 90% veel meer oplevert...

Bovenaan