Slechte coke?

Rooss

Newbie
Ik heb vandaag voor het eerst coke gebruikt. Heb het niet laten testen maar vroeg mij af
hoe je kan weten qua gevoel of coke versneden is en met wat. Ik voelde me wat trillerig en onrustig maar ik had verder geen gevoel. Verder was mijn hele keel zowat verdoofd.. Mij werd verteld dat deze coke 80% puur was :(

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Dat zou je alleen kunnen voelen als het versneden is met iets waar je ook iets van voelt.

Dan moet je dat gevoel van het spul waarmee het versneden is ook nog kunnen herkennen als iets anders dan het gevoel van coke.

Aangezien je niet weet of het met iets versneden is waar je wat van voelt en dat ook niet kunt vergelijken met het gevoel van coke, kun je er nu niets van zeggen.

Zelfs voor een ervaren gebruiker is het heel lastig om dat soort dingen te herkennen.

Erick

Belezen gebruiker
Daar heeft joopiejo helemaal gelijk in,

En laten we zwijgen over de kwaliteit van de coke van tegenwoordig. Op de straat is het rotzooi, ga daar maar van uit. Versneden troep, en ik lach me rot tegenwoordig noemen ze het snuifcoke, of base-coke. Neem van mij aan, koop nooit iets op de straat. Trillerig zeg je, dan zal er wel flink wat speed onder gezeten hebben, en 80 % is zeldzaam.

En anders kook het uit, dan weet je of het kwaliteit is, maar dat betwijfel ik, waarschijnlijk hou je minder als een kwart over.

Mijn advies koop nooit geen coke op de straat, zorg voor goede contacten, als je dan zo nodig goede coke wilt hebben, want die is er nog wel. Alleen je moet de weg weten.

Succes ermee Erick

_shikantaza

Badass junkie
Als er veel actieve versnijdingsmiddelen inzitten wil het nog wel eens speedy voelen (combi met alcohol doet dit overigens ook bij mij). Van de eerste snuif kun je een beetje zenuwachtig / zweterig / onrustig worden. Je zou je langere tijd daarna helder en (als de rush voorbij is) aangenaam moeten voelen als je rustig aan doorsnuift, van bijv. caffeine of levamisol word je sneller gaar. Cocaine werkt plaatselijk verdovend, en dat kan aardig opbouwen als je een sessie houdt, na een lijn of 5-6 zou je hele mond + neus verdoofd aan moeten voelen, en de drip in je keel op de plek waar je neus uitmondt ook.

Rooss

Newbie
Ik weet eigenlijk wel zeker dat er geen speed in zat. Heb ik wel vaker gehad maar dat was het absoluut niet. Alles was verdoofd (keel, mond, neus) en mijn hoofd voelde dof maar totaal geen rush oid. Ik ga wel op zoek naar een betrouwbaarder contact. Want deze zooi kan ik net zo goed weggooien.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Je kan het zeker weten als je het gaat testen, maar ik kan je haast met zekerheid zeggen dat het zever is over die 80%. NUja het kan wel maar toch betwijfel ik het..

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Amateurtje zei:
Je kan het zeker weten als je het gaat testen, maar ik kan je haast met zekerheid zeggen dat het zever is over die 80%. NUja het kan wel maar toch betwijfel ik het..

Het kan, ik heb het zelf meegemaakt. Maar ja, ze verkopen zelfs geplette aspirine...

_shikantaza

Badass junkie
Van de +/- 15 keer dat ik coke heb laten testen is er nog nooit lidocaine als inhoud teruggemeld. Lijkt me dat dit in NL niet echt gemeengoed is.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Probeerenleer zei:
Amateurtje zei:

Het kan, ik heb het zelf meegemaakt. Maar ja, ze verkopen zelfs geplette aspirine...

Tuurlijk kan het, maar als je iedereen op het woord moet geloven..dan is er geen slechte..snapde :P

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Amateurtje zei:
Probeerenleer zei:
Amateurtje zei:

Tuurlijk kan het, maar als je iedereen op het woord moet geloven..dan is er geen slechte..snapde :P

Klopt. :tearsofjoy:

Marcko

Belezen gebruiker
Versnijdingen die bij cocaïne aangetroffen worden zijn:
- Medicijnen zoals levamisol, fenacetine en hydroxine
- Stimulerende middelen zoals cafeïne
- Lokaal verdovende middelen als lidocaïne.
Cocaïne of coke kan door gebruikers worden getest. In 2010 werden 1026 poeders getest (1) Het blijkt dat vrijwel alle monsters (95%) cocaïne bevatten. Maar de geteste cocaïne monsters bleken slechts voor 52% uit cocaïne te bestaan. De rest zijn andere stoffen. In 2010 bevatten 64% van de monsters levamisol, 25% fenacetine, 13% hydroxine en 5% diltiazem. Verder bevatten 17% van de monsters cafeïne en 12% lidocaïnne.
Cocaïne is dus ernstig vervuild.
Opvallend is dat vaak met medicijnen versneden wordt. Veel van deze medicijnen mogen alleen op doktersvoorschrift voorgeschreven worden.
- Levamisol werd ooit gebruikt in de behandeling tegen kanker. Sinds 2004 wordt het niet meer gebruikt. In de diergeneeskunde wordt het nog wel gebruikt als anti wormenmiddel. Bij zware gebruikers kan Levamisol de afweer ernstig verzwakken (2)
- Fenacetine is een pijnstiller en kan nierschade veroorzaken
- Hydroxyzine wordt voorgeschreven als kalmeringsmiddel en bij jeuk.
- Lidocaïne is een lokaal verdovingsmiddel.
- Ditiazem wordt voorgeschreven tegen angina pectoris en hoge bloeddruk.
Hieronder een tabel met trends in het gebruik van versnijdingsmiddelen. De jaren 2005 en 2010 worden vergeleken (1).

Versnijdingstoffen
2005 2010
Levamisol 1% 64%
Fenacetine 41% 25%
Cafeïne 9% 17%
Hydroxine 1% 13%
Lidocaïne 6% 12%
Diltiazem 2% 5%

Opvallend is dat het gebruik van Levamisol sinds 2005 zeer sterk is toegenomen. Het gebruik van Fenacetine is minder geworden.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hydroxyzine heb een aantal keer op recept gehad als slaapmiddel maar ook als ondersteuning bij een behandeling in Spanje. Om rustig van te worden is het een goed medicijn snap niet waarom ze al die gekke middelen door de coke heen gooien.

Erick

Belezen gebruiker
Daar sluit ik me bij aan Willem, maar het gaat allemaal om geld en ze weten van gekkigheid niet meer wat ze er doorheen gooien.

Vandaar dat ik niet zomaar coke, en zeker niet van de straat gebruik. Wat zeg ik, ik heb al jaren geen coke meer gebruikt, omdat ik het niet vertrouw.

Goedemiddag ,mij is aangeboden coke,afkomstig van een brok met de stempel van een dolfijn.
weet iemand iets van de kwaliteit hiervan,zijn er testresultaten bij iemand
bekend? Ben zeer benieuwd,en graag een serieuze reactie,en bedankt.
Woon zelf niet in de nabijheid,van een testcentrum,en koop vaak een voorraadje.
:smilingimp:

Amateurtje

Wijs gebruiker
happygambler zei:
Goedemiddag ,mij is aangeboden coke,afkomstig van een brok met de stempel van een dolfijn.
weet iemand iets van de kwaliteit hiervan,zijn er testresultaten bij iemand
bekend? Ben zeer benieuwd,en graag een serieuze reactie,en bedankt.
Woon zelf niet in de nabijheid,van een testcentrum,en koop vaak een voorraadje.
:smilingimp:

Als je zeker wilt zijn moet je het laten testen copain.
Een dolfijntje zegt me iig niets. :P

Frank123

Wijs gebruiker
Net als bij XTC wil de opdruk tegenwoordig niets meer zeggen, buiten dat, er zijn zat dealers die hun eigen meuk er terug in stoppen om jou het gevoel te geven dat je eerste hand hebt. Deze zou je 2 kilo van hun eigen spul moeten laten snuiven , maar goed.

Wil je echt weten wat er in zit als je niet weet waar het vandaan komt, dan altijd laten testen.

ricky

Belezen gebruiker
Lidocaine word echt bijna tot nooit gebruikt hoor. Is de moeite voor het regelen van de kleine dealers niet waard. Net als dat fabeltje van speed met lidocaine.. Merk je toch meteen. Coke ruik je. Zoals het hier komt word er inositol of manitol op gegooid. Om er aan te verdienen en het niet te sterk te maken. Je kan het uit koken met ammonia of op de hotbox gooien. Dan weet je ongeveer wat je heb. Maar bijv. supermix kook je er ook niet uit. Dus wil je het helemaal schoon hebben koop een setje "snow white". Dat haalt zelfs de rommel die ze in die landen er doorheen gooien om het sneller te laten drogen eruit. Maar wat een moeite. Vind een vertrouwd iemand en koop het onversneden en gooi er zelf wat op. Dan heb je geen rommel. dat is wat ik doe.

VOSSIE

Newbie
van 1 bepaald adres hebben wij zogenoemde "depri-coke" waarbij je de hele tijd para rond kijkt, niets zegt en eigenlijk niet te geneiten bent. Mijn ervaren maat zegt dat het inderdaad om te heavy spul gaat. Hij vindt dat wel fijn, ik totaal niet. Het geeft je een zeer onrustig gevoel in je maag ook , te vergelijken met stress voro een examen.
Zelf hou ik veel meer van coke waarvan je meteen na 5 min een babbelkick krijgt en vriendelijk bent tegen iedereen zelf over een totaal oninteressant onderwerp. Weet iemand of het de cocaine zelf is of iets anders dat deze babbelkick veroorzaakt ? thx

Bovenaan