Slechtste drug?

Psykaholik

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Hmm. Ik geloof dat een groot deel van ons beeld over meth (ook de mijne hoor) sterk beinvloed is door de Amerikaanse regering.
Als je in Nederland 5 gram gewone speed hebt zijn er ook wel mensen die daar vet veel van nemen en dagen achter elkaar strak staan. Het is niet zo bij meth dat je na een lijntje 10 dagen wakker bent he.
Het is sterker en van een gram meth sta je 10 dagen strak. Daar heb je meer speed voor nodig.
da is mss wel waar
maar als ge die foto's ziet hoe die mensen er na 4 jaar uitzien
ken ook een xtreme speedverslaafde en die doet da ondertussen al 10 jaar.
en die kerel jaagt er veel grammen door op ne dag
en geloof mij het is een fotomodel als ge die vergelijkt met die methgebruikers.
dus is mijn conclusie toch rap gemaakt hoor

A

Anonymous

Gast
Een drug is niet slecht. Een drug doet waarvoor ie op aarde gekomen is/ waarvoor ie gesynthetiseerd is. De persoon kiest ervoor om een drug te nemen. Die beslissing neemt de drug niet. Daarom zijn drugs niet slecht, maar mensen die het verkeerd gebruiken.

Dat je van meth 10 dagen strak staat is onzin. Maar de meeste meth gebruikers gaan 'bingen' oftewel gewoon een paar dagen achter elkaar doorhalen, waardoor ze zichzelf gaan verwaarlozen. met gevolg rotte tanden, slechte voeding enzo.

Maar het roken van meth schijnt een crack achtige rush te geven van een uur :openmouth:

J0rrit

Badass junkie
weet iemand hoe meth ongeveer is? meer zoals speed of meer zoals mdma? de energiekick en de euforie zijn hoger dan bij speed. Ma ben je ng gwn nuchter in je kop of ben je waus?

spacekonijn

Badass junkie
DarkScope zei:
weet iemand hoe meth ongeveer is? meer zoals speed of meer zoals mdma? de energiekick en de euforie zijn hoger dan bij speed. Ma ben je ng gwn nuchter in je kop of ben je waus?
gast je stelt alleen nog maar vragen die je overal kunt lezen de laatste tijd.
ik ga dit niet meer beantwoorden

matthijs

Badass junkie
schranziewanzie zei:
mathijs zei:
Hmm. Ik geloof dat een groot deel van ons beeld over meth (ook de mijne hoor) sterk beinvloed is door de Amerikaanse regering.
Als je in Nederland 5 gram gewone speed hebt zijn er ook wel mensen die daar vet veel van nemen en dagen achter elkaar strak staan. Het is niet zo bij meth dat je na een lijntje 10 dagen wakker bent he.
Het is sterker en van een gram meth sta je 10 dagen strak. Daar heb je meer speed voor nodig.
da is mss wel waar
maar als ge die foto's ziet hoe die mensen er na 4 jaar uitzien
ken ook een xtreme speedverslaafde en die doet da ondertussen al 10 jaar.
en die kerel jaagt er veel grammen door op ne dag
en geloof mij het is een fotomodel als ge die vergelijkt met die methgebruikers.
dus is mijn conclusie toch rap gemaakt hoor

Ja. Maar als je anti-meth propaganda wilt maken ga je ook geen mensen laten zien die een paar jaar meth hebben gebruikt, maar die er nog heel erg goed uitzien vertonen. :wink:

@Slipperman
Het is meer zoals speed. Wordt hier ook in het topic gezegd, dat het gewoon fokking sterke speed is.

matthijs

Badass junkie
The effects of methamphetamine are similar to those of regular amphetamine. The only difference between methamphetamine and regular amphetamine is the dose. If, for exampele, you want the same rush on amphetamine as the rush you'd get on half a gram of methamphetamine, you need to multiply the dose with 10.

Mindless1985

Badass junkie
Ik denk dat Meth ook heel erg overdreven is door de Amerikaanse indoctrinatie. Ik weet niet welke # 1 is, of Meth, of Crack.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
FlipMeister zei:
Ik had gelezen dat de speed nu (meth niet onze pep) HEEL WAT x zo sterk is als in 1950... weet niet hoeveel precies...

meth is gewoon speed pep is gewoon speed, gewoon andere namen toch, meth is even sterks als speed volgens mij omdat het hetzelfde is,,,, :rolleyes: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

A

Anonymous

Gast
Omdat meth ook nog eens euforie geeft, en gewoon troep is. Wat pep niet doet.

A

Anonymous

Gast
Ja, gewoon oprecht geloven dat er parasieten in je leven die je vet en huid opeten :openmouth:

flash kieke

Wijs gebruiker
need^weed zei:
BobG zei:
Omdat meth ook nog eens euforie geeft, en gewoon troep is. Wat pep niet doet.

best vaag dat mensen van die troep beestje denken te voelen onder hun huid en vervolgens hun hele huid open krabben :openmouth:

Dat komt omdat ze jeuk krijgen van meth :)

Kan ook door die beestjes dat ze zogezegt zien en voelen,maar die wondjes komen meestal door het krabben omdat ze hevige jeuk hebben.

:)

A

Anonymous

Gast
Misschien na de 12e dag doorhalen zien ze insecten hun huid binnendringen waarop ze paniekerig hun huid er letterlijk afscheuren :openmouth:

A

Anonymous

Gast
Slechtste drug is waanschijnlijk nootmuskaat, slechte 'high' en zware kater.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ga toch weg man 9 van de 10 mensen voelen niks van die zogename 'drugs' nootmuskaat is voor mensen die niet aan drugs kunnen komen, je krijgt alleen bonkende koppijn door meer niet :rolleyes:

A

Anonymous

Gast
Daarom is het een slechte drug. Of zie ik dat verkeerd :P

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ja dat zie je verkeerd waarom vind jij het een drugs dan? de bonkende koppijn vind ik niet zoiets van dat komt door de drugs ofzo, je voeld voor de rest niks het is hetzelfde als dat ik zou zeggen sunil wasmiddelpoeder is slechste drugs om te snuiven, daar zal je waarschijnlijk ook wel koppijn vankrijgen of miss wel erger maar dan is het nog geen drugs :rolleyes:

A

Anonymous

Gast
Ik zie elke psychoactieve stof als een drug. Is dat verkeerd?
Mogen alleen 'leuke' psychoactieve stoffen drugs heten?

A

Anonymous

Gast
Ben je het niet met me eens?

Ik maak geen onderscheid tussen medicijn, drank en recreatieve drugs.

Bovenaan