sleutelpunt.

onderbroek

Experimenterende gebruiker
net even mn nieuwe load pep opgehaald,
dus ik kom thuis, en ik bedoel het is tochzaterdag :openmouth:
ik pak even een sleutelpuntje om te proberen of het goede poep is

ik heb redelijk vele pep gesnoven maar bij deze, van 1sleutelpuntje, de tranen schoten echt in mn ooghoeken en het brande alsof ik voor het eerst weer snoof, maar dan erger, en heb nu al 2 uur lang van dat ene sleutelpuntje gewoon een halfe rush...

like wtf, heb ik dan altijd gewoon crapy pep gehaddat ik eerst 1 lijn moest nemen voor deze feeling of ben ik gewoon gay ? :grin: :wave:

Funky Monkey

Badass junkie
Alles kan poeder worden als je het maar even vermaalt? Ik bedoel van mdma kristallen kan je tenslotte ook mdma poeder maken :beer:

onderbroek

nou weet ik niet the prices fram meth, maar 40 euro voor 5 gram meth ? doesnt looks normal to me :P en tsja als ik nou een testcentrum in de buurt had...

Funky Monkey

Badass junkie
Dan is er maar een manier om er achter te komen... Doe wat in een pijpje en kijk of je het kan roken, krijg je door het roken ook een rush dan is het meth krijg je alleen een hele ranzige smaak in je bek dan is het speed :P

onderbroek

ja maaaaaaaar niks in huis en ik rook niet like i am a silly boy :openmouth: en gay nogwel:$
otherways?

methepedemie :stoned:

Funky Monkey

Badass junkie
Snuif een halfe gram in een keer. Als je het overleefd is het speed en anders meth. :confused:

En anders denk ik toch echt dat je nog maar gewoon 1 lijntje moet nemen, slaap je over 36/48 uur nog niet is het duidelijk meth :confused:

t²b is de enige optie om het zeker te weten...

Ellesdee

Badass junkie

Judas

Wijs gebruiker
Dat slotje lijkt me onvermijdelijk met een topic over een drug die zelfs bij incidenteel gebruik tot onomkeerbare hersenschade kan leiden.

Hislordship

Wijs gebruiker
Dit had ik ook een keer ik nam 1 lijntje en die brande als de (...) en ik was gelijk helemaal weg xD gewoon extreem goed spul denk ik? :stoned:

JunkXL

Bewuste gebruiker
onderbroek zei:
net even mn nieuwe load pep opgehaald,
dus ik kom thuis, en ik bedoel het is tochzaterdag :openmouth:
ik pak even een sleutelpuntje om te proberen of het goede poep is

ik heb redelijk vele pep gesnoven maar bij deze, van 1sleutelpuntje, de tranen schoten echt in mn ooghoeken en het brande alsof ik voor het eerst weer snoof, maar dan erger, en heb nu al 2 uur lang van dat ene sleutelpuntje gewoon een halfe rush...

like wtf, heb ik dan altijd gewoon crapy pep gehaddat ik eerst 1 lijn moest nemen voor deze feeling of ben ik gewoon gay ? :grin: :wave:

Snuiven is net als tetris.. Je moet voor de Lijnen gaan niet voor de punten!

Bijlagen

• lijnenchaos.gif
    lijnenchaos.gif
    4,2 KB · Weergaven: 1.216

Vaste klant

Bewuste gebruiker
onderbroek zei:
en als ik nou geen pijpje heb(A)? :hearteyes:

Dan maak je er een van een appel.. :rock:
Heb ik geleerd toen wij zo desperate wouden roken maar niks in huis hadden of in een straal van 10 km. Maak een gat van de ene zijkant naar de andere (in de appel) en maak dan een gat die niet door de appel heen gaat maar wel tegen het andere tunneltje aan komt als het ware.

VIERKANTE APPEL VAN BOVEN GEZIEN: (de G'tjes moeten dus tunnels door de appel worden, de .tjes zijn niks maar de spaties werkte niet)
|..................................................|
|GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG| :openmouth:
|........................G.........................|
|_________________G__________________|
..................:rockband:

Waar het :openmouth: poppetje is moet je zuigen, en waar de rockband is moet je de wiet/meth/speed indoen op een gaasje (of ook geïmproviseerd: een stukje alu-folie met gaatjes erin geprikt)

en zie daar : een vercrackte crackpijp

Ohja je moet wel je appel zo houden dat de :rockband: naar boven wijst natuurlijk

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Bij de 'greenlabs'..
maar nee het gaat natuurlijk om ronde appels alleen ik maakte het vierkant omdat rond niet te doen is om het duidelijk te maken.

Bovenaan